Pierwszy atak zimy w Zielonej.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dziasiaj rano wstalem i......szok. Sniegu nawalilo jak w srodku zimy
Wyprowadzilem auto z garazu i jazda do firmy.
Oczywiscie predkosc wahala sie pomiedzy 20-30 km/h z przewaga na 20. Nie jestem najlepszym kierowca, ale to robia ludzie w takich warunkach to przechodzi ludzkie pojecie. Najglupsze w takim ukladzie jest wedlug mnie wpuszczanie kogos z podporzadkowanej jak jedzie sznurek aut. Dzisiaj nie bylo kompletnie zadnego hamowania. Latwo mozna bylo wjechac komus w tylek. Nie wspomne juz o wyprzedzaniu. Na rondzie gosc TICO nagle skreca ze srodkowego pasa w prawo tuz przed zjazdem z ronda. Oczywiscie kierunku nie widac bo cale auto zasypane sniegiem i tylko przednia szyba przetarta przez wycieraczki. A tak na marginesie - jak mozna jezdzic autem na ktorym jest taka masa sniegu.
Podsumowujac - glupota ludzka nie zna granic.

FAJNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! śnieżek już pada

Szkoda tylko ,że nasi drogowcy zaczną odśnieżać ......gdzieś (przy ich refleksie) na wiosnę

I każdy zakręt bokiem

Chyba muszę zmienic kolor Esperaka...bo zginę w tym śniegu

Warszawa juz też zalicza niezła zimę...tsza będzie z roboty sie wczśniej zerwać

A ja mam nadal letnie opony w śreniej kondycji i musze się przbić przez cała warszawkę z piseczna na pragę płn

I tu od 15 minut pada niesmiało snieg ale jestem pewien, że będzie leżał najdłużej /oprócz gór/

Cytat:
2004-11-19 09:08:43, Hornblower pisze:
....Na rondzie gosc TICO nagle skreca ze srodkowego pasa w prawo tuz przed zjazdem z ronda. Oczywiscie kierunku nie widac bo cale auto zasypane sniegiem i tylko przednia szyba przetarta przez wycieraczki. A tak na marginesie - jak mozna jezdzic autem na ktorym jest taka masa sniegu. Podsumowujac - glupota ludzka nie zna granic.

Mnie również wkużają tacy kierowcy.
Wsiada taki do samochodu włancza wycieraczki i jedzie.
Nie ważne, że nic nie widzi na boki i z tyłu, ważne że jedzie.
A jak jedziesz za nim to tylko tumany śniegu.