Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() eLMo126 SC Radom | 2004-12-11 15:35:30 Rajdowcy ile pompujecie na kjsy??
Chodzi mi glownie o 135/80 12", ale inne oponki tez warto wiedziec. edit: Zapomnialem dodac ze letnie (kormoran impulser) ![]() [ wiadomość edytowana przez: elmo126 dnia 2004-12-11 15:38:50 ] |
![]() Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-12-11 16:16:18 zależy od chrakterystyki KJS
jezeli raczje odcinki to polecam ok 2.4 bara na tył i 1.7 na prżód, ja mam tyle na upalnie jak jade ![]() |
![]() eLMo126 SC Radom | 2004-12-11 22:21:14 Dzieki Abdull, a reszta co!! Tajemnica wygrywania?? ![]() ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-12-12 00:41:03 A co Ty myślisz - know-how też kosztuje ![]() Abdull, trójke to ja pompuje w male dostawczaki - nie ucieka Ci troche tył wtedy? ![]() BTW - ciśnienie to najlepiej mieć prawidłowe. Pamiętaj że jeśli zdecydujesz sie na jakies kombinacje w celu poprawy wyników to jeśli nie masz osobnego kompletu opon do sportu to po każdych zawodach powinieneś przywracać właściwe ciśnienie "drogowe". Dłuższa jazda z nieprawidłowym ciśnieniem spowoduje nadmierne i nierówne zużywanie się bieżnika, a także większe grzanie się całych opon co jest szczególnie nie wskazane w przypadku opon bieżnikowanych, ale zwykłym też to dobrze nie robi. |
![]() Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-12-12 13:08:19
Ucieka, i o to chyba chodzi, nie????? Zeby sie bez probelmu mozna było nawinąć na rękawie. al emówe ze to tylko na kjs w stylu Lewy nawrót do prawy nawrót do lewy nawrót (itd) |
![]() BorQs 126p, motorek honda xr Edinburgh | 2004-12-12 15:09:56 a jakie jest najniższe ciśnienie dla oponek 135/80 r12 do szaleństw, takie aby jeszcze guma nie mogła spaść na ciasnych zakrętach, łukach ? czy 2,2 na tył wystarczy czy może jest to już grozne i guma moze sie podwinąć? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-12-12 15:15:26 z innej beczki, na rajdy szutrowe do opon o wysokim profilu stosujemy detki. koniecznie. eliminuje to problem schodzenia powietrza z kola na skutek dostania sie piachu miedzy rant felgi a opone (przy dlugich slajdach na szutrze). zakladamy detke i mamy problem z glowy. sprawdzone empirycznie.
co do cisnien to roznie, zalezy od ogumienia/imprezy/auta/pogody/itd ![]() |
![]() eLMo126 SC Radom | 2004-12-12 17:52:39 No i pod zimowki tez warto detki wlozyc (krawezniki, te sprawy ![]() @BorQs: Mysle ze zeby nie spadla z felgi to powinno wystarczyc seryjne 2,0. No chyba ze chcesz wpadac bokami na krawezniki ![]() Dzisiaj polecialem kjsa na 3,0 tyl i 2,5 z przodu. Na przyszlosc: tyl mogl byc, przod za duzo -->strasznie uciekal (mokry asfalt, nie padalo, ok 1st. C) |
![]() speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-12-12 23:01:30 ja daje 2,5 tył i 2,0 przod |