| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
martinus81 knurów | 2004-12-20 15:49:32 czy to moze miec wplyw na zywotnosc silnika oraz instalacji gazowej.czy znacznie wplywa na moc silnika ? |
martinus81 knurów | 2004-12-20 18:48:42 no to juz cos a co do zywotnosci silnika czy sa jakies znaczne zniszczenia ?? |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2004-12-21 02:25:01 Mam Plusa...a kata to on od 3 lat nie widzial Co do zywotnosci...hehe przeciez te silniki pochodza z konca lat piecdziesiatych (konstrukcja)...wiec moim zdaniem wywalenie kata nie skroci zywotnosci silnika... |
GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-12-22 15:13:14 ja wywalilem kata w lipcu i na pierwszym mokrym asfalcie wyczulem roznice |
degol9 Miłośnik FSO Passek ;) Warszawa | 2005-01-26 16:14:06 Co do żywotności silników FSO . Znajomy przejechał Polonezem 1600 GLI z 1996 roku 260 tyś km , bez remontu silnika . Przed sprzedażą samochód radził sobię naprawdę dobrze . Samochód użytkowany głównie w mieście. Natomiast Teściu , kupił w fabryce na Żeraniu w 86 r. Fiata 125 P 1500 , do tej pory nim się porusza , a przejechał nim w tym okresie 280 tyś. km . I co zaskakujące to założył do fiata instalację gazową przy 180 tyś km. przebiegu . Do dziś silnik sprawuje się naprawdę dobrze. Blachę Fiat ma w b. dobrym stanie , jedynie wymieniał progi , a właściwie na stare nałożył nową blachę . Pozdrawiam |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-27 09:19:19 ja chyba wywale 1szy tlumik bo nim stale o cos zawadzam jak zaladuje 5 schabow do wozu |
flowerman Miłośnik FSO LOGAN MCV DCi, Duste ... Strzelce Opolskie | 2005-01-27 10:02:51
tu sa wszystkie wyjasnienia nie chce mi sie przepisywac powiem tylko ze niektorzy mi radzili zamiast kata wstawic pierwszy z borewicza a potem strume, ale na razie hula. co do wrazenia. scoob nim jechal, GT tez wiec niech sie wypowiedza jak chodzi. Kat naprawde zabiera w cholere mocy. glownie na dole. ja od zdjecia kata zrobilem ok. 15 kkm i nie odczulem tego wcale na razie. PZDR [ wiadomość edytowana przez: flowerman dnia 2005-01-27 10:25:38 ] [ wiadomość edytowana przez: flowerman dnia 2005-01-27 10:26:10 ] |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-27 10:09:09 o dzieki o to chodzilo! |
sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2005-01-27 10:29:46 jak mi by tak auto jeździło jak Flowerowi to bym sie cieszył jak małe dziecko!! |
Jamal Polonez ATU PLUS Kłodawa | 2005-01-27 15:02:46 Ja mam w puszce po katcie wspawana rure, srodkowy tłumik wspawana rura o wiekszym przekroju od normalnych i ostarni przelotówka Ulter.Bujam sie już tak od 15 tyś km. i nie miałem jak do tąd problemów z przegladem a pałki to mi pod samochód zaglądają czy aby napewno katalizator mam .Co do żywotności to nie ma problemu zero awarii zero problemów.Dodam jeszcze że mam Atu Plus GSI. |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2005-01-30 23:33:40 Czytałem taki art inż. Lorbeckiego ( producent tłumików LORBI z Koszlina), który pisze, o tym, iż nie dobrze jest usuwać kata ponieważ spełnia on swoja rolę i nieprawdą jest że daje to przyrost mocy itd. Ja tam kata nie mam bo wtedy ich nie było, podejrzewam że wielu ma go tez niesprawnego, ale wydaje mi się że z czasem będą u nas tępić samowolne wycinanie kata tak jak np. w Niemczech |
flowerman Miłośnik FSO LOGAN MCV DCi, Duste ... Strzelce Opolskie | 2005-01-31 07:26:47 Jak zaczna tepic to zaloze z powrotem.
moj kat lezy potulnie w szafce zawiniety w szmaty i czeka na ponowny montaz. |