Czujnik cisnienia oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Może ktos spotkał się z nastepujacym problemem: zrobiłem remont 2.0 DOHC i bardzo się ździwiłem jak ciśnienie oleju nie przekroczyło 2 atm. Wtedy podłączyłem mechaniczny wskaźnik i kamień z serca mi spadł bo ciśnienie jest ok. tzn. powyżej 4 atm przy 4 tys. obr. (dalej nie mierzyłem bo wskaźnik miałem tylko do 4). Winien jest albo bączek albo wskźnik na desce. Bączek nie jest oryginalny fiatowski tylko od poldka a wskaźniki są od Argenty. Moje pytanie jest następujące czy bączek od poloneza współpracuje z wskaźnikiem od fiata?
  
 
Czujnik Polonezowski współpracuje z Fiatowskim , dodam jeszcze że nawet czujnik od IKARUSA współpracuje tylko działa w odwrotnym kierunku (sam mam założony od IKARUSA)
  
 
Cytat:
2002-12-30 09:58:45, SCHIL pisze:
Czujnik Polonezowski współpracuje z Fiatowskim



Cisnienie oleju ok.
Gorzej z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego - wskaźnik zawyża mi o jakies 10 stopni (okrągłe zegary)
  
 
Witam

Mam pytanko dotyczace wskaznika oleju w 125p, zalozylem sobie do silnika czujnik wskanika cisnienia oleju z poloneza, teraz pozostaje kwestia doboru wskaznika. Nie chce zmieniac deski rozdzielczej na polonezowska gdzyz podoba mi sie moj "termometr",
Myslalem nad okraglym wskaznikiem zamontowanym w zaslepce otworu na radio samochodowe (w ktorym i tak sie nic nie miesci). Na zlomie znalazlem wskaznik od jakiegos samochodu ciezarowego (chyba star). W ciezarowych samochodach jest instalacja 24V ale nie wiem czy wskazniki tez dzialaja na to samo napiecie, czy moze na 12V. Druga sprawa to to ze na jego rewersie pisze "kat 55 stopni" w starze ten wskaznik praktycznie lezy a w fiacie bylby nachylony pod katem prawie 90stopni. Trzecia sprawa to nie jestem pewien czy czujnik cisnienia oleju w starze ma te sama charakterystyke pracy, mimo iz wskaznik jest wyskalowany jak w poldzie. Mam wymontowany wskaznik z poloneza ale znowu nie ma go jak zabudowac.
Moze ktos zna jakis wskaznik zastepczy ktory by wskazywal prawde?

Pozdrawiam
  
 
Dobry powinien być wskaźnik od Łady 1500S. Jest okrągły, chodzi na 12V, może pracować pionowo i powinien mieć charakterystykę dopasowaną do czujnika Poloneza. Ja miałem w DF ładowski wskaźnik paliwa+czujnik od Poldka i wszystko pięknie współpracowało.

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2003-01-08 20:26:34 ]