MotoNews.pl
  

Co myslicie na temat sprowadzenia Lady z Ukrainy lub...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam sie doglebnie nad sprowadzeniem ladzianki z ukrainy w stanie idealnym -na czasci do mojej Miłej... mysle nad kosztami... Wie ktos cos moze o tym ? Koszty jakies problemy na granicy ITP.
  
 
Wiem tyle - 2102 z lat 70-tych w stanie bdb to koszt ponad 1000 USD + cło, akcyza etc. ( miałem okazję niedawno zagadać z 1 ukraińcem), 2107 jest pewnie jeszcze droższa
rachunek prosty - jak chcesz na części to szukaj u nas
  
 
no tak ale chyba nietrzeba placic cla i akcyzy jak sie autka nie rejestruje??? 1000$$$ -z oplatami czy bez?
  
 
Nowa 07 w salonie kosztuje ok. 3200$ (jak sie zrzekniesz gwarancji ukrainskiej to za 3000$ pojdzie!)
  
 
kamil powiedz mi skoro to taki "złoty interes" to czemu bracia dresowi biora kazda łade za kazda kase i ciagnał na ukraine??
  
 
Nasza nowa 07 kosztowala 3600$ w 89 roku.
......a mailem wtedy 5 lat, ahh te wspomnienia
...te czsy
...te łady
  
 
Cytat:
2004-12-15 22:54:26, kamild9 pisze:
no tak ale chyba nietrzeba placic cla i akcyzy jak sie autka nie rejestruje??? 1000$$$ -z oplatami czy bez?



Nawet jeśli nie będziesz go rejestrował to musić cło i akcyzę zapłacić
  
 
Cytat:
2004-12-15 22:57:39, krycho pisze:
Nowa 07 w salonie kosztuje ok. 3200$ (jak sie zrzekniesz gwarancji ukrainskiej to za 3000$ pojdzie!)



Tylko tyle??? Ja rozumiem ze to jest ten model z wtryskiem. Nówka sztuka za 3200 zielonych? Nie no, to może się opłacać coś takiego kupić. Tylko ciekawe ile do tego akcyza, cło itp?
  
 
Cytat:
2004-12-15 22:38:42, kamild9 pisze:
Zastanawiam sie doglebnie nad sprowadzeniem ladzianki z ukrainy w stanie idealnym -na czasci do mojej Miłej... mysle nad kosztami... Wie ktos cos moze o tym ? Koszty jakies problemy na granicy ITP.


jesli juz sprowadzac Lade w stanie idealnym to po co rozbierac ja na czesci i wkladac do tej w gorszym stanie ?? nie lepiej zostawic stara na czesci a jezdzic nowa ???
  
 
Cytat:
2004-12-15 23:44:55, Kamil_H pisze:
Tylko tyle??? Ja rozumiem ze to jest ten model z wtryskiem. Nówka sztuka za 3200 zielonych? Nie no, to może się opłacać coś takiego kupić. Tylko ciekawe ile do tego akcyza, cło itp?



Ale toto nie spełnia zapewne normy na spaliny EURO 153 (dla aut spoza Łunii) i jej nie zarejestrujesz w Polsce.
  
 
Ja natomiast poważnie myślę nad sprowadzeniem nowej karoserii , którą można by b. dobrze zabezpieczyć p/korozyjnie i po przełożeniu wnętrzności mieć najlepiej wyremontowane blachy jak to tylko możliwe...Ciekawe ile sobie policzą za samą budę??
  
 
Nowej Łady 2107 nie zarejestrujesz w Polsce, bo nie ma homologacji i to jest podstawowy problem. Homologację ma Niva i wszelkie dziesjatki
  
 
A gdyby kupic nową 07 i przewieźć ją do Polski w częściach.
Najpierw budę, potem silnik i na miejscu zrobić swapa ?
Dałoby radę?

Co trzeba zrobić by 07 miała homologację?

Kamil: Facet w sklepie (bardzo słusznie) powiedział, że Niemcy nie mogą pozwolić by ich Fabia miała konkurenta, który byłby o wiele tańszy. Dlatego m.in. nie można sprowadzić nowej Ładnej do Polski
  
 
co do cen na rynku wschodnim to mam trochę rozeznania,ceny używanych są wyższe niż w Polsce,a do tego cło i akcyza, krótko mówiąc nonsens!!!co do nowej 2107 to tak jak pisał Mariusz to ze względu na euro-2 nie da się jej zarejestrować




















1
  
 
Domyślam się że tak jak Krycho napisał jest to raczej kwestia ukłądów a nie tego, że Łada czegoś tam nie spełnia, bo założę się że w takiej nowej to spalinki są na europejskim poziomie i cała reszta tez
  
 
mam znajomego ktory sie zajmowal "import-eksport" na wschod moge podpytac go jak by wygladala sprawa z Lada, ma nawet jakies magazyny przed i za granica...
  
 
zgadza się -problemem jest homologacja ,ja też przerabiałem ten temat z gościem z MOTO-MAZUR gdzie te łady były sprowadzane do 1996r