Jakie zawory do glowicy BAMBINO???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezeli wiecie jakie mozna optymalnie wsadzic zawory do tej glowicy(jest taka jak seria ale wytrzymalsza)
Chcialbym wiedziec od czego by pasowaly??

Pozdro i dzieki za info
  
 
Szlifierz ci dobierze podaj mu tylko srednice jaka chcesz. z tego co ja slyszalem to najoptymalniej wsadzic ssace 35mm a wydech zostawic seryjnej wielkosci
  
 
Wydechowe seria, ssące od CC700
  
 
I wtedy ile skacze spalanie??
  
 
ile dasz tyle wezmie
  
 
Dokładnie jak Zoltarek gada
  
 
Przy normalniej jezdzie nic sie nie zmieni. Przy butowaniu to taj jak Zoltar pisł
  
 
Cytat:
2004-11-17 08:39:09, moch pisze:
I wtedy ile skacze spalanie??



jak sie tjuninguje to nie ma sie co liczyć ze spalaniem , przecież nie po to robi sie te przeróbki żeby auto mniej paliło
  
 
Hm cc700 ma 35mm. a ja mam dieslowskie ba sa mocniejsze. spalanie na seryjnych dyszach 115190 mialem rowno 8l. wiec do przyjecia. zalalem do pustego baku 8l wachy i jak weszla 100 na licznik to zgasl. I niema co ukrywac wysilny silnik swoje musi wypic.
  
 
Ja słyszałem że w Poznaniu, chyba gdzieś na Kopernika, jest jakiś koleś co wstawia zawory od Kadetta. Więcej nie powiem bo nie wiem i nie znam sie na tym.
  
 
zawory, zaworami a moze tak do tego roztoczyc gniazda albo wieksze wstawic... bo inaczej to nie ma sensu wiekszych zaworow wstawiac, zeby masa ich była wieksza... wieksze zawory to i wieksze gniazda. własnie jestem na etapie wymiany gniazd na wieksze.
  
 
Cytat:
lukaszc pisze:
jak sie tjuninguje to nie ma sie co liczyć ze spalaniem , przecież nie po to robi sie te przeróbki żeby auto mniej paliło

Chodzi mi jedynie czy 100kilometrów na jednym baku przejadę. Tak to spalanie 10-12 może być.
  
 
Cytat:
Tak to spalanie 10-12 może być.




hmm, moim zdaniem przy takich "naszych tuningach" spalanie nie powinno az tak wzrosnac. tu chodzi o poprawianie sprawnosci silnika, co niekoniecznie musi zwiekszac spalanie.
przeciez poza tym wiekszosc z nas nie buduje 40-konnych potworow tylko do sportu, bo chce uzywac auto "na co dzien". no chyba ze macie lawety, zeby podjechac na KJS oddalony 100km a pozniej sam rajd z dojazdowkami 150km (wyjdzie 200zl sama benzyna)

ps: mam wieksze zawory w pandzie i spalanie mam mniejsze niz na seryjnej glowicy malucha.
  
 
Tak oczywiscie zawory wieksze oraz gnizda oraz wiekszt dolot bo inaczej to napewno nie bedzie lepiej od serii choc nie sprawdzałem
Pdzielam zdanie Monteza.
Ile wam moze spalic silnik 650 12l to troche przsada chyba ze czaly czas 1-2-1-2-3-1-2 itd i ful gaz
  
 
Grzanie silnika przed odcinkiem, 1-2-3, utrzymianie temperatury silnika, 1-2-3, utrzymianie temperatury silnika (jałowe), 1-2-3 no i jak jest 16 odcinków o prawie 30 nim na odcinkach na kjs'ie to paliwka pujdzie od cholery!!!!!!! Tak więc nic dziwnego spalanie 12l;]
  
 
no to sie samo przez sie rozumie ze gniazda tez wieksze bo jak dasz same zawory wieksze to mysle ze moze byc jeszcze gorzej.
  
 
a głowica z pandy miała zaworki takie jak cc700 ??
A może ktoś u siebie taką założył ile wiecej na takiej spala ??
  
 
Cytat:
2004-11-18 18:17:32, Bukowina_Driver pisze:
a głowica z pandy miała zaworki takie jak cc700 ?? A może ktoś u siebie taką założył ile wiecej na takiej spala ??

no przecież mountez napisał, że ma taką głowicę i że pali mu mniej (z tego co pamiętam, to ok 5-6 l)