Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-11-23 17:47:19 Po pierwsze wyłacz CAPS LOCKA
Po drugie patrz na jakim forum zakladasz wątek Po trzecie jestes slepy czy jak? regulamin jest? jest... wiec naucz sie tytułowac wątki. Po czwarte jedna swieca kosztuje 4 zł - to nie motorynka gdzie swiece sie naprawiało Po piate wiem ze jestes nowy ale zasady obowiazuja wszystkich, bez wyjatkow, nawe modów, a takze admina Po szóste weź sobie głeboko do serca moje słowa A wy sie nie smiejcie moze chlopak naprawde nie wie jak swiece odkrecic... ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-11-23 18:20:03 Słuchajcie, to ponoć ja jestem nadpobudliwy. Jeśli jednak macie kórwa problem to pogadajcie z lekarzami a nie na forum gościa jebiecie za byle gówno. Rozumiem doskonale że jest coś takiego jak regulamin do kórego się staram sam stosować jeśli jednak przeszkadza wam jeden post i wielkim problemem jest natrzaskać kilka zdań co i jak zrobić to może nie powinniście siedzieć już przy kompie. Bo dojdzie do tego, że regulaminem obarczycie wszystko i wszystkich a każdorazowe wyłamanie się z zasad okupione będzie biczowaniem!!!
Praca silnika na jeden gar niekoniecznie spowodowana być musi winą świec...... |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-11-23 18:33:47 Simon, nie oburzaj sie. Nie wiem czy widziales jak wygladał ten wątek zanim go poprawiłem.
Wypunktowalem nowemu czlowiekowi, co zrobił zle i uswiadomiłem mu jak ma robic, aby nastepnym razem było dobrze. Prawie wszystko co bylo w tym watku bylo nieczytelne i niezgodne z zasadami. A nie zablokowalem watku bo jednak kolega podal problem ktory choc banalny dla niektorych nie byl zakladany wczesniej. Wiedz, ze naprawde duuuuzo watkow jest poprawianych i jak nie napiszesz dlaczego to bedzie ich coraz wiecej. |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-11-23 19:10:03 popieram simona! kozaki wielkie a w innej dziedzinie tez nie jeden by was za byle gowno wysmial. nie kazdy musi sie znac a chlopak potrzebowal pomocy i myslal ze tu ja znajdzie.
i faktycznie mogla troche instalacja zamoknac i wtedy pali na 1 garnek u mnie tez tak bywalo jak samochod stal na deszczu dlugo. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-11-23 19:39:53 to ja sie tez przyznam do czegoś.... dzisiaj połamałem 4 pierścienie olejowe..... tak... ja juz nie wyrabiam, jutro dalej bede wojował... jeden cylinder to jeszcze nakładam i wchodzi oki, ale na drugim 2 pierscienie od góry ida i ni h***dalej... a wydawać by sie mogło to takie łatwe...... bleh... silnik oczywiscie od 126p ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-11-23 19:43:28 ja jak zmienialem pierscienie w 1.1 oddalem to mechanikowi. za drogie sa zeby bylo miejsce na pomylke ![]() |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-11-23 19:47:59 bez kitu..... jutro powalcze z kumplem.... on wymiania u siebie w 10 minut razme z zalozeniem cylindrow, w 2 osoby i z 3 srubokretami... mam nadzieje ze sie uda bo juz wsyztskie czesci mam tylko trza zlozyc w kupe :] |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-11-23 19:48:39 toki spospobem trzeba! ja juz 3 razy wsadzalem te same pierscienie. pare chwil i po krzyku. |
![]() MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-11-23 19:49:12 Toki zrób to samo co zoltar, oddaj do mechanika sam tłok, założy ci porządnie i zajmie to mniej czasu. Mnie pomagał pracownik wuja, który jest mechanikiem, tak więc jego umiejętności rekompensowały brak odpowiednich przyrządów/sposobu.
On uciął 3 cienkie blaszki i na nich wcisnął pierścień na swoje miejsce, było to ponad 2.5 roku temu więc.... ![]() |
seba126 Fiat 125p Piekary Śląskie | 2004-11-23 19:52:56
po co jakies srubokrety?? ![]() a co do swiec to zdejmujesz kable i odkrecasz (w lewo) kluczem co wyglada jak rurka ![]() |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-11-23 20:09:28
sposób owszem, ale weź go znajdź..... pierścienie zmieniłem ale teraz to musze załozyć cylinder na tłok a to ni h*** nie daje rady :/
samego tłoku z cylinderm nie oddam bo tłok siedzi w silniku... a nie chce rozkręcać i wyjmowac korbowodu z tłokiem... a z ta puszką to jak? wejdzie normalnie jezeli siedzi tłok w silniku?? Rozumiem ze zda egzamin ![]() |
seba126 Fiat 125p Piekary Śląskie | 2004-11-23 20:53:20
musialbys odkrecic korbowody (przy okazji mozesz zmienic uszczelke pod miska i wymienic panewki korbowe, tak profilaktycznie) , i wtedy przy pomocy obcietej puszki wchodzi idealnie, bo inaczej to jakos ciezko to widze a z puszki poprostu wycinasz prostokatny kawalek blachy i przy pomocy opaski zaciskowej sciskasz nim pierscienie i lekko stukajac w denko tloka wsuwasz go do cylindra |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-11-23 21:26:28 a ja mam sbosoba na wlozenie pierscienia zbierajacego olej (3)
biore stalowa linke rowerowa i owijam rowek dookola pierscienia, po czym dwa konce linki skrecam ze soba co powoduje zaciesnienie sie pierscienia co do nr 1 i 2 to sposob z puszka piwa i opaska ok! |
![]() Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2004-11-23 21:32:23 o stary! jak ty chcesz zalozyc cylindry na tloki zamontowane na silniku to zapomnij o tym. ja tez chcialem sobie tak sprawe przyspieszyc i pozniej lalem olej litrami... 16 chyba srubek od miski moment, potem jeszcze 4 od korb i masz wszystko ladnie na stoliku bez pierdolenia zbednego, jak ma chodzic trzeba zrobic porzadnie. stawiasz potem cylinder do gory nogami na stole, na to kladziesz tlok z korba, pierwsze 2 pierscienie to mozna palcami wepchnac, olejowy troche problematyczny ale jest sposob, dociskasz mocno tlok do cylindra tak zeby oparl sie na tym pierscieniu, lapiesz pierscien w jednym miejscu zeby wszedl do srodka a potem milimetr po milimetrze srubokretem wciskasz reszte pierscienia, zawsze zapierajac sie o tlok w miejscu gdzie pierscien juz wszedl bo inaczej wyskoczy. 5min i gotowe. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-11-23 21:34:59 dzieki Wam wsyztskim za rady, jutro kupuje (3 raz) pierscienie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Bleh... tyle hajsu w błoto... ale ze mnie debil.... |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-11-23 23:04:30
Da radę. Ja tak składałem i w dodatku bez wyjmowania silnika i nie bierze nic oleju. 3 jak najcieńsze miedziane blaszki wciśniete miedzy tłok a cylinder potem je wyciagasz i jest spoko. Ale faktem jest że jest niewygodnie. |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-11-23 23:16:58
Mechanik by wyszedł taniej ![]() |