Pompa paliwa.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatmio miałem problem z odpalaniem. Dzieki za wskazówki. Niestety wymieniłem przewody WN, dałem nowe świece i dalej jest to samo. musze kręcić dość sporo zanim odpali. Mam pytanie. Dzisiaj przełączyłem sobie poldasa na benzynkę ( zawsze jeżdżę na gazie - a odpalam na benzynie - przełacza się po przekroczeniu 2500 obrotów). Jak jechałem na benzynie to gasł mi. Jak przygazowałem to obroty wzrosną i powoli spadają aż spadną całkiem. Czy może to być wina pompy paliwa (np. nie utrzymuje ciśnienia - czy coś takiego). Napiszcie czy to moze byc przyczyna że nie odpala?? Jak coś to ile kosztuje nowa pompa (czy może ją się naprawia??) i czy jest duży problem z jej wyciągnięciem.

Pozdrowki i dzięki za odpowiedź.
  
 
Gaźnik czy wtrysk??
  
 
Cytat:
2004-11-18 20:55:32, Mecenas pisze:
zawsze jeżdżę na gazie - a odpalam na benzynie - przełacza się po przekroczeniu 2500 obrotów)

Wyglada na to ze wtrysk.
  
 
Święta racja to nie wiem jak z pompą
  
 
Wtrysk. Jak by tego było mało to wyładował mi się akumulator od tego kręcenia i musiałem tramwajką do roboty cisnąć....
  
 
Przy wtrysku pompa jest w baku i nie jest tania
  
 
do wielopunktu 150 zeta na gieldzie. Do mono pewnie troche tansza...
  
 
To nawet nie jest tak źle do fiata 600 zata