MotoNews.pl
  

Cieknacy płyn wspomagania!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z mojej asterki wycieka płyn z weza od wspomagania zaraz przy zbiorniczku niesamowita lipa poniewaz trzeba bedzie wymieniac cały przewód gumowy razem z metalowym bo sa scalone razem i nie da sie nic innego zrobic wie ktos ile takie przewodziki moga kosztowac i gdzie je kupic najtaniej bo w serwisie zaproponowali mi 270zł z wymiana 350zł jak to usłyszałem to zbladłem i zaczolem robic sie purpurowy ze złosci miał ktos taki problem jak ja a moze zna ktos tanszy sposób rozwiazania tego problemu bo jak narazie nie stac mnie na przyjemnosc wydawania kasy na przewody a moze sprubowac zasylikonowac??? bedzie trzymac

pozdrawiam
  
 
Zobacz na stacjach benzynowych BP.
Tam czasami mają taśmę samowulkanizującą do naprawy węży gumowych. Koszt niski i jakiś czas wytrzyma.
  
 
jasne, tylko chyba zapomniałeś, że są to węże ciśnieniowe. Wiem, że da się wymienić tylko kawałek tego węża i można takie węże dorabiać a nie kupować w ASO Mi padł kiedyś taki wąż "powrotny układu wspomagania" (pękło to okucie metalowe). Dorobili mi nowe + kawałek przewodu i zapłaciłem 200 a nie 500 zł tak jak to się zapowiadało po wizycie w serwisie Opla.
Generalnie to poszukaj jakiegoś warsztatu zajmującego się układami hamulcowymi lub wspomaganiem i tam powinni Ci pomóc znaleźć tańsze rozwiązanie.

Pozdro
Grisza

Vectra Klub Polska
www.vectraklub.pl

  
 
Cytat:
2004-11-05 14:56:15, Grisza75 pisze:
jasne, tylko chyba zapomniałeś, że są to węże ciśnieniowe. Wiem, że da się wymienić tylko kawałek tego węża i można takie węże dorabiać a nie kupować w ASO Mi padł kiedyś taki wąż "powrotny układu wspomagania" (pękło to okucie metalowe). Dorobili mi nowe + kawałek przewodu i zapłaciłem 200 a nie 500 zł tak jak to się zapowiadało po wizycie w serwisie Opla. Generalnie to poszukaj jakiegoś warsztatu zajmującego się układami hamulcowymi lub wspomaganiem i tam powinni Ci pomóc znaleźć tańsze rozwiązanie. Pozdro Grisza Vectra Klub Polska www.vectraklub.pl



Włąśnie tak!!!
Nie ćwicz takich patentów z klejeniem na swoim aucie , bo jak Ci kierownica w miejscu stanie to będzie... uuuuuuuuuuuuuuuuu... nie dobrze. U mnie jak był pasek luźny na pąpie od wspomagania to kierownica kręciła się z takimi skokami (raz lekko, a raz ciężko).
Jeździć w stronę, w którą się chce to ważne jak hamowanie wtedy kiedy trzeba.
  
 
Jeśli chcesz kombinować z taśmą samowulkanizującą, pamiętaj o ciśnieniu.
Musisz zrobić lekkie zbrojenie, coś na wzór sprężyny.
Taśma - "zbrojenie" z drutu - i ponownie otulina z taśmy samowulkanizującej, możesz całość dodatkowo zamaskować koszulką termokurczliwą!

  
 
panowie, wąż łączący zbiorniczek oleju hydraulicznego z pompą nie jest ciśnieniowy. Wystarczy założyć opaskę metalową.
  
 
Sorki.
Jeżeli wąż jest ciśnieniowy to moja poprzednia wypowiedź nie ma sensu.

Jeżdże Asconką bez wspomagania i każdy gumowy wąż da się załatać w sposób jaki opisałem.

Jeżeli to wąż ciśnieniowy to podaj mi długość, średnice i rozmiar końcówek.
We Wrocławiu jest zakład produkujący węże ciśnieniowe i jeżeli bede miał potrzebna dane to sie dowiem ile to kosztuje.