rogacek VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | oto dokładny opis aukcji:
Cytat:
| Treść opisu
* Sprzedam Dużego Fiata 125 p. Miał małą stłuczkę, ale znalazłam mechanika, który naprawi go na Nowy Rok. Będzie w dobrym stanie. Ma mały przebieg i jest zadbany. Proszę o kontakt mechaników i tanich blacharzy, te punkty, które znam są bardzo drogie i ponad miesiąc szukałam taniego blacharza dla mojego Fiata. Nie wiem jeszcze czy naprawa będzie sfinalizowana, bo mamy ją rozpocząć za tydzień. Sprzedaż tego samochodu wchodzi więc w grę po 15 stycznia 2005, gdy będzie juz naprawiony. * Na co dzień pracuję jako fotograf i specjalista ds. reklamy we własnym studiu fotograficznym. Prowadzę w Krakowie od 8 lat własną firmę - Agencję Reklamowo - Fotograficzną i Bank Twarzy. Mam ładne biuro i studio fotograficzne w okolicach Rynku, gdzie można mnie codziennie zastać. Zapraszam. Na razie jestem na etapie rozwoju firmy, więc nie jeżdżę jeszcze sportowym mercedesem... Tylko Dużym Fiatem. * Często dokuczano mi z tego powodu i "śmiano" się ze mnie, że to psuje mój wizerunek. Wiele razy na drodze kierowcy okazywali mi agresję. Bo miałam gorszy samochód. A ponieważ nie działa zamek w drzwiach od strony kierowcy kilka razy otwierano nawet drzwi i próbowano mnie uderzyć... Dla kogoś zamieszczenie takiego ogłoszenia na Allegro i przyznanie się do kiepskiego samochodu to też wstyd. Nie myślę tak. Na swój sposób "kocham" mój samochód i chciałabym oddać go w dobre ręce, jakiemuś koneserowi, nie na części lub na złom. Nie potrzebuję koloryzować i podawać się za kogoś kim nie jestem. To nie pieniądze czynią nas wartościowymi. * Miesiąc temu - gdy miałam wypadek – ten Fiat uratował mi życie - wjechał we mnie jadący ok. 80 km/h samochód (w tylny bok), obróciło mnie kilka razy dookoła osi, puściłam kierownicę i płynęłam przez całe skrzyżowanie zatrzymując się w końcu na styk miedzy murem i latarnią... W ogóle nie poczułam uderzenia. Nie miałam zapiętych pasów, ale szeroka budowa przodu sprawiła, że w nic