Stabilizator przedni i tylny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po długich dyskusjach z kierowcą teamu rajdowego avtoexportu który śmigał ladami podjąłem decyzję o montażu dodatkowego przedniego stabilizatora. mam też stabilizator tylny od argenty. zastanawiam się jak montaż tych dwóch przedniego i tylnego wpłynie na właściwości trakcyjne auta. czy w klubie ktoś ma taki układ???
  
 
Cytat:
2004-12-13 21:24:44, rogacek pisze:
czy w klubie ktoś ma taki układ???


Miał Kornat i chyba ma Fleszer (nie jestem pewny).

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Kornat z Wrocławia miał stabilizator od argenty ( kurna - nie wiesz czy ten gość z F&F, któryu dał ogłoszenie "sprzedam most od Argenty" ma tam stabilizator ?????? bo coś się nie odzywa...jesli widziałeś to ogłoszenie - Jakbyś go namierzył daj znać - prosze , bo chce to kupić !!!!!!
Ale z przodu podwójych chyba nikt z nas nie ma - na węgrzech chya widziałem to tylko raz. Mysle ,ze auto będzie bradziej sztywne , mniej myszkujące na nierównościach i garbach przejeżdzanych np. na skos. Ale chya bez twardszych amorków - nie będzie to się najlepiej zachowywać. mysle ,że do całości jakieś sportowe bilsteiny by sue przydały.
Paweł
  
 
mam sztywniejsze zawieszenie. nie wiem co to za gość od tego mostu ale znalazłem gościa co ma argentę na części i już dalem cynk. ja potrzebuję opis dokładny przeróbki i montażu tego stabilizatora. na węgierskiej stronie znalazłem tylko w oryginale .
  
 
Potrzebuje informacji na temat montażu tylnego stabilizatora od Argenty do łady, bede na dniach taki posiadał a Węgrzy zmienili stronke i nie mogę sie doszukać tego artykułu....
Co trzeba zrobić by wpakować go na tył do łądnej ??
  
 
Cytat:
2006-12-24 11:42:31, zax pisze:
Potrzebuje informacji na temat montażu tylnego stabilizatora od Argenty do łady, bede na dniach taki posiadał a Węgrzy zmienili stronke i nie mogę sie doszukać tego artykułu.... Co trzeba zrobić by wpakować go na tył do łądnej ??


Dałem Ci na maila. Jak ktos chce, niech poda maila na priv. Ostrzegam tylko, ze to stare tłumacznie z translatora ale bez problemu wiadomo o co chodzi.


-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.

[ wiadomość edytowana przez: Yanosik dnia 2006-12-24 13:34:28 ]
  
 
To podziel się z nami tą informacją. Ja na razie muszę zmienić wszystkie gumowe elementy w zawieszeniu ( na szczęście mam oryginalne ładowskie ściągacze, więc szybko pójdzie).
  
 
Dzięki Yano
  
 
Zax !!!!!
sorry ale w ferworze przedswiątecznego ruchu zapomniałemw końcu odpisać CIO na priva!
WIęc jesli chodzi o założenie stabilizatora z tyłu - to u mnie wszedł naprawde bez żadnych problemów. Coś tam węgrzy mnie straszyli,że trzeba szlifować te końcówki,ale u mnie weszły bez najmniejszych oporów
jeszcze raz przepraszam!
Paweł
  
 
Cytat:
2006-12-24 13:55:26, Pawel_66 pisze:
Zax !!!!! sorry ale w ferworze przedswiątecznego ruchu zapomniałemw końcu odpisać CIO na priva! WIęc jesli chodzi o założenie stabilizatora z tyłu - to u mnie wszedł naprawde bez żadnych problemów. Coś tam węgrzy mnie straszyli,że trzeba szlifować te końcówki,ale u mnie weszły bez najmniejszych oporów jeszcze raz przepraszam! Paweł



ok - nie ma sprawy Paweł dzięki za informacje...pytałem się ciebie bo pamiętam jak mówiłeś na zlocie w Poraju że wszedł bez problemu, a wegrzy własnie pisali że trzeba przyciąć lekko te końcówki....

W przyszłym tygodniu zakłądam ten stabilizator + amortyzatory od Nivy + najtwardsze seryjne sprężyny
  
 
no właśnie gdzie można dorwać taki stabilizator od argenty?bo u nas w okolicy to takich starych fiatów to ni chu chu-deficyt!
ja się zastanawiam właśnie czy kłaść amory od niwki czy zainwestować w gazówki magnetti marelli,cena całkiem niezła 100zł/szt.
  
 
Cytat:
2006-12-24 14:32:43, jacek2107 pisze:
no właśnie gdzie można dorwać taki stabilizator od argenty?bo u nas w okolicy to takich starych fiatów to ni chu chu-deficyt! ja się zastanawiam właśnie czy kłaść amory od niwki czy zainwestować w gazówki magnetti marelli,cena całkiem niezła 100zł/szt.



Szukać trzeba, pytać, pisać na necie itd. Ja szukałem pól roku i pozostał mi jedynie odbiór....
  
 
Zanim utniesz sprawdz czy nie bedzie pasowal od strzala. Moj pasowal odrazu - Pawla z tego co wiem, tez.
  
 
Ja miałem amrki od Niwy - było naprawdę nieźle - ale już się skończyły.Teraz kupiłem OLIO FIAT do fiata 124 . Zwykłe ale mam nadzieję,że będą przynajmniej trzymac tylne kółka przy glebie. Bo teraz niestety już tak nie jest.
  
 
Mam taką wielką prośbę, do ludzi którzy posiadają tylni stabilizator od argenty. Mam okazje kupić taki za około 50zł, ale jest bez mocowań. I chciałbym się dowiedzieć jak mocować to w Ładzie. Więc jak by ktoś przesłał mi zdjęcia, to był bym wdzięczny.
Pozdrawiam
  
 
co to znaczy bez mocowan ?
Drazkow brakuje ?
Najlepiej jak by byly - sa solidniejsze jak w ladzie.
-jesli nie ma drazkow, to trzeba by przyspwawc uszy, do mocowania - kapiesz sie jakie, jak bedziesz mial w rece stabilizator bez drazkow.
  
 
Szczerze mówiąc, to nie wiem, czego brakuje. Rozmawiałem z kolesiem przez telefon i on powiedział mi, że jest nie kompletny. Wydaje mi się, że brakuje tych elementów, które są przy karoserii. Nie wiem jak jest w mocowany stabilizator w argencie, dla tego chciałem zobaczyć jak sobie poradzić z tym fantem w ładzie. Więc jak ktoś ma jakieś zdjęcia, to prosiłbym o podesłanie.
Pozdrawiam
  
 
Tak wygląda zamontowany:
  
 
mam takie pytanko:
co może być powodem przesunięcia tylniego mostu względem całej karoserii ot coś takiego:
Wymieniłem drążek podłużny-prawy, bo pękł i został prowizorycznie zespawany i dalej to samo.
  
 
Podejrzewam że mógł się urwać uchwyt drążka poprzecznego