Czy idzie przerobic obrotek z ccs do silnika 903??????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w tytule ,czy da sie cos takiego zrobic zeby to fajnie działało?? moze ma ktos namiar na jakiegos elektronika??? lub sam wie jak to przerobic jedno jest pewnie to nie ejst ta przerubka ktora jest opisana na stronie 126fan.Obecnie obrotek po podłaczeniu pokazuje duze obrotu a silnik ma małe.
  
 
obrotrk w cienkim zbiera impulsy z czujnika GMP i ma jeden impuls na 1 obrot walu a jak podlaczysz do aparatu w 903 to na jeden obrot masz 2 impulsy z aparatu tak mis ie wydaje wiec przerobka nieunikniona
  
 
Albo mi sie wydaje albo ja juz nic z tego nei rozumeim ale chyba nie trzeba do 903 przerabiac obrotka.. chiba podłączasz i jazda.,..
  
 
Tez mi sie wydaje ze przerobka nie unikniona. w ccs zbiera sygnal z kompa wlasnie poprzez ten czujnik o ktorym parnel wspomnial. msuisz przerobic siakos.
  
 
No na moj kiepski rozumek nalezaloby zamiast kondensatora 220 wlutowac zwykly kabelek

  
 
no chyba ze 899 SPI to wtedy bedzie dzialac
  
 
Cytat:
2004-11-27 13:02:32, ZoLt4R pisze:
no chyba ze 899 SPI to wtedy bedzie dzialac

tak jak mowisz panie zoltar ,gdybym miał silnik 900 na kompie to by było ok ale mam z aparatem zapłonowym i teraz obrotek pokazuje mi na wolnych obrotach wieksze poł skali ,moze mi ktos poradzic co mam zdrobic zeby to działało poprawnie???
  
 
ja mam na wtrysku do tego lumel ustawiony na 2 cylindry i podlaczony do jednej z cewek jest osobny pin w kompie pod obrotek ale te proste lumele nie bardzo chca z tym dzialac, "dedykowane" musza miec inna elektronike. ale generalnie przerob tak jak jest w opisie 126fan.pl
  
 
i mowisz ze ta przerubka sprawi iz moj obrotek bedzie pokazywał dobrze?? ta przerubka słuzy do 650 gdzie sa dwa gary a umnie sa 4
  
 
co tym sadzicie???http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic113606.html
  
 
Cytat:
2004-11-28 11:55:05, fulda pisze:
co tym sadzicie???http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic113606.html



Czy naprawde tak trudno jest to zrobić w tej postaci?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic113606.html
  
 
ale z tego co tam pisze moduł w silniku 900 z cc daje taki sam impuls jak 4 cylindorwy silnik z zwykłym zapłonem ale ja mam tak podłączone i obrotek mi wciule zawyza napewno nie jest dobrze ,inaczej sie nie da podłaczyc z obrotka wychodzi tylko jeden kabel i on jest podłaczony do cewki zapłonowej
  
 
Cytat:
2004-11-28 14:14:12, fulda pisze:
ale z tego co tam pisze moduł w silniku 900 z cc daje taki sam impuls jak 4 cylindorwy silnik z zwykłym zapłonem ale ja mam tak podłączone i obrotek mi wciule zawyza napewno nie jest dobrze ,inaczej sie nie da podłaczyc z obrotka wychodzi tylko jeden kabel i on jest podłaczony do cewki zapłonowej



weź pod uwagę jeszcze jedną opcję - obrotek Ci zdechł...
  
 
Cytat:
2004-11-28 14:35:35, owz pisze:
weź pod uwagę jeszcze jedną opcję - obrotek Ci zdechł...

przykro mi ale nie masz racji bo wkładałem trzy sztuki takich zegarow i na kazdych było to samo w cc pracuja normalnie
  
 
Cytat:
2004-11-28 16:59:56, fulda pisze:
przykro mi ale nie masz racji bo wkładałem trzy sztuki takich zegarow i na kazdych było to samo w cc pracuja normalnie



to była tylko sugestia
  
 
kurcze juz zgłupiałem nikt nie moze dac konkretnej odpowiedzi co z tym fantem zrobic nie wieze ze nikt w swapie 903 nie ma takich zegarow.