Pytanie do znawców zawieszenia w Espero (sprężyny)?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam bardzo dla mnie ważne pytanie !!!!
I PROSZĘ o odpowiedż

Czy te sprężyny będą pasować do mojego esperaka i czy go obniżą -- z wyglądu wydaje się że są podobne ale czy nie są np za wysokie ??? (dodam że chodzi mi o obniżenie przodu i może być też tyłu)

1. null

2. null

3.null

Innymi słowy czy sprężyny do Vectry A lub do Astry F Combi --- będą pasować i obniżą moje zawieszenie ???
Bo wiem że od kadetta Gsi na 100% pasują
  
 
Tył od Kadetta Gsi pasuje, przód niekoniecznie (do sprawdzenia). Spręzyny nie obniżyły espero, a wręcz ciut podniosły. Zdecydowanie poprawiła sie natomiast charakterysytka zawieszenia, choć do twardości jeszcze duuuużo brakowało.
  
 
Sprezyny z Astry Combi nie pasuja na 100% - przynajmniej tyl. Z Vectry A pasuje tyl. Przod bedzie za niski.
  
 
Jestem tego samego zdania do KULODŻIK...
Z tym że czy ten przód faktycznie będzie za niski? Do Twojego zderzaka napewno - bo do normalnego było by chyba całkiem spoko
  
 
Cytat:
2004-11-19 17:28:56, ŁUKASZ_GAJER pisze:
Z tym że czy ten przód faktycznie będzie za niski? Do Twojego zderzaka napewno - bo do normalnego było by chyba całkiem spoko



Widzieliscie wszyscy Esperaka Kosty, a teraz na tych samych sprezynach Kazaka. To sa seryjne sprezyny od Vectry A.
  
 
Ja przednich sprężyn bym jeszcze nie zakładał (dopiero latem jak przerobię przedni zderzak)

Cyli Qlogic .... skoro seria jest niska to może bym serie kupił
(bo faktycznie skoro ta seri jest niższa i po założeniu obniżających sprężyn do vectry to już całkiem będzie gleba)

Może ktoś wie jak bardzo na seryjnych spreżynach od Vectry się zniża przód ?? i czy jest twardy ??? może jakieś zdjęcie ??

Ja chcę zrobić tak żeby przednie WNĘKI w nadkolach bardzo wyraźnie zmalały ))
  
 
Zastanów się nad obniżaniem autka.
Ja zanabyłem sprężyny progresywne obniżające Ventura i jest kiepsko. Tzn autko się super utwardziło. Pewnie się trzyma w zakrętach. Niestety nie jest to rozwiązanie na nasze drogi. Każda dziura powoduje wstrząs, ale to pół biedy. Najgorsze są spowalniacze. Nie ma na nie żadnych norm, więc każdy jest inny. Ja żeby wyjechać na główną drogę mam do pokonania 5 policjantów i na 3 zostawiam powoli katalizator i jakieś tam inne elementy podwozia.
Z moim doświadczeniem dzisiaj wybrałbym jakieś twarde sprężyny nie obniżające auta oraz twarde amorki (takie jak mam - KYB gazowe są OK) i żadne dziury i drogi nie byłyby mi straszne, a komfort jazdy byłby o wiele większy. Niestey mieszkamy w Polsce, a do niemieckiego standardu dróg dużo nam jeszcze brakuje.
A może ktoś chce się zamienić na sprężyny? Tylko przyjmuję twardsze niż seria. Na prawdę.
  
 
Cytat:
2004-11-19 19:27:29, Armani01 pisze:
Może ktoś wie jak bardzo na seryjnych spreżynach od Vectry się zniża przód ?? i czy jest twardy ??? może jakieś zdjęcie ??




Przeciez napisalem -> Espero Kosty, albo Kazaka - te same sprezyny. Do obejrzenia w topicu o ostatnim zlocie w Warszawie (granatowe Espero z matowa maska, felgi Enzo V). Przod to wlasnie seria od Vectry/Calibry, a tyl Kadet GSi
  
 
Zaskoczyliście mnie tymi sprężynami od Vectry! Gdybym wiedział w tamtym roku że seryjne wektrowskie tak obniżają do w życiu bym 8 stów na te moje H&R-y nie wydawał!

...i dziwne jest to że kilka razy na temat tych sprężyn gadałem i z Kostą, i z Kazakiem... a dopiero teraz się dowiedziałem że to sprężyny z Vectry

Cytat:
Niestety nie jest to rozwiązanie na nasze drogi


Dokładnie rok czasu mija jak jeżdżę na obniżonym zawieszeniu i przez cały ten okres miałem tylko jedno niemiłe zdarzenie z tym związane - urwałem plecionkę (elastyczne złącze tuż za kolektorem) .....ale tylko dlatego że zachciało mi się wjeżdżać do lasu i przyorałem podwoziem o jakiś wystający konar
Pozatym w mieście nie mam kompletnie żadnych problemów z niską zawiechą, a tym bardziej z "leżącymi policjantami".....

A dla Ciebie Armiani fotki fur z przodem na seryjnych sprężynach od Vectry:







  
 
WIELKIE DZIĘKI ŁUKASZ o to mi właśnie chodziło !!!!!!!!!!!!!!!!!