Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Madcar BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-12-02 15:44:38 czym sie roznia skrzynie biegow zwyklego caro..od poleza z silnikiem rovera?
czy mozna bez zadnych problemow zamontowac silnik kompletny rovera (wyjety z poloneza) do zwyklego caro ?? czy trza kombinowac z walem...i skrzynie tez dac od "roverka"?? dzieki... ps-jak to jest z awaryjnoscia tego "rovera"??? |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-12-02 15:51:08 Z tego co mi wiadomo to na pewno roznia sie dzwonem (latwo przekrecic) i napedem linki predkosciomierza (jeszcze latwiej), bo mialy mosty o innym przelozeniu. |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-12-02 16:13:14 Co do kołnierza i napędu - tak jak podał Kiler... można przełożyć ja u siebie mam właśnie skrzynie z 1,4 w normalnym dzwonie
a co do przełożeń - są takie jak w zwykłym poldku z tego samego rocznika... Przełożenia rożnych skrzyń i mostów. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-12-02 16:33:25 No zaraz,zaraz,a wałkiem sprzęgłowym sie nie różnią przypadkiem? |
![]() fiacior125 Miłośnik FSO Warszawa - Praga | 2004-12-02 16:35:47 Roznia sie walkiem i obudowa |
![]() Madcar BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-12-02 18:31:16 czyli co...majac silnik 1,4 rovera...i skrzynie np z poldka 1,6 z `96 roku...aby to polaczyc razem potrzebuje walka sprzeglowego od poldka 1,4 i kolnierza oslaniajacego sprzeglo i laczacego skrzynie z silnikiem od poldka 1,4??
i to wszystko?? |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2004-12-03 10:45:18 NO nie wiem. Po pierwsze nie przypominam sobie żeby kołnież w skrzyni był odkręcany (no ale ażtak się nie przyglądałem). Po drugie inny jest też wałek sprzęgłowy. Napęd linki to spawa drugorzędna bo wszystko zależy od zastosowanego mostu. Wał jest identyczny, przełożenia w skrzyni też (proporcjonalnie do roku produkcji). Problem jest pod maską - inna instalacja elektryczna, inna belka pod silnikiem, inny stabilizator przedni, inna linka sprzęgła, inny wydech do środkowego tłumika. Z gróbsza to chyba wszystkie różnice w montarzu silników 1,4Rover i 1,6FSO.
Przekładka mostu zasadniczo nie jest konieczna ale nie zaszkodzi. No i mam nadzieję że masz silnik z osprzętem bo tu nic z OHV-ki nie pasuje (bez wielkiej rzeźby). |
WaLloPs04 FSO Polonez Stece/Wuwua | 2004-12-07 14:39:31
Z tego co wiem to jest inne podejscie do 5 i ktoregos biegu dlatego bawilem sie w wymiane synchronizatorow u siebie w skrzyni. Oczywicie rozni sie jeszcze tym wszystkim co napisal Madcar |
![]() vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2004-12-07 14:54:56 No to ja sie podpinam pod temat bo od jakiegoś czasu myśle o przełożeniu silnika z rovera do siebie a mam 1.6 gli .Więc mowcie, mowcie jakie w przyszłości rzeżby mnie czekają .
Ze zdobyciem silnika w dobrym stanie jest problem ale wujek ma od nowosci takiego polda ale jest mały zonk...Tam juz praktycznie nie ma blachy a watpie zeby sie bawil i robil cokolwiek z nim ![]() |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-12-07 15:11:26 rzeźby niewiele raczej same przekładki:
- silnik, - skrzynia - elektryka - wydech - nie wiem jak jest z mocowaniami silnika/el. zawieszenia |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2004-12-09 11:16:50 Jak ma szeroką zawiechę to praktycznie tylko przeszczepy.
Co trzeba pozmieniać w zawieszeniu pisalem wcześniej i niejednokrotnie było o tym wspominane na wszystkich forach związanych z FSO. Wystarczy poszukać. |