Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAGNUM 125 Reda | 2004-12-21 00:01:24 powiedzcie mi czy dobrze myślę:
zamierzam wymienić śrubę mocującą dolny wachacz ze zwykłej na taką która pozwoli mi przesunąc go w poziomie, czyli śrubę pływającą(tak one sie nazywają?) wiecie chodzi mi o taką śrubę której środek jest przesunięty względem łebka i gwintu. chcę za jej pomocą wychylic koło dołem na zewnątrz a jeśli kąt będzie za mały to chciałbym jeszcze wyjąć podkładki z górnego wachacza w miejscu gdzie jest przykręcany do podłużnicy(za amortyzatorem) aby góra weszła do środka - wiadomo. i teraz moje pytania: 1- jaki kąt powinno mi się udać uzyskać? liczę na jakieś 3' (stopnie) pochyłu-da radę? 2- czy dzięki temu auto bedzie stabilniejsze na zakrętach? 3- jeżeli przód będzie stabilniejszy to tył będzie łatwiej wpadał w poślizg? (mam nadzieję bo o to mi chodzi do tego dojdą tarcze i hamulce z 2107 -na początku z przodu - oczywiście pod warunkiem że felgi się zmieszczą - bo co do tego to wciąż nie jestem pewien - skoro tarcza jest większa o 15mm to i zacisk jest osadzony bardziej na zewnątrz, tak? a przecierz patrząc na odstęp pomiędzy seryjną felgą a zaciskiem to tam jest niecałe 5mm przestrzeni... może mi to ktoś wytłumaczyć? a może felgi Ładowskie mają inny profil od środka? no i jeszcze zapomniałbym o sztywniejszych albo utwardzonych amortyzatorach, które dadzą dużo, ale to dopiero plan na przyszłość ze względów finansowych co sądzicie o takim pomyśle? chodzi mi przedewszystkim o pomysł na pochylenie kół.. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-12-21 08:21:44 jednym slowem budujesz madafaka drift maszin |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-12-21 11:14:58 w sprawie minusów to po roku juz na -0.5st opon(195/55/15) od wewnątrz nie ma!
co do zacisków od łady,to wchodzą felgi 13 od kanta tyle że trzeba dać 2 dystanse(a nie jeden)ale odstęp felgi od zacisku ma moze 2-3mm. felgi od łady są troszeczke inaczej ukształtowane bo na jednym już dystansie jest spoko. |
MAGNUM 125 Reda | 2004-12-21 22:21:32 Drift machine? nie, co najwyzej zeby poszaleć na ulicy wieczorową porą ..
ale zmartwiła mnie wiadomość o stanie opon po wykonaniu minusa na 0.5 stopnia.. kurde , w takim razie co zrobić? nie bawic się w pochylanie kół tylko od razu zbierać kase na amorki? |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2004-12-21 22:44:51 Jeżeli masz rozbieralne amory to chyba to chyba lepiej uzbierac z 200 zł i dać je do utwardzenia i przynajmniej nie bedzie problemu z oponami. A jak bedziesz chciał podriftować to może jeszcze tak dobić więcej powietrze w tylnych kołach i będzie ok ?? tak sobie mysle że coś to powinno dać ... |
eLMo126 SC Radom | 2004-12-21 23:22:21
Albo zajrzec na fnf site i pobabrac sie troszkie w olejku za darmo... |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-12-22 10:33:22 1 negat z przodu-
niemusisz dorabiac zadnych srob aby zrobic ujemny kat pochylenia kola. to sie reguluje podkladkami pomiedzy wachaczem a rama. /zeby zrobic srobe z mimosrodem musialbys zrobic unibole ale niewiewm czy to ma sens-chyba ze regulacja niepozwoli na uzyskanie zamierzonego kata/ w czerwonym mam tak od poczatku i niewidze zwiazku przodu z mniejsza statecznoscia tylu. na oponach przednich widac ze srodkiem je bardziej bierze ale niejest to tragiczne.na urzywanych pirelli p4000 186/65/15 roznice pomiedzy krawedziami opony bylo widac po ok 20000km. im wiekszy negat tym cierzej chodzi kierownica plusem negatu z przody jest lepsze "trzymanie" sie auta na zakretach. moim zdaniem jest to kozystne biorac uwage sily dzialajace na zwrotnice./przy negacie kolo sie "zapiera" a przy zwyklym ustawieniu kolo sie "podwija" do srodka podczas skrecania./ PAMIETAJ ABY PO REGULACJI KATOW NA KONCU USTAWIC ZBIERZNOSC. -wszystkie katy sa ze zoba zwiazane. 2 hamulce LADA jezeli liczysz na ogromna roznice w sile chamowania to sie rozczarujesz. sila chamowania lady na lucasach jest taka sama jak fiatowskich na lucasach zaraz po "zrobieniu". plusami ladowskich jest: -mniej sie grzeja -rowno lapia i puszczaja. -kolo kreci sie bez zadnych oporow. ja zalozylem cale zwrotnice z lady aby to weszlo trzeba przypilowac jazmo zaciskow o jakies 4mm w gornym punkcie mocowania bo inaczej sroba zachacza o wachacz. drift aby ladnie zapinac boki to sobie szpere zalatw. drifterzy ustawiaja tylne zawieszenie rozbierznie i pompuja po 6 barow w opony o niziutkim profilu. rozbieznosci z tylo niejestes w stanie ustawic. mialem tylni most wlasnie rozbierzny .pochodzil z bomisu . byl fabrycznie zle zlozony.niedalo sie na nim jezdzic bo sila dzialajaca na kola powodowala wyjmowanie polosi z lozysk juz po 500km. |