MotoNews.pl
4 WYrolowany ?? Fiat 125p (68677/0)

WYrolowany ?? Fiat 125p

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ponownie wszystkich. I znowu mam problem.
Kupiłem fiata 125p (tak tego białego co się wam nie podoba). Wymienione są w nim Progi, podłużnice, klocki hamulcowe, lakie na biały, wssystkie płyny, i silnik po gruntownym remoncie. No i nowe opony. Tego dokonał poprzedni właściciel.
Ja niczego nie świadomy podszedłem do fiacika, spojżałem pod spód a tam przy tylnych kołach w podwoziu Dziury i rdza. Znalazłem 2 dziury o średnicy 3cm. Jechałem palcem po blasze od spodu i palec mi się uginał. Ten metal jest miękki.
Ja się totalnie nie znam
Czy to jest coś poważnego ?? zaznaczam że jestem totalnym laikiem bez kasy. Fiata kupiłem bo wyszedłem z woja no i zawsze chcialem miec fiata.
Czy da się to jakoś naprawić bez wizyty u blacharza. Zaznaczam ,że podłużnice są zdrowe.
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Pozdrowionka for all.

hmm ja bym w zyciu nie kupil fury w ktorej byly wyymieniane podluznice. a zo do tego to podjedz do blacharza i niech on popartzy czuje ze wpakowales sie na mine.

Obawiam sie,ze niestety zostales "wyrolowany"...
Jezeli blacha jest miekka,to znaczy ze jej grubosc ulegla drastycznemu zmniejszeniu wlasnie przez korozje
Na twoim miejscu dokonalbym rzetelnej oceny podwozia na kanale
i zadecydowal,czy pchac sie w ten biznes,czy puscic auto dalej....Ja tez kiedys sie nacialem przy zakupie auta, sam tez bylem raz "nacinajacym" i wiem,ze sposobow na ukrycie wad autka jest mnostwo
Generalnie nie zalamuj sie
Pozdrowionka

Na prawde nie da sie nic zrobic bez wizyty u bacharza?? A nie ma nad tą blachą jeszcze jednej ?? bo na wylot nie widać. Qrde ja jestem biedny i nie stac mnie na remon. A za fiacika tego na fotkach u mnie dałem 1000zl. ten kolega co mi go dał jest mechanikiem samochodowym i powiedział ze mam sie nie przejmowac, bo powyzej jest jeszcze osłona itd.
Acha!! on do mnie codziennie wpada.
Qrna nie wiem co robic.

powiem Ci tak: