Spawanie pękniętej głowicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest możliwe pospawanie tego stopu aluminium w jakiś sposób? Bo akurat u taty w trucku dzisiaj walnęła głowica i jest problem tego typu że po uruchomieniu silnika tworzy się jakieś podciśnienie i układ chłodzenia dostaje kopa, po czym wypompowuje wodę do zbiornika wyrównawczego To tego silnik dziwnie się zachowuje... Zmiana uszczelki pod głowicą nie pomogła ale udało nam się dostrzec, że na 2 cylindrze, między zaworem ssącym a wydechowym jest pęknięcie i tam chyba jest winowajca. A ile może kosztować nowa głowica do 1,5??
  
 
Proponuję poszukać na giełdzie np w Mysłowicach innej głowicy, ale nie wiem ile kosztuje. Z tego co się orientuję spawają w Gliwicach na ulicy Sowińskiego. Poszukaj tu klik...
Powodzenia
  
 
Cytat:
2004-11-03 19:23:13, michasmaniak pisze:
Czy jest możliwe pospawanie tego stopu aluminium w jakiś sposób? Bo akurat u taty w trucku dzisiaj walnęła głowica i jest problem tego typu że po uruchomieniu silnika tworzy się jakieś podciśnienie i układ chłodzenia dostaje kopa, po czym wypompowuje wodę do zbiornika wyrównawczego To tego silnik dziwnie się zachowuje... Zmiana uszczelki pod głowicą nie pomogła ale udało nam się dostrzec, że na 2 cylindrze, między zaworem ssącym a wydechowym jest pęknięcie i tam chyba jest winowajca. A ile może kosztować nowa głowica do 1,5??


Jest mozliwe - ale nie do końca w tym przypadku opłacalne. Lepiej kupic uzywkę głowice, zrobic jej remont i zapakowac do auta. Spawanie czasem nie zdaje egzaminu.. Pozatym spawa sie głowice droższe i rzadsze.. a Fso.. na kazdym szrocie kupisz za pare złotych.. Taka prawda.
  
 
Ta już chyba rzeczywiście pójdzie na przetop bo jest od dołu zjechana jakby ktoś po niej młotkiem walił...
jeszcze jedno - czy głowica z 1,6 będzie pasować na silnik 1,5?? - bo taką mogę mieć w każdej chwili tylko trzeba wymienić uszczelniacze

[ wiadomość edytowana przez: michasmaniak dnia 2004-11-03 20:09:04 ]