| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pokakulka Toyota Avensis 2.0 TD Siedlce | 2004-11-16 22:09:05 Spróbuj zresetować kompa. Powinno pomóc. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-11-16 22:15:25 I sprawdzić charakterystykę czujnika temperatury. Czy w ogóle coś działa, bo może nie daje sygnału zimnego silnika. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-09-19 10:38:23
No to wyminiłeś nie ten czujnik do kompa sygnał podawany jest z tego drugiego... |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-09-19 17:28:36 ten od góry pionowo wkrecony w obudowe termostatu. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-09-20 10:11:28
Może... Mss chyba tak coś miał podobnie. Najtaniej chyba będzie podjechac do jakiegoś kompa i sprawdzić, bo tak wymieniać wyszystkie czujniki, to nie bardzo... Problem z tym, że to dzieje się tylko jak jest zimny... Czyli trzebaby auto zostawić, a ja nie lubię go zostawiać... |
jamilko Escort 1.6 16V Kombi Warszawa | 2005-09-20 10:54:57 A może zawór korbowodu jest padnięty lub przewód odpowietrzający korbowód masz sparciały? |
Mr_Ozi Warszawa | 2005-09-20 12:00:49
OK, ale to wtedy nie miałoby znaczenia czy silnik jest zimny, czy ciepły... Tak mi się wydaje
Pozdr. Mr_Ozi |
jamilko Escort 1.6 16V Kombi Warszawa | 2005-09-20 12:05:27 Ja przed wymianą tego przewodu miałem tzw "falujące obroty" na zimnym silniku. Sprawdz to. Ta rurka łatwo schodzi bo jest bez opasek. |
Mr_Ozi Warszawa | 2005-09-20 13:07:25 Hmmm... A który to przewód?
Pozd. Mr_Ozi |
jamilko Escort 1.6 16V Kombi Warszawa | 2005-09-20 13:13:42 Znajduje sie on pod cewka zaplonowa. Jest w ksztalcie litery "L" |
Mr_Ozi Warszawa | 2005-10-05 09:56:02 Wymieniłem zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, wraz z tą "fajką". Łączny koszt 134 PLN... (Wymiana we własnym zakresie - jakieś 20 min.) Na falowanie obrotów pomogło tryle co umarłemu kadzidło... No może odrobinę przesadzam - pomogło niewiele. Za to na pracę silnika generalnie - bardzo znacząco pomogło. Jeśli twój essi stracił moc i elastyczność w niskim zakresie obrotów (do 3000) - wymień ten zaworek - silnik odzyska drugą młodość.
No a ja teraz wracam do pytania - dlaczego silnik gaśnie. Zabiorę się za krokowca (niestety). Pozdr. Mr_Ozi |