Jestem nienormalny!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na cholere ktos wspomnial o tym nowym pismie - gt classic?! przeczytalem artykul o akropolisie i znowu na niego zachorowalem. a juz bylo tak pieknie: zdobylem wymarzone autko - rocznik '71, choromowana atrapa, klamki skalpele, biegi przy kierownicy, itd. silniczek 1300 który bardzo mile mnie zaskoczył. wszystko (moze poza kolorkiem) mialo pozostac w oryginale... do czasu. dzisiaj przeczytalem ten artykul (mimo tego ze prezentowanemu fiacikowi nadal troche brakuje do 100% repliki) i znowu mnie pieprzneło. teraz znowu chce '74 z biegami w podlodze, klamkami kasetowymi (jakze znienawidzonymi jeszcze wczoraj) i czarna atrapa (bleee!). chce do niego zapakowac dohc-a, pomalowac w bahama yellow, zamontowac lusterka na blotnikach i smigac!
plizzzz, powiedzcie co mam zrobic!?! zrobic karoline na tip top? czy moze ja wymienic na '74 i zbudowac replike akropolisa??? co byscie zrobili na moim miejscu?
  
 
Cytat:
2004-11-06 22:20:30, Lechu pisze:
na cholere ktos wspomnial o tym nowym pismie - gt classic?! przeczytalem artykul o akropolisie i znowu na niego zachorowalem. a juz bylo tak pieknie: zdobylem wymarzone autko - rocznik '71, choromowana atrapa, klamki skalpele, biegi przy kierownicy, itd. silniczek 1300 który bardzo mile mnie zaskoczył. wszystko (moze poza kolorkiem) mialo pozostac w oryginale... do czasu. dzisiaj przeczytalem ten artykul (mimo tego ze prezentowanemu fiacikowi nadal troche brakuje do 100% repliki) i znowu mnie pieprzneło. teraz znowu chce '74 z biegami w podlodze, klamkami kasetowymi (jakze znienawidzonymi jeszcze wczoraj) i czarna atrapa (bleee!). chce do niego zapakowac dohc-a, pomalowac w bahama yellow, zamontowac lusterka na blotnikach i smigac! plizzzz, powiedzcie co mam zrobic!?! zrobic karoline na tip top? czy moze ja wymienic na '74 i zbudowac replike akropolisa??? co byscie zrobili na moim miejscu?



Zrob co ci serce podpowiada
  
 
Spraw sobie kolego WARSZAWE
  
 
obydwa, a co!
  
 
Cytat:
2004-11-06 22:41:27, pablo_fso pisze:
obydwa, a co!



Też tak uważam a jak byś miał za dużo aut to ja chętnie jakieś przyjme.
Jak się piszesz na jakiś większy remont to naprawde się dobrze zastanów czy masz czas, pieniądze i możliwości, to taka uwaga z własnego doświadczenia
  
 
oczywiscie ze chcialbym obydwa! ale z powodu ograniczen finansowych moge miec tylko jedno. serce mam rozdarte.... jednak niezaleznie od tego ktore to bedzie, bede chcial zafundowac autku kompletna kuracje odmladzajaca (czyt: restauracje). pytanie czy ma to byc replika czy oryginalny i bardziej klasyczny fiacik??? co piękniejsze?
  
 
Ile chcesz za tego '71?
  
 
coś mi się widzi, że po tym artykule, to akropolisów będzie jak grzybów po deszczu
  
 
klasyczny potwor to jest to!
kasta orginal a naped na maxa

  
 
masz klasyka i niech tak zostanie
  
 
Cytat:
2004-11-06 23:23:01, GUCZII pisze:
coś mi się widzi, że po tym artykule, to akropolisów będzie jak grzybów po deszczu


masz racje

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Szkoda ze Polak nawet po szkodzie nie jest madry - chcesz drugi raz ladowac sie w DOHC
  
 
Cytat:
2004-11-06 22:20:30, Lechu pisze:
co byscie zrobili na moim miejscu?


