| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Elvis76 Escort MK III Trzebnica | 2004-12-06 23:03:02 Witam wszystkich!
Jestem NOWY , więc na początek proszę o wyrozumiałość......i pomoc.....ale do rzeczy. Mam Escorta rocznik 1,6i , na K-Jetroniku, (Niestety nie XR3i) problem polega na źle działającym Obrotomierzu. Niby coś się dzieje ale wskazówka "dochodzi" do 2, w porywach do 3 tyś. obrotów i na tym koniec. Podjechałem do Elelktryka , a on mi na to że wartość....nie wiem jak to nazwać ( rezystora???) przy cewce zapłonowej nie jest właściwa. Stąd też moja prośba . Czy moglibyście zobaczyć jaki macie symbol na tej "kostce" przy cewce ??? Może jakieś sugestie??? Chcę ustalić przyczynę ..... bo jak się zdenerwuję to kupie nowy ( nieorginalny) obrotomierz , podepnę do cewki i święty spokój......NIE CHCE TEGO ROBIĆ. HELP ME ! bo nie mam siły. 76Elvis@wp.pl Pozdrawiam ELVIS |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-12-06 23:13:36 Czy to oznacza, ze zmianiales zegary? Jezeli tak, sprobuj podpiac sie pod srodkowy przewod czujnika Halla na aparacie zaplonowym. Powinno byc oki. |
Elvis76 Escort MK III Trzebnica | 2004-12-07 20:53:09 Toradek ! dzięki że odpowiedziałeś .....
Nie , nie zmieniałem zegarów , nic nie grzebałem , może poprzedni właściciel coś robił. Kupiłem go 2 m-ce temu. Dlaczego w Escorcie to takie skomplikowane, nie mogli poprostu puścić "sygnał z cewki" ??? Obrotomierz się "rusza", więc wykluczam , że jest uszkodzony. |
ricardo_w escort 1.6 RST wołów | 2004-12-07 23:22:15 a moze jest przestawiony musiałbys rozebrac zegar i zobaczyc czy ktos obrotka nie przestawił |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-12-08 00:46:17 Hmm, bo widzisz, problem jest taki, ze jest to jeden z pierwszych ukladow elektronicznych sterowania zaplonem. Moze dlatego, jezeli masz przewod pociagniety do cewki, to tak w oryginale na pewno nie bylo. Bylo podlaczane pod ktorys pin z komputerka, nie wiem ktory niestety. Zrob, tak jak mowilem, podepnij kabelek sygnalowy pod srodkowy przewod czujnika Halla. |