TANIM KOSZTEM DOBRE BRZMIENIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszytkich! W moim kadeciku posiadam seryjne papierowki z przodu 87mm tyl male jajeczka nie iwem jakiej moga byc mocy! Dodatkowo dokupilem glosniki 135mm 150watt glosniki dalco + 2 gwizdki no i zwrotnice! radio jakie posiadam to blaupunkt rdm lolndon 169 ( na jego temat niebede sie wypowiadac) w przyszlosci zamierzam wymienic papierowki na 87 jakies dwudrozne do tylu wrzucic jakiej wooferki i wzmaczniacz! CO polecacie! zaznaczam ze moj budzet jest skromny ok 300 zl na wszystko! czy cos powyieniac cos pozostawic?? Pomozcie! BO jestem zielony a dobry dzwiek to postawa lepszej jazdy na drodze POzdrawiam wszystkich! czekam na wypowiedzi!
  
 
Zaczal bym od radia, no chyba ze glosniki na pozimoie tego...
  
 
Radio zostaw Blaupunkty maja przyzwoite brzmienie niejednoktotnie lepsze od pioneerów czy JVC (nie wiem do czego pije Gsi rulez). Nie popełniaj błedu wielu psełdo amatorów car audio którzy zmienają radia jak telefony a głośniki maja kasztaniaste. Proponuje kup uzywany wzmacniacz na allegro (markowy nie buszmen czy first) podłączenie głośników pod dobry wzmacniacz to najskuteczniejsza poprawa brnienia w samochodzie. Przy istalacji nie zapomnij o porzadnych grubych kablach pradowych i sygnałowych. Jeśli dalej chcesz inwestowac w poprawe brzmienia to tylko i wyłącznie głośniki. Dalco nie polecam bo to jedna z tych lipnych firm ale jak juz masz to niech grają w przyszłości kup lepsze Jeszcze jedna rada nie kombinuj z iloscia glosnikow wystarczy jeden porzadny zestaw z przodu i skrzynka w bagazniku najlepiej odlacz te papierówki które są w desce rozdzielczej i nie uzywaj wogóle tego miejsca. W dobrym brzmieniu nie chodzi o ilosc lecz o jakość z tyłu tez nie polecam montowania głośników chyba ze pasazerowie jeźdzacy z tyłu bardzo sie domagają ale jesli jeździsz sam to daruj sobie.
Pozdrawiam.