Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2004-11-20 23:40:46 Hej!
Miałem podobny problem ![]() Ja mam zaplon ustawiony na Gaz i na benzynie dzwonią zawory. Generalnie, zaplon powinien być chyba przyspieszony, żeby mieszanka gaz-powietrze zdążyła się spalić. No a co do wzrostu zużycia... to sprawdź świece, przewody WN i filtr powietrza. Ja pierwszy raz po instalacji gazu w aucie, świece wymieniłem dopiero po 40kkm. Teraz wymieniam co 20kkm a filtr co 10kkm i jest ok. ![]() |
![]() dreX POLONEZ 1,5 GLE radom | 2004-11-21 00:15:50 Stary_Jaro mam ten sam problem. i nie wiem co zrobic.Swiece, przewody prawie nowe.Tak sobie mysle ze membrany szlak trafil juz w znacznym stopniu.Ostatnio 19 litrow wciagnal ,a setke. |
![]() Stary_Jaro Miłośnik FSO Nissan Primera Gdańsk | 2004-11-21 13:42:01 ok, dzieki za info. Wracam do przyspieszonego. Pytanie jest czy wskazana jest też regulacja składu mieszanki przy tej okazji? ![]() |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-11-21 14:46:45
Ja tylko mam takowe pytanko bo jednak mało się znam ![]() No i jeszcze takowe pytanko - odkopałem gdzieś w piwnicy jakiś ruski przyrząd tester samochodowy. ma możliwośc z tego co widzę sprawdzania konta wyprzedzenia zapłonu przy 1500 i 6000 RPM. Ma oczywiście dwa przewody tylko do cholery jak je podłączyć ? Bo z tej Ruskiej instrukcji to co najwyżej moge bombę atomową wybudować ![]() |
![]() Stary_Jaro Miłośnik FSO Nissan Primera Gdańsk | 2004-11-21 15:07:28 na 100% zawory, bo przy LPG nie stuka ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-11-21 17:08:58 Z moich doświadczeń wynika ze przyśpieszenie zapłonu niewiele daje. Na standartowych ustawieniach samochód jest żwawszy. Jeśli przyśpieszac to góra 2 stopnie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Stary_Jaro Miłośnik FSO Nissan Primera Gdańsk | 2004-11-21 17:31:30 Ustawiam na oko/ucho, w sumie to nie mam pojęcia jaki kąt mam tak na prawde ustawiony ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-11-21 17:35:11 Na LPG też moze być spalanie stukowe. I to przy ustawienu kąta statycznego niewiele większym od seryjnego. Aparat 4497 w 1.5AB, V bieg, Gaz opór , ok 4000obr i DYG DYG DYG spod maski... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-11-21 18:43:48
To może odcina? ![]() Ja też mam ustawiony na oko/ucho i jakoś to śmiga. Ale na benie jeszcze nie testowane ![]() |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-11-21 20:34:13
Czyli ten stukocik przy przyspieszaniu gdy zapłon ma złe ustawienie to jednak zawory ? Ostatnio też na trasie niwelowałem to na czuja ... po kilku próbach było ok ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-11-21 23:14:27
Co? Luz zaworowy??? ![]() Ja ustawiam zapłon na słuch, potem potwierdzam lampą. Jednak dla 1.5 jest najlepsze 7 stopni. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Stary_Jaro Miłośnik FSO Nissan Primera Gdańsk | 2004-11-22 00:40:10 po dzisiejszych regulacjach zapłon+gazownia poldek pięknie się zbiera, ciekawe tylko jak wyjdzie spalanie.... ![]() |
![]() jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-11-22 13:32:50
Właśnie - luz zaworowy ![]() ![]() |