Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2004-11-08 14:56:47 Jakiś miesiąc temu (góra dwa) wymieniałem olej raze z filtrem. Teraz kiedy sprawdzam ile go jest widze na miarce że nie jest czysty. Czym jest spowodowane tak szybkie brudzenie/zużywanie oleju? |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-11-08 15:01:13
dołaczam sie do pytania zmieniałem olej 1000km temu przejechałem z tego ostro pare kilometrów i olej nie jest srebrzysty tylko brudne złoto przechądzący kolor w bardzo ciemny brąz , olej jaki stosuje u siebie to lotos semisintetic , może ktos ma jakieś sugestie |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2004-11-08 15:21:50 eeee lotos nie jest za dobry, silnik po lotosie wyglada kiepawo ![]() pozdrawiam . |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-11-08 15:33:08 do serii tak, ale do wysilonych silnikow (rowniez 126) pracujacych w ekstremalnych warunkach obciazeniowych i temperaturowych juz nie. lotos tego nie ogarnie ![]() co do selektola moge wam pokazac fotke silnika od wewnatrz ktory jezdzil od samego poczatku na selektolu (90r). wyglada jakby byl chlorokauczukiem od srodka pomalowany ![]() ![]() ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-11-08 17:26:31 no tak,ale silnik lukasza ma ok 28 koni wiec do rallycrossowych maszyn to mu daleko,wiec lotos nie powinien miec najmniejszych problemow z czyms takim. |
![]() AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2004-11-08 17:49:57 Nie stresuj sie.
Ja jak lałem RS to po ok 1000km juz był czarny. ale fakt jest faktem Dory olej to podstawa, nawet do seryjnego i tak archaicznego silnika. ![]() |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2004-11-08 17:51:07 selektol rządzi ![]() ![]() |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-11-08 18:10:03
Ale głupoty gadasz to nie wiem, może w Formule 1 w Rosjii na pługach jak takie coś mają!!!! W formule to oleju max 3litry i to jeszcze jakaś woda pospolita i nie jest to żaden olej wypracowany, olej czysty z jakimiś bóg wie co uszlachetniaczami a taka F1 wciąga litr oleju na 100km więc wiesz jaki uzywany a tam jak w RC składa się silnik bez odpalania i wyjeżdza na tor i rura . Akurat tu nie zgodze się z tym co napisałeś. Pozdro [ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2004-11-08 18:13:54 ] |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-11-08 19:13:32 tweraz to sam glupoty gadasz,to sa informacje sprawdzne od ludzi siedzacych w temacie.nie bluzgaj tutaj o jakichs plugach rosyjskich,bo gdybym to sobie z palca wyssal to bym tego nie pisal.poza tym silniki w formule 1 maja pojemnosc 3 litry,chlodnice oleju,filtry idt wiec nie rozumiem co mowisz o 3 litrach oleju w tych silnikach,jak ponad 2 wchodzi do obiegu malucha o poj.0,65 litra a maluch ma troche mniej skomplikowany system smarowania niz 800 konny silnik formuly 1...i bez wydzierania sie w tematach,skoro inni moga koolturalnie prowadzic rozmowe to znaczy ze ty sie tez obejdziesz bez "glupoty gadasz" i "plugow rosyjskich" |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-11-08 19:40:22
No też tłumacze Ci i czytaj więcej, zresztą jako moderator ![]() [ wiadomość edytowana przez: DaymoN dnia 2004-11-08 19:42:32 ] |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-11-08 19:59:19 ja nie wspominam o oleju ze szlamem tylko o lekko przepracowanym i nie z opilkami tylko z mikroczastkami.nie siedze w temacie formuly pierwszej totez sie tak nie wymadrzam jak ty.pewna mocno w temacie poinformowana osoba podala mi to kiedys jako ciekawostke.byc moze powinienem napisac jezdzily zamiast jezdza,bo nie wiem czy to dotyczy obecnych silnikow.a oprocz tego to przestan wreszcie bluzgac na forum o jakichs przeterminowanych sokach na lepsze gazy.jakos zolt4r tez sie ze mna do konca nie zgadza we wszsytkich kwestiach a potrafi porozmawiac bez bluzgow i glupich docinek.a kolega od pracy magisterskiej z wyzszym wyksztalceniem nie moglby dac krotkiej lekcji dobrego wychowania?bo skoro wy juz wyzsze macie a ja dopiero studiuje to to jestescie wyzej na drabinie ewolucji prawda?...end off topic,bo dalej to nie ma sensu.teraz niech sie wypowiadaja praktycy a nie teoretycy i konkretnie na temat zeby w koncu sie koledzy dowiedzieli tego co sie chcieli dowiedziec czyli jak szybko sie zuzywa olej w silniku i jakie warto stosowac... |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-11-08 20:03:18 Niesamowite historie piszesz. Widzisz ja jestem praktyk jak Zoltar i jest ok a ja nie BLUZGAM. I prosze na priv gdzie jest mój BLUZG. Narx. |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-11-08 20:05:18 olej z mikroczasteczkami = magnatec ? ![]() |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-11-08 20:07:18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-11-08 20:41:54 z tego co wiem olej w silniku pracuje w dosc trudnych warunkach. Ciemnieje miedzy innymi ze wzgledu na odbieranie z powierchni cylindra nagarow, laków i innych paskudstw. Jest rozcienczany. Co ciekawe, przy silnikach zasilanych gazem olej pozostaje zlociutki m mimo bardzo duzych przebiegow |
![]() Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2004-11-08 20:53:32 Hmm...w sumie złociutki to tak długo nie pozostaje, ale faktycznie troszkę wolniej sie brudzi ![]() |
![]() kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-11-08 20:56:13
u mnie jest zlociutki |