Przełącznik wycieraczek.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W SuperM mamy położenie neutralne, jedno położenie do góry i dwa w dół. Położenie do góry - cóż to za tryb, bo nigdy nie widzałem jak działa u kogokolwiek ?

  
 
Cytat:
2004-11-28 22:35:28, bolger pisze:
W SuperM mamy położenie neutralne, jedno położenie do góry i dwa w dół. Położenie do góry - cóż to za tryb, bo nigdy nie widzałem jak działa u kogokolwiek ?



polozenie na samej gorze jest neutralne. Nizej masz prace przerywana (tzn 3 machniecia ciagle az sie przerywacz nagrzeje a potem przerywane), nastepne polozenie - ciagle wolne i ostatnie - ciagle szybkie. jak Ci przerywane nie dzialaja to sprawdz przerywacz (pomiedzy mocowaniem mcphersona a kabina z lewej strony komory silnika).
  
 
Chociaż skończyłem studia, nie wiem jak sprawdziić przerywacz. Podpowiesz ?
Jak Racing ? Jak Twoje studia ?
  
 
Cytat:
2004-11-29 10:21:40, bolger pisze:
Chociaż skończyłem studia, nie wiem jak sprawdziić przerywacz. Podpowiesz ? Jak Racing ? Jak Twoje studia ?



Rozbierz gada i bedziesz wiedzial Ma dwa uzwojenia grzejne, dwa kawalki bimetalu...proste urzadzonko. Studia - na razie nie narzekam, chociaz wlasnie zaczynaja sie kolokwia i trzeba bedzie wziac sie do roboty. A racing na razie czeka na blacharke, w miedzy czasie zajmuje sie reszta gratow do niego- elektryka, silnik, wtrysk i wnetrze. Ogolnie powolutku ale do przodu
  
 
He he dzięki . Lubię rozbierać, gorzej potem złożyć.