| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-11-23 00:11:40 To nie ma sensu. Te silniki juz po 150tys najczesciej nadaja sie do remontu. Jakbys zalozyl turbo to po 30 sie rozleci. |
bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-11-23 09:14:22 Ten silnik ma 3 podpory wału resztę sobie dopowiedz! |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-11-23 13:26:19
moc: w silniku 1,5 masz taką jak w zwykłym 1,6 moment: no tu już sporo lepiej... cena: jak nie masz układów w firmach zajmujących się takimi rzeczami to średnio 4-5 tyś zł ogólnie: zbyt małe zyski, zbyt duże straty (cena+żywotność) |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-11-23 18:29:22 na trzech ma o wiele większe naprężenia na wale... DOHC jest na pieciu... też przy 4 cylindrach.... skoro ma dwa dodatkowe mocowania między pierwszym a drugim i między trzecim a czwartym cylindrem to zmniejszają się szanse uszkodzenia wału.... |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-11-23 19:02:16 Dlatego tez wlasnie tak czesto trzeba je remontowac. |
bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-11-23 21:41:35 Znaczy jak założysz Turbo i pociśniesz trochę to zobaczysz zjawisko atmosferyczne pt. Latające korbowody. To nie jest silnik przystosowany do doładowania pod żadnym względem |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-11-23 23:22:41 Jezdzi jedno caro z soft turbo (zdaje sie ze 0.3 bara). Ale jak sam nie umiesz grzebac w silniku to nie ma sensu kompletnego. |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-11-23 23:28:59 Do DOHC zawsze można poszukać głowicy z turbo osprzętem od jakiejś lancii... nawet Integrale lub od Cromy Turbo lub czegoś pokrewnego... |
Mugen Miłośnik FSO BMW E-36 320,3i/byla ... Szczecin | 2004-11-23 23:51:26 Tu masz linkado tego tematu o poldku z turbina na forum FSO AK.
Milego czytania. |