Stuk na wstecznym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
wlasnie przeczytalem na stronie FSOAUTOKLUBU w dziale warto wiedziec - uzytkowanie samochodu artykul "kupujemy nowy samochod"

jest tam cos takiego napisane:
"Skreć do oporu koła w prawo i zacznij cofać, jeśli coś stuknie, to jest to niepokojąca sprawa"

wlasnie chodzi mi o to COS - co to moze byc ?
  
 
Ciężko jest na ten temat odpowiedzieć bo stuków mże być wiele.I na prostych kołach możesz usłyszeć stuk przy cofaniu i będą to krzyżaki

A co do skręconych kuł to u mnie też coś czasami nie tyle stuka co zgrzytnie jak cofam na skręconych kołach ale nie wiem co to jest bo całe zawieszenie mam nowe.Wydaje mi się że u mnie dzieje się coś ze sprężyną
  
 
Moim zdaniem nie jest to kwestja zawieszenia tylko zużytej
przekładni kierowniczej
  
 
To ja również dołącze do ekipy"zgrzytaczy".Mam to samo.Przejżałem wszystko i zostały już jedynie gumy na drążkach reakcyjnych lub faktycznie jakieś jaja ze sprężyną.U mnie zgrzyta głównie przy skręceniu kół w prawo i cofaniu.
Przekładni bym nie podejrzewał.Sprawdżcie stan podłużnic!!!
POZDRAWIAM!
------------------------
"kto pyta nie zgrzyta"
  
 
heh wlasnie u mnie byly stuki przy jezdzie na wprost ale wlasnie to byly gumy na drazkach
(nawiasem mowiac zlamalem na tym 3 klucze i bez podgrzania nie da sie ich odkrecic )
  
 
Ja prawie nogę złamałem Oczywiście,że palniczek jest tu mile widziany.Zabieram się za to niebawem-może pomoże.Trzeba tylko uważać,żeby nie naruszyć kąta wyprzedzenia zwrotnicy.POZDRAWIAM.