Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-12-12 14:27:45 Pompa smiga na 12V i tyle. Po podpieciu na krotko (dlaczego z prostownika, a nie np z akumulatora??) powinna pompowac, jesli nie pompuje to zle. |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-12-12 14:49:44 z prostownika to se mozesz dawać na akumulator, ale nie na pompe ![]() ![]() |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-12-12 18:12:48
a sprawdziłeś przekaźniki ? |
![]() adamek-saturn polonez atu 1.6gli tarnow | 2004-12-12 18:16:33 Mnie w tym momencie przekazniki nie interesują. Przeciez pisze wyraznie o co mi chodzi! |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-12-12 18:19:59
Chyba nawet dziecko małe to wie. |
![]() adamek-saturn polonez atu 1.6gli tarnow | 2004-12-12 19:24:58 dokladnie tak jest!!! |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-12-12 19:58:57 na pompe musi iść 12 V i już |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-12-12 21:13:11
Właśnie chodzi i to że (sprawnie działający) komputer sterujący pracą silnika odcina dopływ prądu do pompki paliwowej jeżeli, przez informacje z czujnika położenia wału umieszczonego nad kołem pasowym, w ciągu ok. 0,5 sek. od przekręcenia kluczyka stacyjni w położenie GO, nie wykryje że silnik się obraca (np. rozrusznikiem). Więc napięcie 12V, po samym przekręceniu kluczyka (bez uruchamiania silnika) , pojawi się tylko na moment. Możesz sobie więc tego prądu szukać do samej śmierci. Dlatego pompkę należy sprawdzać podłączając ją bezpośrednio do akumulatora (prostownik... ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-12-12 21:36:08
Czy operujac terminem "przekaznik" wiesz jak to urzadzenie dziala? Przekaznik NIE zmienia napiecia! Zadaniem przekaznika jest to, zeby przy pomocy malego pradu sterowac urzadzeniami pobierajacymi duzy prad (wiekszy, niz potrzebny do sterowania). Tak wiec napiecie jakie masz na przekazniku bedzie zarazem napieciem jakie idzie za przekaznik. |
![]() adamek-saturn polonez atu 1.6gli tarnow | 2004-12-12 22:16:58 tak.tak...wiem jak dziala przekaznik.
Bardzo dziekuje za wszystkie posty! |
![]() atu_1 warszawa | 2004-12-18 10:09:08 Jakie sa objawy uszkodzenia pompki,czy ona psuje sie nagle?Pojechałem do sklepu było wszystko ok,przyszedłem z zakupami nie mogłem odpalic na benzynie tylko na gazie.Może ktos juz przerabiał cos takiego
Przyznam sie ,że boje sie ceny wymiany pompki na nową w GSI ![]() |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2004-12-18 10:20:53
może nagle dupnąć ale w matizie miałem taki sam problem i nie wiem co było. pompa przestała chodzić a wszystko bylo niby dobre (sprawdzałem każdy element). w końcu dałem mu nowy przewód od przekaźnika do pompy pompy zabezpieczając to bezpiecznikiem i na razie pracuje bez problemów. jak będzie ciepło to poszukam dokładnie gdzie jest usterka. |
![]() frezzer Polonez Cargo+ Siemianowice | 2004-12-18 10:37:48
Ano w moim autku to sie przydarzyło jak mial okazje jechać nim mój ojciec, zajechał na stacje zatankował do pełna (to byly czasy-kiedy nie bylo inst lpg) i chcial odpalic i... skonczylo sie na chęciach - dobrzez ze autko bylo na gwarancji. Ale z drugiej strony nie jest tak zle bo pompka do poloneza to koszt okolo 400 zeta za nówkę a do takiej starej astry I orginalna kosztuje 1400 ![]() |
![]() atu_1 warszawa | 2004-12-21 17:45:51
Dzwoniłem do serwisu na Kotsisa i podali mi cene 920 zł!!!! za nowa pompke do GSI |
![]() atu_1 warszawa | 2004-12-21 21:22:35 A czy bawił sie ktoś z Was w wymiane wkładu pompki?Wg. mnie to nie warto,ale ...? ![]() |