Ciepłe czy zimne powietrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
U mnie silnik ciągnie ciepłe powietrze (przez filtr) z komory silnika,
czy to jest dobre rozwiązanie? dodam że jet to robota gazowników
orginalnie powietrze było zasysane z błotnika.
  
 
A jaki masz samochód jeśli wolno spytać?
  
 
Cytat:
2004-11-30 17:18:01, Origami pisze:
Witam. U mnie silnik ciągnie ciepłe powietrze (przez filtr) z komory silnika, czy to jest dobre rozwiązanie? dodam że jet to robota gazowników orginalnie powietrze było zasysane z błotnika.


Oj nie dobrze.Silnik bedzie mulowaty i wiecej palil.Zima moze za bardzo tego nie odzczujesz ale latem...
  
 
-Daewoo Espero 1.5l z wtryskiem, lpg - Bedini z elektroniką.
-Pali w mieście ok. 10-11l, trasa 7-8l
  
 
Wybaczcie ,ze zawracam ale...
-orginalny wlot powietrza mam zatkany, a w filtrze powietrza wielki
okrógły otwór który jest wlotem
Poradźcie proszę - jak rozumiem ciepłe powietrze jest ubogie w tlen
a jak brak tlenu to jak te paliwo ma się palić? Czy powinienem
przywrócić orginalny wlot powietrza? czy olać sprawę - nie jest najgożej
  
 
Cytat:
2004-12-10 20:33:22, Origami pisze:
Wybaczcie ,ze zawracam ale... -orginalny wlot powietrza mam zatkany, a w filtrze powietrza wielki okrógły otwór który jest wlotem Poradźcie proszę - jak rozumiem ciepłe powietrze jest ubogie w tlen a jak brak tlenu to jak te paliwo ma się palić? Czy powinienem przywrócić orginalny wlot powietrza? czy olać sprawę - nie jest najgożej



Chyba nie w samym filtrze jest otwór ??????? Nie moze byc w filtrze otwór bo po co wtedy filtr skoro caly syf przez dziure przeleci
  
 
Cytat:
2004-12-10 20:43:21, paulox pisze:
Chyba nie w samym filtrze jest otwór ??????? Nie moze byc w filtrze otwór bo po co wtedy filtr skoro caly syf przez dziure przeleci



Sorki - oczywiście otwór jest w obudowie filtra powietrza
  
 
Tak sie stosuje. Chodzi oto, aby w czasie jazdy powietrze nie bylo TLOCZONE do fitra. Pogarsza to wprawdzie parametry na benzynie, ale przeciez 90% jazdy - to gaz LPG.
  
 
Czyli jeżeli zadbam o to by powietrze "...nie było TLOCZONE do fitra..." -np: odwrócony wlot to będzie dobrze a nawet lepiej?
  
 
W dawnych intrukcjach LPG; stworzyc jedno zrodlo zasilania powietrzem ( najlepiej zimne) oraz odwrocic wlot powietrza wzgledem kierunku jazdy o 90 stopni.
  
 
Cytat:
2004-11-30 17:18:01, Origami pisze:
Witam. U mnie silnik ciągnie ciepłe powietrze (przez filtr) z komory silnika, czy to jest dobre rozwiązanie? dodam że jet to robota gazowników orginalnie powietrze było zasysane z błotnika.


Daj zeby ciaglo zimne z blotnika jak w serii ..skoro z blotnika ciagnie to nie powinno miec dowiewu i powinno byc ok
  
 
Witam Wszystkich !!!
Z tym powietrzem to są przeboje....lata z radiem w Zimie
Ja mam Escorta MK IV , 90 rok 1,6 na K-Jetroniku , u mnie Puszka z filtrem powietrza jest tuż za prawym reflektorem.
"Fachowcy" nawet nie wiedzieli że dopływ powietrza musi miec korektę ....U mnie dawka powietrza była tak duża że samochód dławi ł się przy jeździe do przodu ,a do tyłu zasówał jak dziki . Tak naprawde problem nie został rozwiązany , bo nie dam drugi raz mojego Essiego , tym partaczom. TERAZ JEST SŁABY ALE SIĘ KRĘCI , POCZEKAM NA CIEPLEJSZE DNI
Wiem że tps'a mi nie podpieli....ale nie wiem co to jest ?? HELP
Pomóżcie równiez rozwiązac mi problem z tym powietrzem....
W jaki sposób w tym modelu zrobić dolot powietrza ?????
Gdzie we Wrocku znają sie na LPG i ESCORTACH ???
Pozdrawiam

P.S.
GAZ ZAKŁADANY WE WROCKU
SZCZEGÓŁY NA MAILA - Jako przestroga oczywiście
76Elvis@wp.pl
  
 
Cytat:
2005-01-28 18:09:40, Elvis76 pisze:
Witam Wszystkich !!! Z tym powietrzem to są przeboje....lata z radiem w Zimie Ja mam Escorta MK IV , 90 rok 1,6 na K-Jetroniku , u mnie Puszka z filtrem powietrza jest tuż za prawym reflektorem. "Fachowcy" nawet nie wiedzieli że dopływ powietrza musi miec korektę ....U mnie dawka powietrza była tak duża że samochód dławi ł się przy jeździe do przodu ,a do tyłu zasówał jak dziki . Tak naprawde problem nie został rozwiązany , bo nie dam drugi raz mojego Essiego , tym partaczom. TERAZ JEST SŁABY ALE SIĘ KRĘCI , POCZEKAM NA CIEPLEJSZE DNI Wiem że tps'a mi nie podpieli....ale nie wiem co to jest ?? HELP Pomóżcie równiez rozwiązac mi problem z tym powietrzem.... W jaki sposób w tym modelu zrobić dolot powietrza ????? Gdzie we Wrocku znają sie na LPG i ESCORTACH ??? Pozdrawiam P.S. GAZ ZAKŁADANY WE WROCKU SZCZEGÓŁY NA MAILA - Jako przestroga oczywiście 76Elvis@wp.pl



ja mam wlot skierowany do dołu. przy ostrym hamowaniu schodzi z obrotów ale nie gaśnie.
TPS jest tro czujnik położenia przepustnicy czyli potencjometr (ile wciśniesz gazu tyle poda napięcia) nie wiem jak wygląda sprawa w Twoim essim. zapytaj na tym forum tu są fachowcy tutaj
  
 
a ja mam doprowadzony pdo zderzak i lekko zagieta rure ku gorze... jak jest centralnei na wprost to jak dam na luz okolo 100km/h to niestety gasi

przeciez wiadomo, ze czym wiecej powietrza tym wiecej mocy

gazownikom nie chce sie dobrze wyregulowac instalki to zaslepiaja doloty, odwracja itp...