MotoNews.pl
  

Ogrzewanie w 127ce ! goraco jak powinno byc :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak tylko znajde chwile walne fotki mojego ogrzewania...
zamontowalem na 127 903 termostat od seicento...
roznica masakryczna..
termostat od sc jest z uszczelka gumowa zapewnia to w 100% sam obieg na silniku i nagrzewicy ...

moje od 127ki puszczaly zawsze na obieg chlodnicy...


za nie dlugo fotki z krotkim opisem
  
 
czyli co... warto wymienić na zime tylko czy wogóle?
pasuje to do 128?
  
 
nie pasuje raczej do 128
i sadze ze nie tylko na zime...w lecie tez silnik zlapie 80stopni..
  
 
a będzie pasował do 1050?i ile taki od seja kosztuje
  
 
raczej moze nie pasowac...
jeszcze nie mam fotek jak bede mial to zamieszcze
  
 
Do 0.9 pasuje rowniez wklad termostatu od 125p ,jest tanszy od sc .Termostat od sc trzyma wysoka temp. 90 stopni a wentylator wlancza sie przy ok. 95stopniach.Tak wiec troche inaczej niz w 127, na zime bedzie to dobre , ciekawe co bedzie latem.Termostat 125p zachowuje sie jak 127 tylko ,ze dziala poprawnie. Trez,czy po wymianie termostatu gdy autko zaczelo grzac sie tak jak powinno zauwazyles, ze lepiej jezdzi?
 
 
nie do konca zgadzam sie z tym co piszesz...kimkolwiek jestes..
termostat od 127 ma poczatek otwarcia 85...89 stopni pełne otwarcie przy 100 stopniach....(info z ksiazki Kowala fiat 127)

natomiast seicento ma poczatek otwarcia przy 87 stopniach (pisze na termostacie)
wiec sugeruje ze jest jeszcze lepiej w zimie i lecie ! poniewaz silnik sie szybiciej nagrzewa i szybciej puszcza obieg na chlodnice ...

ale przeciez zawsze sie moge myslic!
  
 
Do 0.9 pasuje termostat z duzego fiuta, kosztuje ok 15zl,dziala dobrze,moze nie tak jak z cc,jest chyba taki jak oryginal.Zeby go zamontowac trzeba troche wyfrezowac,wypilowac korpus obudowy termostatu.
  
 
dobrze wiedziec na przyszłosc
zamieszcze to na stronce w dziale porady
  
 
Nie wiem czy sie rozni i jak sie rozni....ale polacam nagrzewnice z Zoski.
W moim drugim autku z Zislkiem ZOski jest wlasnie taka nagrzewnica...i jestem w szoku ja to gzreje
  
 
Bo wiesz...Zosia to potrafi rozgrzać
  
 
Kiedys widzialem fajny patent wspomagajacy nagrzewanie i chlodzenie silnika w 127.Byla to taka "plytka w ksztalcie podkowy" montowana pod filtrem oleju(przeplywal przez nia olej i ciecz). Podkowa byla podobno z jakiejs Alfy .Auto podobno bardzo szybko nagrzewalo sie ,a podczas ostrego kapienia trzymalo w miare stabilna temp oleju.Jak ktos cos takiego znajdzie niech da znac.