Nagrzewnica...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.. Z tym ogrzewaniem to mnie trafi...(snieg).. Czy ktos z userow moglby mnie oswiecic jak dobrac sie do nagrzewnicy..? Bo mi nie grzeje w aucie.. tzn.. juz kiedys tak mialem.. gazownik czarownik sie cos poodpowietrzal i na chwile mielem cieplo...ale tylko na chiwle.. a teraz to samo.. Daje na cieple powietrze i z krateczek dmucha mniej ale zimne.. Dodam ze auto zagazowne, temperature lapie normalnie,ply nan w chlodnicy.. Czy ktos moze mi powiedziec jak sie do niej dobrac....? Bardzo prosze o pomoc bo zamarzam w aucie...
  
 
Trzeba ściągnąć całą deskę rozdzielczą. Nagrzewnica jest pod spodem.Łatwo ją znajdziesz idąc po linkach od pokręteł. Będa do niej szły dwa gumowe węże i wygląda jak mała chłodnica. PS. ja mam bardzo słabe ogrzewanie tez musze pomyslec
  
 
Cytat:
2004-11-22 12:51:51, open pisze:
Witajcie.. Z tym ogrzewaniem to mnie trafi...(snieg).. Czy ktos z userow moglby mnie oswiecic jak dobrac sie do nagrzewnicy..? Bo mi nie grzeje w aucie.. tzn.. juz kiedys tak mialem.. gazownik czarownik sie cos poodpowietrzal i na chwile mielem cieplo...ale tylko na chiwle.. a teraz to samo.. Daje na cieple powietrze i z krateczek dmucha mniej ale zimne.. Dodam ze auto zagazowne, temperature lapie normalnie,ply nan w chlodnicy.. Czy ktos moze mi powiedziec jak sie do niej dobrac....? Bardzo prosze o pomoc bo zamarzam w aucie...



a może masz uszkodzony termostat i silnik nie nagrzewa ci się wystarczająco a co za tym idzie nagrzewnica

Zobacz tutaj - przerobione dogłębnie

  
 
Kolega pisze ze temperature lapie normalnie.
  
 
Cytat:
2004-11-22 13:19:31, Dahoo pisze:
a może masz uszkodzony termostat i silnik nie nagrzewa ci się wystarczająco a co za tym idzie nagrzewnica



Termostat ok. Auto nagrzewa sie szybko i ma dobra temp.. Wiec wydaje mi sie ze to ta zaj****a nagrzewnica...
  
 
Miałem taki przypadek w volvo 440 temperatura 90C a w aucie zimno okazało się że przewody gumowe dochodzące do nagrzewnicy ten wlotowy był letni a wylot zimny był więc słaby obieg wody przez nagrzewnice odłączyłem oba przewody i przedmuchałem sprężarką powietrza wyleciało kupę szlamu i cholera wie czego po tej operacji w aucie ledwo temp wskoczyła już dmuchało ciepełko.
  
 
po pierwsze: mozesz miec termostat na lato.. szybciej sie otwiera
po drugie: sprawdz jak masz waz z reduktora podlaczony. jezeli z reduktora wychodzi na narzewnice, to masz rozwiazanie.
po trzecie: moze byc zapowietrzony