MotoNews.pl
  

BMW 750 E32 - tylko! Jakie opinie, ja się jeździ......

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę o opisy tylko z właścicieli modelu 750 E32, jak się Wam jeździ, jak z awaryjnością? jak z kosztami itp? Poniekąt się domyślam, ale cały czas mnie zastanawia jak to chodzi na gazie, bo najlepszych opini nie słyszałem w tym temacie.
  
 
Cześć.Nie narzekam na pracę silnika na gazie, może dlatego, że na gazie jeżdzę spokojnie i instalację sam dopieściłem. Co do awaryjności to tak jak każdy inny samochód.Problem w tym, że mechanicy boją się tych silników bo ich nie znają(dlatego do nich nie jeżdżę).Części używane w razie w. dostaniesz wszędzie, lecz trochę droższe od słabszych modeli.Osobiście nie narzekam i jestem naprawdę zadowolony z mojego V12 i wiem, że nikt inny inną 7 mi nie podskoczy.Przy zakupie 750 nie można szukać tanizny bo się przejedziesz.Znam takie przypadki.Zadowoleni byli tylko 1 tydzień.Potem pytania a co to, a co to, a co to, itd.
  
 
Witam
Nie wiem jak się jeżdzi E-32 750i na gazie, bo jeszcze nie założyłem. Mogę ci jedynie powiedzieć ze na benzynce autko pływa a nie jeżdzi. Świetnie reaguje na naciśnięcie pedału gazu i tak ja powiedział b - a
Cytat:
że nikt inny inną 7 mi nie podskoczy.

jest prawdą. W automacie przy prędkości 120 km/h wlączasz sport i wgniata cie w fotel. Jeśli chodzi o awaryjność tego samochodu to nie mogę wiele powiedzieć, bo mam go zbyt krótko. Miałem co prawda usterkę z nivo, ale naprawa obeszła sie bez zadnych kosztów. Części. Nie wiem, chyba drogie. Np: uszczelka pod miskę olejową - 80 PLN. Mankamentem tego samochodu jest jego spalanie, ale to chyba wiesz. Ogólnie autko super, ale drogie w eksploatacji (świece 12x13PLN za NGK po znajomości )
Jak założę gaz to dopiszę więcej
Pozdrawiam
  
 
b-a a jaką masz instalacje gazową? co znaczy że ją dopieściłeś? masz zwykłą czy wtrysk? ile Cie skasowali?
  
 
Gazowicy nie bardzo wiedza jak prawidłowo założyć instalację do 750(nie wiem jak teraz.Rok temu prawie było niemożliwe założyć instalkę).Moje zmiany. filtry na standardowe bo założyli mi stożki ze względu na brak miejsca-znalazłem inne,założyli mi przekaźniki zamiast emulatorów przez co komputer głupiał.Źle dobrana średnica mikserów i klap antywybuchowych.Zmiana podłączenia płynu chłodzącego.Dowiedziałem się jednak, że można założyć inst. już na wtrysku.Koszt ok.8000 tyś.Przeszło mi to przez myśl ale chcę sprzedać moje cacko.
  
 
z tego co wiem od zaprzyjaźnionego gazownika to becie nie potrzebują emulatorów do prawidłowego przełączania benzyna->gaz. być może w v12 jest inaczej.
Cytat:
założyli mi przekaźniki zamiast emulatorów przez co komputer głupiał


co ma emulator do komputera? przecież to urządzonko ma tylko za zadanie nałożyć na siebie dwie fazy w celu unikniecia zachłyśnięcia się podczas przełączania z benzynki na gaz, oraz oszukiwanie kompa, że wtryski pracują.
pozdrawiam
  
 
z tego co wiem od zaprzyjaźnionego gazownika to becie nie potrzebują emulatorów do prawidłowego przełączania benzyna->gaz. być może w v12 jest inaczej.
Cytat:
założyli mi przekaźniki zamiast emulatorów przez co komputer głupiał


co ma emulator do komputera? przecież to urządzonko ma tylko za zadanie nałożyć na siebie dwie fazy w celu unikniecia zachłyśnięcia się podczas przełączania z benzynki na gaz, oraz oszukiwanie kompa, że wtryski pracują.
pozdrawiam
  
 
Po przekroczeniu ok 140km/h włączał się na liczniku EML i samochód gasł.Założyłem emulatory i ręką odjął.
  
 
taki objaw powinieneś mieć i bez osiagania 140 km/h. własnie od ego miedzy innymi jest emulator, jak już wcześniej pisałem oszukuje komp że wtryski pracują. czemu ci się dopiero przy 140 zapalała ta kontrolka to nie mam pojęcia.
pozdrawiam
  
 
Przepływomierz to takie sprytne urządzenie, które przekształca informację o ilości zasysanego powietrza przez silnik na informację zrozumiałą dla komputera wtryskowego. Komputer potrzebuje tę informację aby skalkulować ilość paliwa wtryskiwanego do cylindrów i moment zapłonu tak aby proces spalania przebiegał prawidłowo. Po to właśnie jest potrzebny emulator. Przy większych prędkościach dostawał więcej powietrza przez co wtryski były zmuszone do większej wydajności ale były wyłączone.Jeśli jest emulator to poprostu oszukuje.Na dodatek przepustnice są elektroniczne i nimi steruje komputer.To pewnie też ma znaczenie bo w innych samochodach nie ma takiego problemu.Wiedzą o co mi chodzi tylko Ci co mieli 750 na gazie.(znajomy miał ten sam problem i w taki sam sposób został usunięty)
  
 
Cytat:
Przepływomierz to takie sprytne urządzenie, które przekształca informację o ilości zasysanego powietrza przez silnik

- dokładnie o masie zasysanego powietrza.

Cytat:
Komputer potrzebuje tę informację aby skalkulować ilość paliwa wtryskiwanego do cylindrów i moment zapłonu tak aby proces spalania przebiegał prawidłowo. Po to właśnie jest potrzebny emulator.

- z tego opisu wynika że masz wtrysk gazu.

Cytat:
Przy większych prędkościach dostawał więcej powietrza przez co wtryski były zmuszone do większej wydajności ale były wyłączone.

- tego zdania to juz całkiem nie rozumiem
  
 
Nie potrafię Ci dokładnie odpowiedzieć bo tak do końca sam nie jestem w stanie zrozumieć-nie jestem instalatorem gazu i nie jestem serwisantem BMW.Gazownicy też nie mogą zrozumieć tej pzypadłości.Może ktoś mądry pojawi się na forum to Ci dokładnie opisze.Poza tym nie o tym jest temat.Pozdrawiam.
  
 
moze cos wiecej
  
 
Może coś więcej ?
  
 
Hmmm.......... może jednak?!?
  
 
a co aldik,chcesz zmienić na 750???
  
 
Heheh nie, ale ciekaw jestem jak to jest dokładnie z tymi silnikami, mój mechanik zawsze marudzi jak ma coś przy V12 naprawiać i się nieźle naprzeklina.