TURBO W 125p???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema!!!

Mó temacik tyczy się tego czy istnieje możliwość założenia jakiegoś turbo do DF-a a jeśli tak to jakie . Chciałbym uzyskać jak najwięcej informacji na ten temat tzn. przyrost mocy , parametry turbo , cene i wogóle wszystko co dacie rade mi na ten temat powiedzieć ( napisać)
  
 
Silnik Fiata i turbo niee... ktoś w FSO AK ma turbo w Polonezie ale dla silnik powinien być w bdb stanie a turbo uczyni go zdecydowanie jednosezonowym. Lepiej rozebrać silnik na części, remont, poprawienie fabryki i dokładne złożenie a na pewno nie będziesz narzekał na niego
  
 
to nie jest najlepszy sposób to jest silnik starej konstrukcji wq mnie lepszym rozwiązaniem jest odkładanie kasy na lepszy silnik
  
 
To nie ma sensu. Te silniki juz po 150tys najczesciej nadaja sie do remontu. Jakbys zalozyl turbo to po 30 sie rozleci.
  
 
Ten silnik ma 3 podpory wału resztę sobie dopowiedz!
  
 
Cytat:
2004-11-22 19:45:04, chojnas pisze:
Siema!!! Mó temacik tyczy się tego czy istnieje możliwość założenia jakiegoś turbo do DF-a a jeśli tak to jakie . Chciałbym uzyskać jak najwięcej informacji na ten temat tzn. przyrost mocy , parametry turbo , cene i wogóle wszystko co dacie rade mi na ten temat powiedzieć ( napisać)



moc: w silniku 1,5 masz taką jak w zwykłym 1,6
moment: no tu już sporo lepiej...
cena: jak nie masz układów w firmach zajmujących się takimi rzeczami to średnio 4-5 tyś zł
ogólnie: zbyt małe zyski, zbyt duże straty (cena+żywotność)
  
 
Cytat:
2004-11-23 09:14:22, bandzior pisze:
Ten silnik ma 3 podpory wału resztę sobie dopowiedz!




No i co z tego że ma 3 podpory wału?? jakoś niejarze o co ci chodzi więc może byś mi to uzasadnił??Bo niewiem o co chodzi!!!
  
 
na trzech ma o wiele większe naprężenia na wale... DOHC jest na pieciu... też przy 4 cylindrach.... skoro ma dwa dodatkowe mocowania między pierwszym a drugim i między trzecim a czwartym cylindrem to zmniejszają się szanse uszkodzenia wału....
  
 
Dlatego tez wlasnie tak czesto trzeba je remontowac.
  
 
Znaczy jak założysz Turbo i pociśniesz trochę to zobaczysz zjawisko atmosferyczne pt. Latające korbowody. To nie jest silnik przystosowany do doładowania pod żadnym względem
  
 
Jezdzi jedno caro z soft turbo (zdaje sie ze 0.3 bara). Ale jak sam nie umiesz grzebac w silniku to nie ma sensu kompletnego.
  
 
Do DOHC zawsze można poszukać głowicy z turbo osprzętem od jakiejś lancii... nawet Integrale lub od Cromy Turbo lub czegoś pokrewnego...
  
 
Tu masz linkado tego tematu o poldku z turbina na forum FSO AK.
Milego czytania.