MotoNews.pl
  

Magnetyzer do LPG?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój kolega, chce zastanawia sie nad założeniem magnetyzeru do auta z gazem.
Pytanie czy można takie cuś zrobić, włóżyć magnetyzer do auta z gazem?
  
 
nie wierze nawet w magnetyzery benzynowe, a do LPG to juz zwykłe żerowanie na naiwności.. za te pieniadze lepiej kupić nowy filtr powietrza i świece, przynajmniej efekt bedzie pewny..
  
 
nie myśl o tym.magnetyzer był dobry w Messerschmittach.
  
 
Potwierdzam, niewarto,
nie potrzebnie wydalem kase, placac za dwa, taki juz mam charakter, ze ide na maxa, nakrecilem sie po przeczytaniu pozytwynych ocen na allegro, u mnie to nie dziala
uwazam, ze naciagaja ludzi

pozdrawiam
  
 
ja nabyłem na złomie duży magnes, złamałem go ,doszedłem bieguny i go taśmą źem zamocował, ale to wszystko mam jakieś 0,5m przed kolektorem więc jak by nawet coś dawało to odległość za duża..................u mnie jakby(SYGESTYWNIE)pewno to po regulacji albo co.............nie robiłem testów przed założeniem tego więc nie wiem....................na 4 jakby sie troche lepiej zbierał..........ale to jest SYGESTYWNE........dobra przestaje już pisać pierdoły

pozdr
  
 
Przed zakupem takiego magnetyzera należy sobie zadać pytanie,
Jeśli jest on tak skuteczny, to dlaczego nie montują taki magnetyzer w nowych autach.
Ciągła walka o klienta, ... maksymalne osiągi przy minimalnych kosztach, itp. przy wiarygodnej skuteczności magnetyzerów spowodowała by, że znalazły by się w każdym nowym samochodzie
A jednak tak nie jest
  
 
Lobby paliwowe nie jest zainteresowane zmniejszeniem sprzedazy paliw.Magnetyzer jesli nie pomoze to na pewno nie zaszkodzi ale jezeli kolega spodziewa sie ze silnik przestanie brac paliwo to nie tedy droga.Magnetyzery poprawia czystosc spalin i moze elastycznosc ale na ile to trzeba osobiscie sprawdzic.Tylko nie mylic kawalka magnesu neodymowego z magnetyzerem.
  
 
Cytat:
Tylko nie mylic kawalka magnesu neodymowego z magnetyzerem.


jka dobrze go zroiisz to cośw tym jest jednak i nie trza kupować takie za 200zł.........oczywiście na sobie go obkleiłem taśmą wokoło wężów.........dobra

pozdr
  
 
witam.

radze zamontowac ale dynamic fuel z maxora a jesli sie nie sprawdzi to go oddasz z powrotem tak jak my to robimy.
klient mau mnie w cenie pomiary na hamowni przed i po montazu.
  
 
Witam.
Co do magicznychtyzerów to raczej nie wierzę w takie bajdy.
Kiedyś widziałem reklamę magnetyzera:że to bardzo silny JEDNOBIEGUNOWY magnes W którymś numerze motoru był test tych urządzeń.Bardzo ciekawe wyniki.
  
 
Test magnetyzerów (na hamowni) przeprowadził juz Motor i Auto Świat.


BUJDA NA RESORACH i tyle.
  
 
Cytat:
2005-03-02 07:41:01, -JACO- pisze:
Test magnetyzerów (na hamowni) przeprowadził juz Motor i Auto Świat. BUJDA NA RESORACH i tyle.



W moim przypadku zamontowanie magnetyzera (kupowany na Allegro-zestaw powietrze + 2x paliwo, oczywiscie neodymowy) spowodowal spadek CO w spalinach z 0.81% na 0.1 % natomiast HC ze 185 na 95 jednostki. Dodam ze stalo sie to po ok 10 minutach pracy silnika. Co do poprawy (zmniejszenia spalanego paliwa) nie bede sie wypowiadal ale obecnie silnik pracuje duzo ciszej - obecnie nie czuje roznicy miedzy PB a LPG.
Moze Ci wszyscy ktorzy byli niezadowoleni z wplywu magnetyzerow na ich auta stosowali zle wykonane - zla polaryzacja magnesow badz niewlasciwe zamocowanie opasek.
  
