[swap] pare fotek skladanego silniczka 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pstryklem starym forumowskim zwyczajem pare foteczek podczas powolengo(2-3 h dziennie...) skladania mojej 903...






















  
 
no widze ze powoli roboty sie ruszyły widziałem to osobiscie i wygląda spoko nie moge sie juz doczekac jak bedziemy to wkładac do auta
  
 
no ruszyly...tak to jest jak sie robi po kosztach...musialemsporo czekac na wysztskie czesci i na kolege który mi to sklada przy okazji uczy/dnerwuje.....ale robi to za free....czysciutko..wsyztsko sie blyszczy.....nietoleruje syfu i niedbalstwa......wielkie podziekowanie dla YAPKA - on tez dostarczyl sporo czesci i wyczyszczona glowice.....pikna sprawa.warto było czekac i klac;]
  
 
Ladniutko sie to prezetuje ja bym sie jednak pookusil o wieksze zawory, spokojnie mozna jeszcze ze 2mm wieksze zapakowac ssaki. ale tloki i korbowody sliczniutkie.
  
 
fajnie to wszystko wygląda
moze i ja sie dorobie kiedyś 900
  
 
no własnie - aż cieszy bo wsyztsko takie nowe/czyste....ale cenowo podam np - same tłoki 250zl....bez osadzania....także lepiej przyszli swapowcy niech ogladaja silniczek poki go kupia.....co dowiekszych zaworów - dzis pogadam o tym z kumplem.....zobaczymy....
  
 
Fajnie ze remont idzie do przodu, mam nadzieje ze teraz juz bez problemow. Zrobcie maly tuning tak jak pisalem, o tych zaworach tez mozna pomyslec, akurat ssace nie sa nowe w tej glowicy tylko porzadnie wyczyszczone. Dobrze byloby troche poszerzyc kanaly proporconalnie do zaworow, ale same zawory tez pomoga...
pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy
  
 
dziekuje Yapko...co do zaworów - prosze o info CO to dokladnie da??
  
 
Wiecej mieszanki = wiecej mocy i momentu, wieksze zawory dadza Ci podobny (lub nawet lepszy) efekt jak wiekszy skok zaworow a przerobka chyba duzo tansza chyba niz modyfikacja krzywek na walku. Do tego zawory (grzybki i poczatek trzonkow, nie trzonki) wypoleruj na lustro wiertarka i papierami sciernymi.
A sama przerobka glowicy to w zakladzie od regeneracji glowic najlepiej.
  
 
tzn co jest nie tak z glowica??a z czego te ssace zalozyc??
  
 
kolejne foteczki - własnie bylem po wiatraki z nagrzenwicy DF - zgodnie z podpowiedzia Artiego...sprawdzone smigaja oba biegi....jeszczenie wiem co z tych platsikow wylatuje a co nie ale to sie dotnie;p




[ wiadomość edytowana przez: pat_kdb dnia 2004-11-04 14:55:47 ]
  
 
Cytat:
2004-11-04 13:24:06, Pat_kdb pisze:
tzn co jest nie tak z glowica??a z czego te ssace zalozyc??


Glowica jest w porzadku tylko mozesz zrobic maly tunning stosunkowo malym kosztem. A z czego to juz sam musisz wyczaic, po prostu znajdz w katalogu podobne ale o 1-2mm szersze. Najlepiej zapytaj w zakladzie od glowic, i tak bedziesz musial dac im glowice zeby powiekszyc gniazda i dotrzec zawory.
  
 
szlifierz ci dobierze podajesz mu wymiar i on wie co ijak.
  
 
hmm glowica jednak nie byla w porzadku......2 gniazda trzymaly rope ponad godzine....jedno puscilo po wsyztsko a drugie tak srednio....juz nie chcialo nam sie dzis tego rozbierac......ale bedzie git..moze dzis??;p

[ wiadomość edytowana przez: pat_kdb dnia 2004-11-05 16:51:17 ]
  
 
udało sie po tak długim czasie wrzucić w końcu głowice (pol dnia roboty - 2 miesiace obijania sie..heheheh).....teraz reszta to juz formalność.....czekam na Hudego az wkoncu znajdzie czas pospawacto co zaje....li poprzendi blacharze.....dla zaintereswoanych fotasy











  
 
Mam 2 pytania: Bedziesz tym startował w jakichs amatorkach?? Znasz Przemka Klocka?? Jest również z bytomia, startuje rajdowym 126p 900. Życze szybkiego zakończenia prac!
  
 
niestety nieznam - a startowac to raczej niebede bo niemam za bardzo umiejetności i nerwów......co do tego Przemka - czy mówisz o malaczu z silnikiem 127 na wtrysku?? taki czerwoniutki??
  
 
Cytat:
2005-01-09 11:39:15, Pat_kdb pisze:
(...)




Eeee, tak źle ta buda nie wygląda .

A silniczek fajny, ciekaw jestem ajk to na końcu będzie wyglądało...
  
 
Race - niewygladalby tak gdyby po wypadku piepszony fuchman niezostawil przy wymienie nadkoli dziurki która z przodu wpuszczała wode do calego progu....... oczywiscie pochwale sie nastepnymi zdjeciami jak tylko znów powoli ruszy paca do przodu......
  
 
łądnie to wygląda
Widze że głowice troche podciachałeś , jeżeli nie dokręciłeś głowicy proponuje zebrać w kanałach troche materiału tuż przy grzybkach zaworów, tzn troszke za grzybkami w miejscu którym kanał skręca, bardzo wyczuwalny próg/ oczywiście jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś .

Mam generalnie kilka pytań
Orientujesz się w cenach seryjnych zaworów/ prowadnicach?
Ile kosztuje wymiana prowadnicy tak plus minus?
Jakie koszty rozwiercenia gniazd pod większe zawory?