MotoNews.pl
  

[126] Szpera cierna??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SZPERA CIERNA 100 % Fiat 126p 28 listopada 2004


na zlecenie wykonam szpere na zamówienie
( a wygląda to tak przysyłasz mi cały dyfer z półosiami a ja odsyłam ci już zeszperowane)


cena: 150 zł
telefon: 0-507-945-769
imię i nazwisko: w&w tuning
adres: nowa ruda
województwo: dolnośląskie
e-mail:

Słyszał ktoś o takim wynalazku? Bo zaspawać to sobie sam potrafie, ale tu mósi być jakiś inny knyf.
  
 
pewnie chodzi o te slynne podkladki regulujace luz, walisz ich za duzo , chodzi ciasniej i jest taka tam niby szpera dla ubogich, jednak szybko sie wyciera i wymaga to czestych rozbiorek skrzyn. pewnie chodzi o to, jak koles za to bierze 150zl to ma niezla przebitke na tym
  
 
biznes is biznes.... ja to kiedys wykminilem ze jakbysmy mieszkali bliskooo siebie to 15 osób, zrzutka po 10zł, nie sa duze pieniadze zamóic i oblookac co i jak, bo nieraz fajne tytuły są na hodze albo allegro i patenty wydają sie byc oki, tyle ze wlasciciele milcza jak skala i nic nie mowia. a tak pare osob zrzutka, patrzymy co zrobione i jak i mozna tak zrobic u siebie
  
 
skoro 100%, to raczej zespawuje ze sobą satelity czy coś w tym stylu
  
 
SZPERA CIERNA 100 %..........zapomniał dodac 100%-wa przebitka.....moim zdaniem rownież chodzi o podkładki

[ wiadomość edytowana przez: tarchix dnia 2004-11-30 21:58:04 ]
  
 
Szpera za 150 zł, to chyba jednorazówka. A poza tym po co komu szpera 100% i to w maluchu?? Chyba tylko po to zeby sie tym jezdzic nie dało.
  
 
Ja rownierz stawiam na podkladki, i pewnie niema 100% bo z podkladek nie da sie 100% zrobic bo po przejechaniu 10km sie juz wytra i bedzie 90. psu o kan dupy taki interes. to sobie mzona samemu zrobic
  
 
Zacznijmy o tym że 100% to już nie jest szpera tylko zblokowany most. Bo szpera to jest mechanizm o ograniczonym tarciu a ni mechanizm o zredukowanym do zera tarciu. I na mur jest to elektroszpera czyli zaspawanie
  
 
Cytat:
2004-11-30 23:04:30, Strongi pisze:
Zacznijmy o tym że 100% to już nie jest szpera tylko zblokowany most. Bo szpera to jest mechanizm o ograniczonym tarciu a ni mechanizm o zredukowanym do zera tarciu.


Jak już chcemy sie tak zagłebiać to chyba do zera jest zredukowany poślizg (Limited Slip Differential), a tarcie jest 100%, czyli dokładnie odwrotnie .


Cytat:
I na mur jest to elektroszpera czyli zaspawanie


Też mnie się tak wydaje. Te podkładki chyba właśnie "zeszperowują" dyfer częściowo, a tutaj mamy permanentną blokadę, jak w terenówkach (tyle że tam jest dołączana ofcoz) .
  
 
Cytat:
2004-11-30 23:20:56, Race_D pisze:
Jak już chcemy sie tak zagłebiać to chyba do zera jest zredukowany poślizg (Limited Slip Differential), a tarcie jest 100%, czyli dokładnie odwrotnie .



Zgadza się pojemyliło mi sie Dziękować za poprawkę.
  
 
zespawanie satelitow skonczy sie na pierwszym luku o przyczepnej nawierzchni, kola beda sie chcialy tak samo krecic a ze skrzynia maluchowska to marchewka to momentalnie pusci półoś/zabierak/przegub/kamienie na półosiach czy co tam jeszcze. pomysl faktycznie zajebisty
  
 
W ostatnim gt jest o szperach sory w poprzednim boi juz jest nowy numer.