[fiat 600] - swap 903 turbo :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




zajefajny, podoba mi sie
  
 
całkiem całkiem sobie wyglada , bardzo ładne felgi ma podobaja mi sie straszliwie
  
 
Gitara Zolt4r masz moze wiecej fotek ?
  
 
Bajerka jest, swoją drogą ciekawe ile takie 903 pojeździ i jakie ma parametry

Ps. RUFF coś dla Ciebie
  
 
ejj no troche zwalili temat ci slowency.. be urazy ale mu wszystko wystaje z pod klapy... bleeee widzialem fotki 600 ki biturbo i wszystko bylo pod klapa schowane ale ta zastavka tez ma klimat....
  
 
WIECEJ CHROMU!!!!!!!!
Chciałbym to kiedys zobaczyc w akcji Moze macie jakis filmik?? Zoltar, ale kolorek ma ładny, nie??
  
 
Plastiki są BLEEE!! Zdeka chromu przydało by się no i inaczej przewody turbiny zamocować. Swoją drogą ciekaw jestem, czy w owej biturbiniastej jednostce o której Kaza wspomniał były intercoolery... Bo to one sporo miejsca zajmują!! Stąd też taki dziwaczny i długi układ dolotowy pomiędzy turbiną a gaziorem.
  
 
Cytat:
2004-11-05 11:02:39, simon_pg pisze:
Plastiki są BLEEE!! Zdeka chromu przydało by się no i inaczej przewody turbiny zamocować. Swoją drogą ciekaw jestem, czy w owej biturbiniastej jednostce o której Kaza wspomniał były intercoolery... Bo to one sporo miejsca zajmują!! Stąd też taki dziwaczny i długi układ dolotowy pomiędzy turbiną a gaziorem.



Mówisz i masz w mojej 900 turbo nie było intercoolera.
  
 
Mam pytanie??Co zo za felgi??Na ktorych siedzi ta 600??
  
 
Ronal LM chyba 8x13 4x100

jest jeszcze malutka szansa ze te felgi sa 4x98 nawet, byly takie w wyposazeniu dodatkowym fiata 132 tyle ze 5.5x13 i nie wiem czy ronal-e czy na przyklad cromodory, czesto jeden wzor felgi robi kilku producentow...


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-11-05 11:32:41 ]
  
 
Cytat:
2004-11-05 09:50:03, Vyzn-R pisze:
WIECEJ CHROMU!!!!!!!! Chciałbym to kiedys zobaczyc w akcji Moze macie jakis filmik?? Zoltar, ale kolorek ma ładny, nie??



kolorek ladny bo zolty

co do tej 900ki troche lipton, wal podparty w 3 miejsach za duzo z niej nie wykreca, a wystarczylo juz chociaz 1.0 fire od uno zapodac i juz mozna dmuchac znacznie wiecej. wal w tej 903 powygina sie jak waz elastyczny jak go zadmuchaja

ale autko zajebiste, z tego co widze to jest jeszcze gaznik od renaty 5 turbo i interkóler od uno turbo
  
 
No wlasnie, 3 panewy i OHV suck! Chociaz i tak 903 jest chyba lepsze pod tym wzgledem niz silniki KANTA/FSO...
  
 
Cytat:
2004-11-05 12:52:40, ZoLt4R pisze:
kolorek ladny bo zolty co do tej 900ki troche lipton, wal podparty w 3 miejsach za duzo z niej nie wykreca, a wystarczylo juz chociaz 1.0 fire od uno zapodac i juz mozna dmuchac znacznie wiecej. wal w tej 903 powygina sie jak waz elastyczny jak go zadmuchaja



wez pod uwage ze w.w. wal jest dosc krotki, wiec wiecej moze wytrzymac niz np wal w fso 1500/1600 na turbinie... Wg mnie nie powinno byc zle, oczytwiscie jesli nie przesadza... W koncu silnik to nie sam wal, ale jeszcze tloki, glowica, zawory i inna kupa zelastwa dostajaca przy turbinie po dupie, 1.0 moze sie rozsypac rownie szybko na fabrycznych czesciach... ja bym sie martwil nie walem ale cala reszta

PS: intercooler jest podobny do tego w UT

[ wiadomość edytowana przez: lunatyk dnia 2004-11-05 14:16:06 ]
  
 
No sałkiem przyjemne autko, tylko jakś taka maxxymalna żeźba i można by go troszke poprawić
  
 
dla mnie to to jest profesjonalnie spiprzony material na dobra fure. fele gite ale rozwiazanie dolotu i intercooler to makabra.
  
 
Wygląd silnik
  
 
Naprawdę super te Ronale, zawsze mi się podobały i konkretny siliniczek, ale trochę go z chromu ogolono
  
 
ludzie to ma wygladac a nie jezdzic, czego sie czepiacie...
  
 
Cytat:
2004-11-05 20:36:09, ZoLt4R pisze:
ludzie to ma wygladac a nie jezdzic, czego sie czepiacie...


Tak sadzisz?
  
 
Cytat:
2004-11-05 20:41:00, Zuraw pisze:
Tak sadzisz?



masz jakis problem synu ?