Ja bym został przy odrestaurowaniu klasyka... wart jest tego napewno - widok ostatniego Polskiego Fiata 125p Combi znajdującego się w muzeum powala na kolana właśnie tym, że jest w stanie fabrycznym tyle lat od zakończenia jego produkcji (Ci co byli wczoraj w Norblinie będą wiedzieli o co chodzi). Twój napewno będzie robił jeszcze większe wrażenie.
 
 
ja był bym za Acropolisem

mam juz 132A1.000 brakuje mi tylko klasycznegp DF-a
  
 
Cytat:
2004-11-07 08:45:07, bodziot pisze:
ja był bym za Acropolisem mam juz 132A1.000 brakuje mi tylko klasycznegp DF-a


tez bym sie sklanial ku temu. jednak gdybym chcial budowac replike, to najlepiej zeby byla jak najblizsza oryginalowi, a rocznik '71 ze skalpelami to nienajlepszy materiał na akropolisa...
chyba ze, co zasugerowal mi piotrek_dj, zbudowalbym raczej replike rajdowki, np. a'la korkowa
  
 
Hmmm ...

Przypuszczam, że nie tylko Ty czytałeś ten artykuł i zachorowałeś
Nie sądzisz , że np 10 replik Akropola na zlocie obok siebie wyglądałoby dość nietuzinkowo ?? Bo do tuzina to jeszcze 2 braknie

Zależy czy chcesz mieć jedną z wielu replik Akropola na zlotach czy ślicznego klasyka, który jako jedyny wygląda właśnie TAK bo to Twój klasyk

Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy wolisz sztuczny storczyk czy prawdziwą różę własnej indywidualnej hodowli. Ja byłbym za karoliną

Pozdrawiam Ciebie i Karolinkę. Kiejstut
  
 
ja tez mialem podobne dylematy jak oddawalem patelache do blacharza. mialem przerabiac przod ze srebrnym grilem od lady 2103, z tylu swiatla od tramwaju, srodek jakis bajerek i wyszlo z tego nic. i jestem bardzo zadowolony. bylbym bardziej zadowolony, gdybym w ogole nie robil blachy. jedynie w srodku cos sie zmienilo, ale i tak tego niewidac. kiedy auto bylo gotowe i wygladalo ladnie, zostalo zmasakrowane. teraz to wale. im bardziej sie staralem, zeby bylo ladne tym bardziej sie rozsypywalo. po mojemu doprowadz fiata mechaniczne do stanu bardzo dobrego, za jakis czas zrob blache i niech zostanie tak jak bylo w oryginale. ewentualnie wstaw silnik od omegi, buehehehehe!
  
 
Lechu zostan z Karoliną ona jest taka piekna. Jeszcze jak jej walniesz delikatny make-up to bedzie powalac na kolana kazdego. A akropolic ci przejdzie w koncu.
  
 
Cytat:
2004-11-07 11:32:50, Venus pisze:
Lechu zostan z Karoliną ona jest taka piekna. Jeszcze jak jej walniesz delikatny make-up to bedzie powalac na kolana kazdego. A akropolic ci przejdzie w koncu.


no karolinka zostaje oczywiscie wszystko sprowadza sie de facto do wyboru jak ja pomalowac przy okazji remontu generalnego blach - czy na jakis jednolity, klasyczny kolor, czy moze w barwy rajdowki z '72? no i pytanie czy wkladac 1800 do niej? a cala reszta, tj. zawieszenie i hamulce i tak i tak musza byc zrobione (bezpieczenstwo ponad wszystko).
  
 
Hmmm, 1,8 do Karoliny i sportowe barwy ?? Zastanów się tylko co zrobisz jak w np. w 13 numerze GT Clasic opiszą Stratopoldka Silnik 2,5 cięzko bedzie dostać a i z remontem są dośc duże kłopoty (zobacz wątek). I DF ma mniej miejsca za siedzeniami.
Ale czego się nie robi dla MOCy
W zasadzie... ja w swoim poldku mógłbym nawet V12 założyć na podobnej zasadzie jak w Strato - miejsca za przednimi siedzeniami mam dość Tylko nie mam jeszcze pomysłu na sportowe barwy. Porsche robiło sportowego VANA więc czemu nie miałoby być sport VANa FSO??

Przepraszam, jesli mnie poniosło, ale - sorry za brutalną szczerość - naprawdę wolałbym oglądać klasyka niż klasyka "skundlonego" jak to się tu określa

P.S. Ten w Twoim logo jest naprawdę śliczny .... Pozdro. K