Stukanie w przednim zawieszeniu!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podczas jazdy po nierównosciach jest glośne stukanie,wczesniej bylo juz to slychac ale nie tak glośno.Jakies pół roku temu byłem na linii diagnostycznej i wszystko niby było w porządku,co to moze byc??
  
 
Cytat:
2004-12-07 22:26:56, ZajaC23 pisze:
Podczas jazdy po nierównosciach jest glośne stukanie,wczesniej bylo juz to slychac ale nie tak glośno.Jakies pół roku temu byłem na linii diagnostycznej i wszystko niby było w porządku,co to moze byc??


witam
najprawdopodobniej to drązki stabilizatora bo to najczestsza przyczyna ale.... inne czesci tez potrafia stukać które to powiedzą inni bo lepiej sie na tym znaja odemnie.
  
 
Mi aktualnie też stuka.

Myślałem że to łączniki stabilizatora, ale po wjechaniu na kanał okazało się że łączniki są ok, a gumy na stabilizatorze sa już wyrobione i stabilizator stuka.
Radzę wjechać na kanał i wszystko będzie jasne, bo ja byłem 2 tyg. temu na stacji diagnostycznej, i tych stuków stabilizatora mi nie wykrył.
  
 
no wlasnie tez jak bylem na stacji diagnostycznej to niby wporzadku wszystko, niedawno wymienilem jeden stabilizator i calkie mozliwe ze jest to jakas guma bo z biegiem czasu stukanie jest coraz glosne,no teraz to sie nie da jezdzic, trzeba cos z tym zrobic...
  
 
Ty wymieniłeś jeden łącznik stabilizatora a nie stabilizator, ponieważ stabilizator jest tylko 1 w samochodzie.

te pionowe z dwóch stron to sa łączniki, a stabilizator to taki poziomy "pręt" do którego te łączniki są przymocowane od spodu.

I ten właśnie stabilizator jest przymocowany na 2 gumach.

Oczywiście mówimy o MKV, pewnie w innych jest tak samo.
  
 
W Mk4 stabilizator jest bezpośrednio zamocowany do wahacza. A w tych modelach stuki najczęściej wydobywają się właśnie z wahacza od strony pływającej tulejki (przeciwna do sworznia)
  
 
Witam.
A miom zdaniem to luz na maglownicy. Z zewnatrz wcale tego nie widac i na stacji diagnostycznej mogli nie zauwazyc.
Pozdrawiam.
  
 
a moze jest tak poprostu ze te gumy ktore trzymaja ten stabilizator sie wybily i przez to jest te stukanie....
  
 
Przerabiałem to dwa razy. Za pierwszym razem były to łaczniki stabilizatora (drążki zakończone gałkami) , a za drugim razem była to gałka przy kole (nie znam się i nie wiem jak to się dokładnie nazywa).
  
 
Cytat:
2004-12-08 18:47:04, rogalm pisze:
Przerabiałem to dwa razy. Za pierwszym razem były to łaczniki stabilizatora (drążki zakończone gałkami) , a za drugim razem była to gałka przy kole (nie znam się i nie wiem jak to się dokładnie nazywa).



Końcówka drążka kierownicy.
  
 
sprawdz tuleje elastyczne i sworzen kulowy 80% ze totuleje umnie
tak bylo na stacji diag. nie pokaze dopiero jak podwazysz montarzowka to widac luzy .
zalecaja wymiane calego wachacza ale sa tulejki oddzielnie do kupienia.
  
 
Najczęściej lecą łączniki stabilizatorów. Jeżdżę ok.30 tys rocznie i łączniki wymianiam co roku.
  
 
u mnie były to tuleje wachacza...