MotoNews.pl
  

Elektryczne szyby w E34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak się skłąda że nie mam elektrycznych szyb w mojej E34, a własnie mam okazje kupić praktycznie cały zestaw z innej E34 - przynajmniej tak mi się zdaje że cały: sa 4 podnośniki i komplet przełaczników, co prawda w tej chwili nie wie czy jest do tego jakaś wiązka kabli, ale jutro powinienem wiedzieć.

I tu moje pytanko czy jest cięzko coś takiego założyć jeżeli wcześniej nie było i jaki będzie koszt takiej modyfikacji - oczywiscie w jakims warsztacie. A może się nie da ??
  
 
jeśli kupisz z wiązkami to montaz jest łatwy lecz czasochłonny ,jak kupisz bez wiązek to sam raczej sobie nie poradzisz
  
 
No a ile takie coś moze kosztować w jakims warsztacie - tak około +/- ??
  
 
Cytat:
2004-12-20 01:15:52, Buczer pisze:
No a ile takie coś moze kosztować w jakims warsztacie - tak około +/- ??


200zł
  
 
wiązki do szyb i przełączników są poprowadzone tylko trzeba podpiac przełączniki i siłowniki szyb oraz zmienic moduł sterowania szyb .
  
 
hej orientyje sie ktos ile moze kosztowac taki zestawik do podnoszenia szyb z wiazka w e34 na przod bo tez nie mam hehe
  
 
Na giełdzie w Gliwicach gość chciał 600zł za komplet
  
 
Cytat:
Na giełdzie w Gliwicach gość chciał 600zł za komplet

wydaje mi sie troche drogo bo na allegro widziałem same siłowniki po 75pln za sztuke i gość sprzedawał jak leci do różnych modeli
  
 
juz kiedys było o tym na tym forum. o ile dobrze pamietam to w tych oferowanych na allegro nie ma krańcówek i trzeba kończyc zasuwanie i odsuwanie szyb recznie. no chyba że teraz jakies ulepszone sa te zestawy.
  
 
ale te były orginalne a tam nie ma krańcówek tylko wyłącznik przeciążeniowy
  
 
ja tego nie widziałem. poza tym na jedno wychodzi. co do przeciążeniówki nie jestem pewien bo szyby nie da sie zatrzymać wcześniej, zanim osiągnie któreś ze skrajnych położeń. tak przynajmniej jest u mojego kolegi w e-34.
  
 
No ja akurat szukam częsci do założenia elektrycznych szyb z jakiejś E34 żeby było jak najmniej kombinowania z zakładaniem. I bzez przróbek, a to raczej włąsnie zapewnaiją orginalne układy.
  
 
z tego co mi sie obilo o uszy w tym poscie, to wiazka jest doprowadzona, zalozyc tylko przelaczniki i silniki.

Czy to prawda?
  
 
Też tak wywnioskowałem - ale troche niechce mi się w to wierzyc. Tyle, że to przecież BMW tu wszystko jest możliwe ))
W porządnych autach nie skąpia kabla i od razu montuja wszystko czy jest potrzebne czy nie. Nie jak np. w Citroenach - jak nie zapłacisz to i kable do głośników se sam musisz pociagnać a w BMW na 6 głośników w standardzie jest.
  
 
to wyciągnijcie sobie te klapkę gdzie powinny byc przełączniki do szyb i tam powinny byc kostki do przelączników bynajmiej u mnie tak jest E 34 91r
  
 
Ja nie mam żadnej klapki w E34 w tym miejscu
To jest poprostu cały kawałek plastyku między siedzeniami i wglębienie głębokości około 1cm o wymiarach 9cm x 4cm.
  
 
no fakt ja miałem tylko przednie elektryki a na tył była wiązka luzem tam . no to trzeba by było zdemontowac ten tunel i zobaczyc . BMW raczej kładło wiązki seryjnie na 80%
  
 
Wiązki są na 100%, w warsztacie w Warszawie za komoplet 4 szt + robocizna zapłaciłem 700zł, Ten "kawałek plastyku między siedzeniami i wglębienie głębokości około 1cm o wymiarach 9cm x 4cm" to jest mijsce na przełączniki.
  
 
I jak z tymi szybami?
Udalo je sie zamontowac?
Mierze sie do kupna oryginalnej instaalcji do siebei, tylko co z tym podlaczeniem?
Przelaczniki ida posrodku foteli, a sa tam do nich kosci do podlaczenia czy trzeba ciagnac samemu??
A gdzie ma niby znjadowac sie ten modul sterowania szyb?
Mam 4 szyby w korbie, przydalby sie chociaz przod bo lato za pasem :p

Jak ktos cos sie dowiedzial chetnie poslucham....
Pozdrawiam
  
 
ja u siebie rozgrzebałem kanał środkowy i tyle drzwi i nie ma tam wiązek. Ponoć nie są niestety montowane standardowo. Też się łudziłem...
O ile się nie mylę, to taka praktyka stosowana jest do halogenów. Co do reszty widac nie koniecznie
pozdrawiam