| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-16 19:36:46 tak jak w temacie. chodzi mi o wymiary tych blach co trzymaja uniwersalne siłowniki i przytwierdzaja je do zamka |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2004-11-16 20:10:41 o takie cos chodzi?
mam na zbyciu dwa bo mi nie potrzebne sa |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-16 21:45:24 nie niestety nie o te blaszki... one byly w komplecie. Wilk widze ze kapujesz o co mi chodzi Pozdrawiam Escortomaniaków |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-11-16 21:52:15
Mazzi, raczej o coś takiego: ![]() |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-16 22:11:25 no wlasnie.... |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-11-16 22:13:53
No trudno. For Drivers only. |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-16 23:22:33 no tak Life Is Brutal... ale płacić 50zł wiecej za 2 blaszki nie zamierzam |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2004-11-16 23:30:41 Oooo, jakie znajome blaszki, hm... gdzieś je już widziałem. |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-19 15:42:18 ==Wiadomość z ostatniej chwili==
Udało mi sie przytwierdzic siłownik tak aby wszedł zamek na swoje miejsce i zeby sie zamykał i otwierał |
Degen Ford Escort Warszawa | 2004-11-20 17:35:01
To te blaszki można sobie tylko wystrugać jak się w klubie jest? Śmiechowe |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2004-11-21 23:50:37 Degen no pewnie są chronione prawami autorskimi i opatentowanw Nie dla psa kiełbasa Heh zrobie telefonem fotki (mizerna jakość) tylko nie mam kabla zeby zgrac na kompa;/ albo moge zainteresowanym posłać fotki z tego forum mniej wiecej zwymiarowane. zawsze cos pomoże |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-11-22 01:20:16
A strugaj sobie i nawet milion blaszek |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2005-01-21 16:05:02 Właśnie jestem w trakcie robienia głupiej blaszki robie foty na bierząco więc niedługo wstawie
teraz niech ktos mi powie jak sie wstawia zdjęcia na to forum
z góry dzięki i pozdrawiam |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-01-21 18:06:19 Ja odkad kupiłem mk7 miałem central uniwersalny a jak zaczął niedomagac kupiłem nowy i właśnie go wymieniłem....Ale u mnie w tylnych drzwiach siłowniki sa przykręcone do drzwi a z zamkieł połączone sa drutem. Fakt, że siłownik nie jest w osi z zamkiem i działa to na słowo honoru - ALE DZIAŁA.
chętnie zrobiłbym to dobrze tak jak być powinno - ale jak ktoś napisał nie dla psa kiełbasa....chociaz nie czuje sie psem |
gooral ford escort MK V 3D ... krakow | 2005-01-21 19:53:36
jasne, ze potrafi ![]() |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2005-01-22 05:17:23 przednie drzwi to pikuś - tam więcej miejsca jest. ale tylnie to sajgon dopiero. blacha opiera o wytłoczenia;/ trzeba naginac, modzić ale sie da na 100000% bo u mnie w prawym tyle juz ponad miecha działa ostatnop zabrałem sie za lewy tył. to i wlaśnie z niego przeprowadze relacje zdjeciową tylko niech mi ktos podpowie jak sie tu foty wsadza;P |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2005-01-22 05:28:00 Hetmann poczekaj troszkę może w tym tygodniu uda mi się wstawic foteczki szczegółowe ( chodzi o standart zamki od STARMACHA ) |
adam_84 Czarna Szczała;P Warszawa | 2005-01-24 18:43:07 A więc zaczynamy oczywiście od zdjecia tapicerki drzwi. Dobrze też jest odkleić gąbke pod tapicerką.
Potem odkręcamy torxem szyne szyby. Śruby zaznaczone na fotce.
Następnie demontujemy zewnętrzny "trójkącik" z drzwi i ukazuje nam sie jeszcze jedna śruba od szyny
Szynę wysuwamy dołem. Powinna w miare lekko dać sie wysunać, chyba że zapomnielismy o którymś z torxów
Potem pozostaje tylko odkręcić 3 śruby krzyżakowe od zamka i jedną od klamki i wyciagamy nasz zameczek. Zdejmujemy białą plastikową osłonkę podważajac śrubokrętem i potem odczepiamy linkę od zamka.
Blachę mocującą siłownik dorabiamy z arkusza gr 2mm. Zwymiarowaną blahcę przedstawia foto poniżej. Do jej zamocowania najlepiej użyć nitów aluminiowych (FI 4mm) bo śruby mogą zawadzać i potem zamek nie wejdzie nam w drzwi
Gdy blacha jest wycięta zajmijmy sie widełkami, za pomocą ktorych siłownik bedzie zamykał drzwi. Otwór,w którym bedzie linka wycinamy na podobieństwo tego w zamku lub bierzemy stary zamek i "pożyczamy" z niego element Blaszka musi byc przykręcona obrotowo do siłownika.
Teraz wycinamy rowek w naszym zamku aby siłownik nie opierał i dobrze przystawał do blachy.
Następnie naszą blachę trzeba troche poskracać z tyłu, ponieważ nam nie wejdzie. Należy pamietać zeby ja skrócic zaraz za mocowaniem siłownika bo akurat w tym miejscu w drzwiach jest przetłoczenie.
Gdy blacha bedzie już mniej wiecej tak jak na fotkach powyżej możemy zabrać sie za nitowanie i skręcanie wszystkiego do kupy. Można zamek spsikać specyfikiem firmy WURTH - o wiele praktyczniejsze niz WD40 Po złożeniu powinno to wyglądać mniej więcej tak:
A tak to wygląda z siłowniczkiem
No i mega zoom na widełki siłowniczka
Gdy nasz "pakiet" pasuje nam elegancko w drzwi nie zapomnijmy go przetestować czy zamyka i otwiera zanim złożymy drzwi, ponieważ siłowniki od starmacha są nieco przy słabe i gdy mamy bardzo pokrzywioną linkę to nie da rady zamknąć. No i to bylo by na tyle w razie pytań i nieścisłości walic na gg albo maila
Pozdrawiam!! |