| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2004-11-05 00:16:53 hmm wiec znajomy chyba zalal ropke do kanmta przez pomylke....objaw taki ze jak byl cieply silnik to niemogl go zgasic bo dostawal samozaplonu czy to mozliew ze zatankowal rope |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2004-11-05 00:47:41 na szczescie wlal malo wiec moze wymiesza z benzyna jakos?? |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-11-05 07:30:56 Być może się wymiesza, ale może jednak lepiej dla pewności cały układ paliwowy przepłukać ?? |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-11-05 08:22:25 Samozapłon to można miec od nagaru [ wiadomość edytowana przez: dooh dnia 2004-11-05 08:27:40 ] |
DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2004-11-05 09:26:19
mozliwe.... ale jak mial goracy silnik |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2004-11-05 09:54:03 Jezeli wlal naprawde nieduzo to musi zatankowac do pełna bezyny zeby maksymalnie to rozcieczyc... Nie jestem pewien... ale chyba tam mozna robic jak ropa nie stanowi wiecej niz 20% objetosci baku... ale najlepiej byłoby jednak spuscic rope z baku i przeczyscic cały układ |
FIACIOR Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-11-05 10:25:14 Witam
Samozapłon może być również związany z uszkodzeniem zaworu elektromagnetycznego w gaźniku (jeżeli jest to fiat z silnikiem poloneza). Zawór elektromagnetyczny ma za zadanie zamknięcie dyszy paliwa wolnych obrotów po wyłączeniu zapłonu.Zawór ma iglicę, która w chwili włączenia zapłonu jest cofana do wnętrza elektromagnesu zaworu, otwierając przepływ paliwa przez dyszę. Po wyłączeniu zapłonu iglica pod wpływem sprężyny elektromagnesu przesuwa się odcinając przepływ paliwa przez dyszę. Odcinanie przepływu paliwa uniemożliwia powstawanie samozapłonu powyłączeniu zapłonu. Trzeba sprawdzić ten zawór - wykręcić z gaźnika, podpiąć pod akumulator i zobaczyć czy iglica się chowa i wysuwa. Jeżeli nie trzeba wymienić zawór lub uciąć kombinerkami iglicę. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-11-05 10:36:58 nie trzeba czyscic ukladu paliwowego, przeplucze sie sam, a zjawisko samozaplonu przy nagrzanym silniku po zalaniu ON jest normalne i nie trzeba miec niewiadomo jakiego sprezania zeby cos takiego zaistanialo,
jak ojciec mial syrenke to dolewal ON do baku, i tak dwusuw kopcil wiec jak kopcil bardziej to nic sie nie dzialo, a wystepowal ten problem ze na goracym silniku odciecie zaplonu nic nie dawalo, ale wystarczylo zakryc dolot powietrza do filtra i gasl |