MotoNews.pl
  

Odpala za drugim razem!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Ciekawy temat.Mój 1.6 gli zapala dopiero za drugim razem.pierwsze kręcenie nigdy nie zapala puszczam kluczy i drugie kręcenie od razu pali!Rozrusznik jest OK ma wymienione szczotki tulejki!
O co moze w tym chodzić?????
  
 
innym nie odpala wcale i to oni myślą ze mają problem, ale teraz widzę że przy Twoim to pikuś...
Moja rada pomiń pierwsze kręcenie i kręc od razu drugi raz i będzie Ci odpalał za pierwszym razem.
  
 
Cytat:
2004-11-30 12:23:50, Momik pisze:
innym nie odpala wcale i to oni myślą ze mają problem, ale teraz widzę że przy Twoim to pikuś... Moja rada pomiń pierwsze kręcenie i kręc od razu drugi raz i będzie Ci odpalał za pierwszym razem.



spadłem z krzesła
  
 
Mój temat jest jeszcze ciekawszy: odpala mi za 3 bądź 4 razem!!!! Ale odjazd....

A może jakby liczyć od końca? To drugi raz stałby się pierwszym razem i problem z głowy.

Wszystkim fso posiadaczom tylko takich problemów
  
 
Cytat:
2004-11-30 12:43:46, Mieszko1976 pisze:
Mój temat jest jeszcze ciekawszy: odpala mi za 3 bądź 4 razem!!!! Ale odjazd.... A może jakby liczyć od końca? To drugi raz stałby się pierwszym razem i problem z głowy. Wszystkim fso posiadaczom tylko takich problemów


a próbowałeś odpalać z fotela pasażera siedząc tyłem do kierunku jazdy i licząć 4....3....2....1!!! i już masz odpalanie za pierwszym razem
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 09:47:36 ]
  
 
Momik:
Cytat:

a próbowałeś odpalać z fotela pasażera siedząc tyłem do kierunku jazdy i licząć 4....3....2....1!!! i już masz odpalanie za pierwszym razem



No ba, fotel pasażera to jedno, druga sprawa że w przypadku PN a szczególnie GLE procedura startowa jest tylko trochę mniej skomplikowana niż w przypadku wahadłowca. No i koniecznie trzeba liczyć 4.....3......2......1.
Albo włączyć głośno radio i dopiero próbować uruchomić auto. Po 15 min. ściszamy radio i delektujemy się słowiczym śpiewem OHV albo co tam kto ma.
  
 
Cytat:
2004-11-30 12:23:50, Momik pisze:
innym nie odpala wcale i to oni myślą ze mają problem, ale teraz widzę że przy Twoim to pikuś... Moja rada pomiń pierwsze kręcenie i kręc od razu drugi raz i będzie Ci odpalał za pierwszym razem.



Ja myślę, że jeśli ktoś ma problem tak jak dyzio777 to nie przychodzi na forum FSO AK po to, żeby przeczytać trochę żartów na temat tegoż problemu. Bez urazy, ale jeśli tak będą traktowane problemy wszystkich "nowicjuszy", to nasz FSO AK zamiast rozwijać się, stanie w miejscu, bo nikt nie przyjdzie, nie zapisze się, nie zapłaci składki klubowej jak zobaczy jak traktuje się jego sprawy. To, że ktoś jest mniej doświadczony nie oznacza że głupszy. Owszem, nie jest normalne że silnik odpala za drugim kręceniem, nie jest tez nieprawdą, że inni mają większe problemy, bo nie odpala w ogóle. Skoro ktoś nas pyta a nie wiemy to najwyżej można odpowiedzieć że problem nieznany...

Dyzio777 - a poza tym dwukrotnym zapalaniem nic innego się nie dzieje? Masz instalkę LPG? Reset komputera nic nie daje? Jaki przebieg ma Twój samochód? Masz immobiliser lub inny alarm z odcięciem zapłonu?
  
