MotoNews.pl
12Gaz w e36 2,0 plastikowy kolektor (70377/0)
  

Gaz w e36 2,0 plastikowy kolektor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam szanownych forumowiczow!!

chciałem sie was poradzic co sadzicie o zakładaniu tradycyjnej "palnikowej" instalacji gazowej do modelu e36 z silnikiem 2,0, zaznaczam ze samochod jest z grudnia '96


kupiłem właśnie ten samochod i juz zaczynam sie zastanawiac nad instalacja bo niestety na benzynce sa to koszta

wiem ze zakłada sie "gwizdki" na kolektor ssacy ale to podobno nie eliminuje całkowicie mozliwosci rozsadzenia go...


przepraszam jesli post taki juz był , ja szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem

pozdrawiam bawarczykow
  
 
tylko wtrysk gazu chłopie tylko wtrysk
  
 
może być i normalna instalka, ale ja juz osobiście widziałem 525 24V po wybuchu. może byc tak że założysz zwykłą instalację i bedzie ok przez długie lata. ale pamietaj o jednym, że jeśli taka instalacja to CAŁY układ zapłonowy MUSI być idealny cały czas.
a post taki rzeczywiście był. nie wiem jak to robiłes ale mi znajduje wyszukiwarka o tym posty. byc może robi to troszkę po znajomosci.
pozdrawiam
  
 
Ja jeżdze na normalnej instalacj w bmw 520 i jest ok choc nie polecam ci zakładania gwizdków raczej klapy antywybuchowe, bo twoje gwizdki mogą odlecieć w czasie wybuchu i np uszkodzić ci maske. A poza tym to radze ci założyć wtrysk gazu.
Nie trzeba żadnych klap, ani gwizdków. Samochód podobno tyle samo pali gazu co benzyny, i nie traci tak na mocy. A w zwykłej strata mocy , wieksze spalanie i stres czy nie pierdyknie jeżeli zamierzesz dłuższy czas jeżdzić samochodem to wstaw wtrysk gazu. pozdrawiam
  
 
ja mam zwykła instalkę. auto na niej zrobiło 100 tysięcy z tego ja 40 tysięcy. ani jednego wystrzału nie miałem. nie wiem czemu w plastikowym kolektorze niby ma strzelać jak układ zapłonowy sprawny i nstalacja założona poprawnie.
pozdrawiam
  
 
ja mam w 325i24v zwykłą instalkę i spisuje się super, kolektor nawet bez zabespieczeń wytrzyma wystrzały w silnikach 24v klapy zakłada się tylko poto żeby nie rozwaliło obudowy filtra i nie wypluwało węża od regulacji wolnych obrotów tak pozatym to nie pada nawet przepływonierz bo nie jest klapkowy, ale jak mas kasę to załuż sekwenta na zwykłej instalce w zalerzności jak ci ją założą (a większość zakłada programowo czyli średnio beznadziejnie nie zastanawiając się nad efektywnością tylko kosztami) to stracisz na mocy od 20-35% czyli będziesz jeździł jak 316-318 a to się mija z celem, ja w 325 objerzdzam 320i24v 318i16v 323i24v ale 325i24v bez instalacji mnie zamiata powiem więcej 325tds jak dobry to mnie objedzie, no ale decyzja nalerzy do Ciebie i kasy jaką dysponujesz pozdro
  
 
Cytat:
ja w 325 objerzdzam 320i24v 318i16v 323i24v ale 325i24v bez instalacji mnie zamiata powiem więcej 325tds jak dobry to mnie objedzie


hmmmm. czyżby 325tds był szybszy od 320i 24v i od 323i 24v? oj polemizował bym zwłaszcza jeśli chodzi o 323i 24v.
pozdrawiam
  
 
Witam. osobiście ma sekwencyjny gaz (320i) i jestem bardzo zadowolony.spalanie 10l/100km w jeździe mieszanej. jest to sporu koszt (3900zł) ale nie martwisz się że strzeli i narobi bałaganu.Ryzyko strzelenia jest zawsze na instalacjach I czy II gen. Jeśli chcesz trochę jeździć tym autkiem to radzę założyć IV gen. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-14 22:57:30, JacekCBR pisze:
Witam. osobiście ma sekwencyjny gaz (320i) i jestem bardzo zadowolony.spalanie 10l/100km w jeździe mieszanej. jest to sporu koszt (3900zł) ale nie martwisz się że strzeli i narobi bałaganu.Ryzyko strzelenia jest zawsze na instalacjach I czy II gen. Jeśli chcesz trochę jeździć tym autkiem to radzę założyć IV gen. Pozdrawiam



Odpowiedziałeś na post z przed roku