 
Cytat:
2005-03-02 16:18:55, piwo pisze:
W moim przypadku zamontowanie magnetyzera (kupowany na Allegro-zestaw powietrze + 2x paliwo, oczywiscie neodymowy) spowodowal spadek CO w spalinach z 0.81% na 0.1 % natomiast HC ze 185 na 95 jednostki. Dodam ze stalo sie to po ok 10 minutach pracy silnika. Co do poprawy (zmniejszenia spalanego paliwa) nie bede sie wypowiadal ale obecnie silnik pracuje duzo ciszej - obecnie nie czuje roznicy miedzy PB a LPG. Moze Ci wszyscy ktorzy byli niezadowoleni z wplywu magnetyzerow na ich auta stosowali zle wykonane - zla polaryzacja magnesow badz niewlasciwe zamocowanie opasek.



W Auto Świecie do testów wykorzystano magnetyzery najbardziej renomowanych (w klasie magnetyzerów oczywiście ) firm
  
 
Cytat:
2005-03-06 14:51:18, -JACO- pisze:
W Auto Świecie do testów wykorzystano magnetyzery najbardziej renomowanych (w klasie magnetyzerów oczywiście ) firm



Tak, to prawda - testu przyznam nie czytalem w calosci ale czytalem oswiadczenie jednej z firm, ktorej produkt bral udzial w tescie. Producent twierdzi ze jego produkt zostal zle zamontowany przez redaktorow oraz przeprowadzono niezgodne z metodologia badania na hamowni. Nie jestem producentem ani sprzedawca magnetyzerow, nie dochodzilem prawdy wiec nie wiem jak ostatecznie sie to skonczylo.
Swoj przyklad przytoczylem majac do dyspozycji wydruki analizatora spalin przed/po zalozeniu oraz kierujac sie subiektywna ocena pracy silnika przed/po zauwazona przez mnie osobiscie, moja zone codziennie podrozujaca ze mna oraz innych znajomych ktorzy takze zamontowali magnetyzery od tego samego co ja producenta-opinie tych osob najbardziej cenie gdyz ich auta maja instalacje gazowa od bardzo dlugiego czasu.
  
 
ja mam już założony magnetyzer w drugim moim aucie(został z poprzedniego). Jets to multimag, powiem tak róźnicy w spalaniu ani w dynamice nie ma żadnych jak dla mnie, jedynie w poprzednim aucie czyli seicento wydawało mi się że nie miał dziury w czasie przechodzenia z niskich na średnie obroty. W obecnym aucie nie odczuwam żadnej róźnicy.Również skład spalin pozostał bez zmian.
Jednym słowem, szkoda kasy.
  
 
zastanawiam się czy przeciwnicy tego rozwiazania stosowali oryginalne magnetyzery a nie te z allegro bo nasuwają mi się słowa bogusi lindy " co ty k**wa wiesz o magnetyzerach" ja mam i działają a jak chcecie to mówcie co chcecie, choć podobno ludzie mówili że ziemia jest płaska. pax
  
 
Ja magnetyzer mam od 8 lat. Największe zmiany dało sie odczuć w Polonezach i BMW gaźnikowym. Jak sprzedawałem samochody to zawsze zdejmowałem magnetyzer. I na drugi, trzeci dzień nie dało sie nimi jeździć bez zwiekszenia dawki gazu. W Escorcie 1.6 16V zmniejszenia spalania nie stwierdziłem. Ale Trzy tygodnie po założeniu HC spadło ze 130 do 12-15, z CO było podobnie. Sadze, że Magnetyzery bardziej pomagają w starszych typach silników, w nowszych procesy spalania są znacznie bardziej dopracowane.
  
 
Wiem że to stary post ale chyba nie warto zakładać nowego.

Spalanie gazu mam ~16 l/100km, w mieście na blosie, i z klimą.

Ale ostatni pomiar wyniósł: 15.3 l/100km, właśnie po zamontowaniu magnetyzera. Sam jestem sceptyczny w tym temacie, pamietam nawet ten test AŚ że udowodnili że to lipa, ale jak wytlumaczyć że spalił mi prawie litr gazu mniej? na dystansie 310km. trasa do roboty ta sama.

A magnetyzer miałem własnej produkcji, (blaszki spięte opaskami) kiedyś jak jeszcze jezdzilem dieslem to znajomy mnie namowil i pokazał jak zrobić, miałem wtedy założony na przewodzie paliwa i powietrza. Pamiętam że nawet kierunek biegunów był ważny.

Ale teraz sobie założyłem tylko na przewód gazowy, tzn pomiędzy reduktorem a blosem, i nawet nie wiem czy prawidłowa jest biegunowość, a efekt jest. Planuje założyć jeszcze na dolot powietrza i zdam relacje. jak zrobie fotosy to też zapodam.