 
Cytat:
2004-11-30 13:39:54, MichalSW pisze:
Ja myślę, że jeśli ktoś ma problem tak jak dyzio777 to nie przychodzi na forum FSO AK po to, żeby przeczytać trochę żartów na temat tegoż problemu. Bez urazy, ale jeśli tak będą traktowane problemy wszystkich "nowicjuszy", to nasz FSO AK zamiast rozwijać się, stanie w miejscu, bo nikt nie przyjdzie, nie zapisze się, nie zapłaci składki klubowej jak zobaczy jak traktuje się jego sprawy. To, że ktoś jest mniej doświadczony nie oznacza że głupszy. Owszem, nie jest normalne że silnik odpala za drugim kręceniem, nie jest tez nieprawdą, że inni mają większe problemy, bo nie odpala w ogóle. Skoro ktoś nas pyta a nie wiemy to najwyżej można odpowiedzieć że problem nieznany... Dyzio777 - a poza tym dwukrotnym zapalaniem nic innego się nie dzieje? Masz instalkę LPG? Reset komputera nic nie daje? Jaki przebieg ma Twój samochód? Masz immobiliser lub inny alarm z odcięciem zapłonu?


No stary nie mam zamiaru nikogo obrażac ani urażać , ale o jakim problemie my tu mówimy???? Zazdroszczę Koledze dyzio że wszystko inne mu działa bez zarzutu. Po za tym może sobie poczytac o problemach z odpalaniem w milionach tematów na tym forum. A idąc twoim tokiem myslenia ... a jak każdy nowicjusz przyjdzie i walnie po nowym temacie w stylu "muszę odpaliś samochód żeby jechać, bo inaczej nie jedzie - pomóżcie" to zginiemy
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 09:47:01 ]
  
 


Reset komutera w GLE nie wiele pomoże.

Powodem jest prawdopodobnie brak beny w gaźniku. Dopóki pompa napędzana krzywką z wałka rozrządu nie dopomuje wahy do gaźnika samochód nie pali. Normalka po postoju. Zamocuj sobie pompę z zagŁady i będziesz mógł ręcznie podpompować bene przed próbą rozruchu.
  
 
Cytat:
2004-11-30 13:54:49, automatic pisze:
no tak wtyd mi!!! ale informacje podane są enigmatyczne bo: silnik ciepły /zimny /letni????? przebieg lub ogółny opis stanu pojazdu. jak długo trwa 1sze kręcenie np: 1/2 sek, 7sek.? stan akumulatora? stan filtra powietrza? czy są jakieś inne objawy np: brak mocy ,przydławienia ?


równie dobrze mozesz zapytać o:
ciśnienie atmosferyczne
temperaturę powietrza
wilgotność powietrza
stan zużycia silnika
rodzaj oleju silnikowego
stan akumlatora
stan cywilny siostry
  
 
Cytat:
2004-11-30 13:59:15, zenolop pisze:
Reset komutera w GLE nie wiele pomoże. Powodem jest prawdopodobnie brak beny w gaźniku. Dopóki pompa napędzana krzywką z wałka rozrządu nie dopomuje wahy do gaźnika samochód nie pali. Normalka po postoju. Zamocuj sobie pompę z zagŁady i będziesz mógł ręcznie podpompować bene przed próbą rozruchu.



przeczytaj DOKŁADNIE jaki ma silnik.
  
 
Cytat:
2004-11-30 14:00:05, Momik pisze:
równie dobrze mozesz zapytać o: ciśnienie atmosferyczne temperaturę powietrza wilgotność powietrza stan zużycia silnika rodzaj oleju silnikowego stan akumlatora stan cywilny siostry



szczególnie interesujące jest ostatnia informacja
  
 


Przywidziło mi się że to GLE.

W takim razie inna rada. Daj wd 40 na kable WN, cewkę, kopułkę i sprawdź czy nastąpiła poprawa.
  
 
Cytat:
2004-11-30 13:52:14, Momik pisze:
No stary nie mam zamiaru nikogo obrażac ani urażać , ale o jakim problemie my tu mówimy???? Zazdroszczę Koledze dyzio że wszystko inne mu działa bez zarzutu. Po za tym może sobie poczytac o problemach z odpalaniem w milionach tematów na tym forum. A idąc twoim tokiem myslenia ... a jak każdy nowicjusz przyjdzie i walnie po nowym temacie w stylu "muszę odpaliś samochód żeby jechać, bo inaczej nie jedzie - pomóżcie" to zginiemy



