Przekładnia kierownicza - cieknie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Własnie dzisiaj mnie odesłali z przeglądu rejestracyjnego z uwagi na wycieki płynu hydraulicznego z przekładni kierownicy. Serwis stwierdził - krótka piłka - wymiana przekładni a ja kurde z kaską to się dawno nie widziałem.
Nie wie ktoś czy to "cudo" da się naprawić przez wymianę jakiś simeringów, uszczelniaczy, bóg wie czego do 100 zł ? dodam że w trakcie eksploatacji nie odczułem jakis zmian typu opory, stukanie a stan płynu w zbiorniku spadł dużo poniżej minimum. a 3 miechy temu byłem w ASO na przeglądzie
  
 
U mnie występuje pocenie się przekładni , na razie mechanik powiedział jeździć i na przegladach obserwować

Co do taniego rozwiązania, to chyba nie ma , ale głowy nie dam.
Będę sie widział z mechanikiem w przyszłym tygodniu, to zapytam w Twoim imieniu.
  
 
Można zregenerować z roczną gwarancją za ok 300 zł
  
 
Cytat:
2004-12-17 22:58:47, koza0007 pisze:
Można zregenerować z roczną gwarancją za ok 300 zł



a gdzie można to zrobić w Wawce???
Może się przydać w przyszłości
  
 
Cytat:
2004-12-17 22:58:47, koza0007 pisze:
Można zregenerować z roczną gwarancją za ok 300 zł


Dowiedziałem się właśnie w serwisie że oni wysyłali kiedyś przekładnie do regeneracji do Torunia i kosz tego był ok. 400 zeta. Ale jakbyś miał namiary na Wawkę to też chętnie skorzystam.
BTW. Wie ktoś czy można ten płyn od wspomagania czymś uzupełnić? nie mam pojęcia co tam jest wlane, wiem tylko że jest czerwone. Od 2 lat jak mam tego Esperaka nie dolewałem, nie zmieniałem bo nie było potrzeby.
  
 
No jasne ,że można uzupełnić.

Nalej do zbiorniczka wyrównawczego czerwonego płynu przekładniowego i po kłopocie
  
 
Czerwony płyn przekładniowy?
Chodzi chyba o ATF (Automatic Transmission Fluid) typu DEXRON II
Jest to zdaje się napisane w instrukcji espero.
  
 
Regenerację robią w kazdym większym miescie. W Piasecznie jadąc na Magdalenkę po prawej stronie jest nowy duży biurowiec "Briluxa". Naprzeciwko po lewej jest ten zakład.
  
 
Cytat:
2004-12-18 12:58:32, Robert_S pisze:
Chodzi chyba o ATF (Automatic Transmission Fluid) typu DEXRON II Jest to zdaje się napisane w instrukcji espero.



Niom, czyli czerwony zdaje się