Rozwiert 1,5 na 1,6 DF/Polonez

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje wszelkich informacji na temat takiej operacji ,
Mam silnik AB polonezja , do remonciku , dokładnie nie wiem co jest w nim do roboty ale w sobote sie dowiem jak zostanie rozebrany .

Czy rozwiercanie jest opłacalne, co prócz tłoków potrzebne będzie z 1,6 , czy uszczelka pod głowice z 1,6 podejdzie , czy głowica może zostać ta co była , sam nie wiem co jeszcze , czy ktoś robił takie czary , jaki orjentacyjny przyrost mocy , i czy wogóle jest , jakie obciążenie dla silnika , i czy 1,6 z polonezji było robione na zasadzie dalszego rozwiercania 1,5 .

Jeśli było na forum to przepraszam , ale nasza wyszukiwarka jest dla mnie ciągle pełna zagadek ...
  
 
z tego co wiem to bloki 1,5 i 1,6 to to samo tylko roznia sie własnie srednicą tuleji, mozna to zauwazyc po odległosciach miedzy krawedziami otworow (w 1,6 sa duzo mniejsze)

jesli tuning to tak jak kiedys pisali koledzy: głowica tylko z silnika 115 c z zaworami z plusa ma ona o 2mm wieksze kanały dolotowe niz silnik ab i cb (1,6)

w ksiazce pisze ze moc nominalna takiego silnika to 87km a moment w granicach 130Nm

a z pewnego zrodła wiem ze 105 koni to te silniczki z palcem w nosie oddawały zycze powodzenia w "strojeniu"
  
 
Mar nie tak dawno wspomniał mi na gg ze u was w sosnowcu na jakimś szrocie jest silnik 1.6 z kompresją 11.
  
 
ano mówiłem,ale za cene tego silnika myśle że można bedzie zrobić solidny remont tego 1.5/1.6

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2004-11-23 18:30:48, mar125 pisze:
ano mówiłem,ale za cene tego silnika myśle że można bedzie zrobić solidny remont tego 1.5/1.6


a tak z ciekawosci, to ile chca za ten silniczek?