Zgadza się, ja także jestem przeciwnikiem pisania po n razy nowych tematów na forum o tym samym. Sam przeszukuję i podczepiam się najczęœciej pod inny wštek (chociaż muszę powiedzieć, że nie zawsze otrzymuję odpowiedŸ gdyż jeœli dany problem jest nieco inny niż temat wštku-choć z tej samej grupy-to już tylko szczęœcie spowodować może, że ktoœ się zainteresuje). Nowy wštek tego typu powinien być blokowany, a taki nowy użytkownik informowany o innych możliwoœciach (czyt. wyszukiwarka) rozwišzania problemu...
Nie uważam, że problem dyzio777 jest jakiœ wielki i poważny, lecz tylko apeluję o jakšœ wstrzemięŸliwoœć w żartach z problemów nowych użytkowników. Po co odstraszać? Niech nowicjusz najpierw zobaczy jakich ludzi można tu spotkać, jak się użytkuje forum, jakie zasady tu obowišzujš, a dopiero potem dostanie zrypkę za nie stosowanie się do tych zasad, jeœli będzie ona wtedy konieczna. Żeby nie zostało mu pierwsze wrażenie, że tu się tylko lekcewazy problemy nowych i z nich żartuje, że jesteœmy zamknietš kastš... Mam nadzieję, że nieco rozjasniłem swój poglšd, gdyż nie chcę wprowadzać zamętu.
  
 
Cytat:
2004-11-30 14:09:50, MichalSW pisze:
Zgadza się, ja także jestem przeciwnikiem pisania po n razy nowych tematów na forum o tym samym. Sam przeszukuję i podczepiam się najczęœciej pod inny wštek (chociaż muszę powiedzieć, że nie zawsze otrzymuję odpowiedŸ gdyż jeœli dany problem jest nieco inny niż temat wštku-choć z tej samej grupy-to już tylko szczęœcie spowodować może, że ktoœ się zainteresuje). Nowy wštek tego typu powinien być blokowany, a taki nowy użytkownik informowany o innych możliwoœciach (czyt. wyszukiwarka) rozwišzania problemu... Nie uważam, że problem dyzio777 jest jakiœ wielki i poważny, lecz tylko apeluję o jakšœ wstrzemięŸliwoœć w żartach z problemów nowych użytkowników. Po co odstraszać? Niech nowicjusz najpierw zobaczy jakich ludzi można tu spotkać, jak się użytkuje forum, jakie zasady tu obowišzujš, a dopiero potem dostanie zrypkę za nie stosowanie się do tych zasad, jeœli będzie ona wtedy konieczna. Żeby nie zostało mu pierwsze wrażenie, że tu się tylko lekcewazy problemy nowych i z nich żartuje, że jesteœmy zamknietš kastš... Mam nadzieję, że nieco rozjasniłem swój poglšd, gdyż nie chcę wprowadzać zamętu.


Spoko zamętu nie będzie, a i myślę że Kolega dyzio jak przeczyta nasze posty to zrozumie mój i Twój punkt widzenia
  
 
A kto tu Dyzia zniechęca??? Nawet odpowietrzania lusterek nikt mu nie proponował
Poza tym sorry, ale jak się stawia pytanie/problem to wypada podać trochę więcej informacji o swoim aucie itd. Druga sprawa: archiwum postów i wyszukiwarka, czy zawsze trzeba iść na skróty i zakładać nowy wątek? I jeszcze jedno: dość niedawno ktoś założył wątek dot. kierunku odkręcania śruby chyba spustu oleju z silnika. I jakie zjebki dostał za lekki idiotyzm tematu.
Jak mi się coś chrzani w aucie to najpierw drążę sprawę sam w naszym klubowym archiwum, później zawracam głowę mojemu mechanikowi.
Pewnie się czepiam, ale jak się decyduje na kupno/użytkowanie czegokolwiek z fso to chociaż wypada mieć wiedzę techniczną na poziomie odkręcania/wkręcania śrubek. A że pali za drugim razem: przecież powodów może być 1001!
M
  
 
Upierdliwi jesteście.
  
 
Cytat:
2004-11-30 14:27:07, Mieszko1976 pisze:
.. A że pali za drugim razem: przecież powodów może być 1001! M


powody są tylko 2: paliwo i zapłon.