Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-01-07 23:47:09 Może rozbierając sprawdź jak był ustawiony poprzedni i ustaw nowy tak samo. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-01-08 00:10:48 Ustaw silnik tak,żeby w pierwszym cylindrze tłok był w górnym położeniu(najlepiej wykręć świecę).Później montujesz aparacik tak,żeby palec rozdzielacza był skierowany na styk 1cylindra na kopułce.To jest najważniejsze,zwróć jeszcze uwagę na położenie regulatora podciśnieniowego.Jeśli coś niejasno napisałem to pytaj!
Pozdrawiam! |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-01-08 22:07:40 A potem i tak weź stroboskop i ustaw zapłon... ew. na słuch i odejście - jak dla mnie zaje****a metoda. Ciągle ją doskonale ![]() OLOnez evo IV |
![]() loco Polonez Kombi Wrocław | 2003-01-24 00:01:21
Co racja, to racja. Silniki 1.6 nie lubią mieć zapłonu za bardzo w przodzie. Dla nich najlepiej to ok. 7 stopni, bo mogą nawet dzwonić. Co innego dawne 1.5 AA 75 KM. Takie to nawet 15 stopni wyprzedzenia dobrze znosiły. A poza tym:
|