forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

Stara buda nowy zderzak - da sie???

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2004-12-12 13:15:56

Witam!
Mam Escorta z roku 1993 w starej budzie. Jest tam taki beznadziejny zderzak, który kończy się nad wydechem. Mam pare pytań:
Czy sa problemy z zamontowaniem w budzie z przed 1993 roku zderzaka z wersji po 1993?
Gdzie mozna kupic doklejke do starego zderzaka i ewentualnie jakie sa tego koszty?
2006-05-17 13:55
  
 
 2004-12-12 13:55:01

zderzak od mk6/7 można załozyć bez problemów do mk5 tyle, że ten zderzak jest bardziej wystający (zaokrąglony) i będzie mocniej wystawał za auto przez co stworzy sie na nim taka półka....
2012-10-06 12:33
  
 
 2004-12-12 17:36:36

Myślę że powinieneś sobie coś zbudować. kup dokładke ok 100 - 150 zł a następnie przyklej żywicą poliestrową, potem ładnie wyszpachluj i będzie gites.
2019-11-12 06:38
  
 
 2004-12-13 00:49:59

Dzięki.
Zajme sie więc ta doklejką.
2006-05-17 13:55
  
 
 2004-12-14 08:21:28

tutaj jet fotka jak taki zderzak wyglada w modelu 92r.

2005-08-14 07:40
  
 
 2004-12-14 08:35:34

A tą dokładkę to gdzie można dostać??
 
  
 
 2004-12-30 17:39:44

Ja mam zderzak z mk5 w mk3 i pomimo pewnych niespasowań wygląda spoko(moim zdaniem)
2015-09-28 13:29
  
 
 2005-01-02 12:33:14

Wszelkie dokładki proponuje przyklejać klejem do szyb samochodowych (cena 20-30zł tubka)
Ja tak robie i reklamacji jeszcze nie miałem.
 
  
 
 2005-01-02 13:18:57

Cytat:
2005-01-02 12:33:14, Bobo-TM pisze:
Wszelkie dokładki proponuje przyklejać klejem do szyb samochodowych (cena 20-30zł tubka) Ja tak robie i reklamacji jeszcze nie miałem.


no klej do szyb jest konkretny sam nim tak zrobiłem kiedyś w poprzednim aucie no i roboty mniej niż z żywicą
2018-12-10 10:50
  
 
 2005-01-02 13:38:01

myślę że da się to zrobić tylko czy będzie to pasować stylistycznie. Raczej powinieneś kupić dokładkę do rs 2000 myslę że to najlepiej bedzie wyglądało. Na zdjęciu dwa posty niżej widać jak bedzie to wyglądało ze zderzakiem od mk 7...moim zfdaniem niezbyt ciekawie, ale jak to mówią Twój cyrk Twoje małpy. Fantazja ludzka jest nieograniczona
2016-06-10 19:45
  
 
 2005-01-04 10:44:08

Czy ktoś się może orientuje czy do mk4 można bez większych problemów dopasować przedni zderzak z mk5 lub nowszy? Chodzi mi głównie o mocowania. Myślałem nawet nad mk7 (ten z halogenami) ale nie wiem czy nie będzie zbyt "okrągły"?
2014-02-21 09:37
  
 
 2005-01-04 14:08:52

Cytat:
2005-01-04 10:44:08, kozik pisze:
Czy ktoś się może orientuje czy do mk4 można bez większych problemów dopasować przedni zderzak z mk5 lub nowszy? Chodzi mi głównie o mocowania. Myślałem nawet nad mk7 (ten z halogenami) ale nie wiem czy nie będzie zbyt "okrągły"?


osobiście uważam że najlepszy zderzak do mk4 to zderzak od mk4 , ale jak już koniecznie chcesz zmieniac to najlepszy będzie od mk5/6 RS.....a mniej więcej będzie to wyglądac tak :

od RS:


od mk7:
2012-10-06 12:33
  
 
 2005-01-04 17:18:08

Widziałem kiedyś mk4 ze zderzakiem od RS-a i wyglądał naprawde super ale niestety taki zderzak trudno dostać no i cena... No a jak wygląda zamocowanie? Samo dopasowanie kształtu zderzaka nie stanowi dla mnie problemu do mam możliwość profesjalnego spawania ale jak to potem zamocować?
2014-02-21 09:37
  
 
 2005-01-04 17:41:32

Jak chcesz mozemy sie zamienic - ja Ci dam od MKVI a wezme od MK V .Zdjecia w moim profilu.
2019-05-20 08:30
  
 
 2005-01-04 17:48:22

A to dlaczego chcesz oddac tak fantastyczny zderzak
A może Ty mi dasz mk VI a ja Ci dam mk IV
2014-02-21 09:37
  
 
 2005-01-05 18:04:27

W sumie zle napisalem ,bo to bylo do zalozyciela tego watku ,ktory chcialby zmienic tylny zderzak na nowszy.
2019-05-20 08:30
  
 
 2005-01-05 18:22:43

tak coś myślałem że to wszystko zbyt piękne żeby było prawdziwe...
2014-02-21 09:37
  
 
 2005-01-06 00:35:25

Seba czy ty masz ten problem z tą tzw. półką???
2006-05-17 13:55
  
 
 2005-01-06 17:10:02

Cytat:
2005-01-06 00:35:25, RamzeY pisze:
Seba czy ty masz ten problem z tą tzw. półką???



Problemu to ona nie robi - ale jest


[ wiadomość edytowana przez: seba dnia 2005-01-06 17:10:33 ]
2019-05-20 08:30