Jaki filtr będzie lepszy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie , co lepiej założyć wkład czy storzek? Mam do wyboru, firmy K&N , cena podobna, ale czy efekt jest podobny? Ze stożkiem jest troche zabawy z montarzem, ale co będzie lepiej się sprawdzało w bmw 318 is?
  
 
jeśli nie znasz sie na dolotach powietrza lepiej bedzie jak dasz wkładke. Aby założyc przwidłowo stożek trzeba się na tym dobrze znać bo inaczej zamiast poprawić osiągi to je zmniejszysz, np przez nieprawidłową długość dolotu lub zasysanie przez silnik gorącego powietrza.
  
 
Jak zbudować prawidłowo działający dolot ,czyli jak odizolować filtr ,jak sierować na niego powietrze to wiem, chodzi mi tylko co jest lepszym rozwiązamien, czy jest jakaś różnica pomiędzy wkładem a stożkiem?
  
 
Cytat:
2004-11-16 20:48:57, daz pisze:
Jak zbudować prawidłowo działający dolot ,czyli jak odizolować filtr ,jak sierować na niego powietrze to wiem, chodzi mi tylko co jest lepszym rozwiązamien, czy jest jakaś różnica pomiędzy wkładem a stożkiem?


jeśli wiesz , to lepszy będzie stożek ale pamięaj o temp.zasysanego powietrza, i cielejsze tym "rzadsze" czyli tak jakby było go mniej

[ wiadomość edytowana przez: toptuning dnia 2004-11-16 22:15:26 ]
  
 
Wiesz o tym że jak założysz stożek czy wkład to osiągi minimalnie wzrosnom tylko podczas ostrego przyspieszania i to tak że tego nie odczujesz pod nogą , natomiast odczujesz pogorszenie elastyczności silnika i gorszy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów czyli większe przymulenie za nim sie wkręci na wysokie obroty i pozornie lepsze przyspieszenie tylko dla tego że na niższych obrotach gorzej przyspiesza a efekt dzwiękowy buczenie sprawie że auto pozornie lepiej chodzi to są dane z hamowni ale oczewiście ci co sprzedają te reczy twierdzą inaczej z tego co wyprubowaliśmy to najwięcej mocy dał kolektor ''baran''