Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() crashman F&F Wolny Słuchacz :) 125p Łódź | 2004-12-21 21:28:53 ja bym bral, za sam silnik dalem ponad tysiaka, mialo byc "wkladasz i jezdzisz" a jak sie pozniej okazalo byla to padaka do kapitalnego remontu i jeszcze kilka dupereli brakowalo z osprzetu. a tutaj masz od razu cale autko i silnik mowisz calkiem niezly. z tego co pamietam to on ma 111 KM (jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi). |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-12-21 22:06:13 od 105 do 111 koni wersja starsza 105 konna krecila sie wyzej{6000} ale tez miala wyzej moment{141Mn przy 4200} a mocniejsza wersja moc przy 5600 moment 148 przy 3400
cena fajna, auto fajne, tylko nie kupuj tego auta "na swapa" do poloneza czy 125 ![]() |
![]() barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2004-12-21 22:21:13 no jak na ten rocznik nadwozie bez dziur to naprawde dobrze ![]() ![]() ![]() |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-12-21 22:36:44 Mam już sporą wprawę w kupowaniu starych i bardzo starych Fiacików i powiem jedno-warto ![]() ![]() ![]() |
![]() trez F&F Sympatyk gromadka fiatów kraków | 2004-12-23 00:42:07 chetnie je ogladne ![]() |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-12-23 16:46:55
Jeeezuuu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() OETTINGER F&F Sympatyk DF KOMBI KROSNO, DUKLA | 2004-12-23 17:13:57 ja i tak stawiam na swoim i kupuje fiaty polonezy maluchy ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-12-23 17:20:47 gdybym mial wybierac 132 a 126 - to nawet bym sie nie zastanwial nad maluchem, bo nad czym tu sie zastanawiac? |
![]() barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2004-12-23 17:26:28 ja wolałbym jednak te 132 ![]() ![]() ![]() Hycelius co do Twojego Ritmo to naprawde nizła okazja ![]() ![]() |
![]() Ciurus ŁADA 2105 125p noi P ... okolice Cz-wy | 2006-03-23 21:13:20 witam
odnawiam temacik. ogladalem 2 razy fiacika 132. ba, dzis bylem go nawet kupic. auto ogolnie tragedia, blacha sie kompletnie do niczego nie nadaje. dziury na wylot, progow podlogi brak, ogolnie caly zdresialy jak sie tylko da. lakier zacieki i matrowy. nie wiem czy choc jeden element by sie nadawal zeby zostawic. mistrzostwo w lepieniu auta, w zasadzie to zrobili z niego trabanta bo go ze szpachli ulepili. rocznik 79. silnik 2,0. a i tak mialem naprawde brac te autko. bo cena 1000zł ja zjechalem do 750zł z czego stoi na alusach 15tkach ATS (bardzo popularny model). same alusy to 350zł. ale teraz dlaczego go nie kupilem. raczej niestety musialby isc na czesci z racji blachy. motanie zeby go zezlomowac ale zostawic. czyli zezlomowac nie zlomujac ![]() i przede wszystkim, silnik niby pali (co prawda na 3 gary ale po zalozeniu swiecy z mojej lady chodzil na 4ry ![]() i w silniku wlasnie problem, chlop oczywiscie twierdzil ze dol byl robiony, a gora byla w porzadku, jak sie okazalo to robil to niby 50tys wstecz co i tak byloby okej jezeliby bylo robione porzadnie. ale powiedzcie mi, czy te silniki maja taka prace jak polonezy?? tzn. on na wolnych obrotach (oczywiscie nierownych - zaplon kosmicznie przestawiony) na wolnych tak pracowal nierowno ale jednak cicho, a przy wyzszych to gdzies tak glosno strasznie. nie mowie o wydechu (niby ma strumienice i pusty ostatni), chodzi mi o glosna prace silnika, tak przy 3tys wydawal z siebie takie dzwieki jak przyrzniety silnik poloneza z luzem na wale przy 6sciu. i tak ciezko chodzil, niby rwal i ciagnal ale gdzies tak dziwnie. czy one maja tak ciezka prace?? wiem ze wszystko duzo zalezalo od tego ze zaplon zdupiony ale jaka maja prace te silniki?? acha, i jak dopuszczalne sa przedmuchy w tych silnikach?? bo niestety gdy moj kumpel wyciagnal bagnet to dostal po oku ![]() cos mi sie zdaje ze generalka konieczna. tak poza tym to auto ma hak, elektryczne szyby i wspomaganie. moze jednak i tak warto bylo?? auto niby same wady, ale podoba mi sie cholernie ten fiat. coprawda z niego nic sie nie zrobi raczej ale moze chociaz serducho by sie zaadaptowalo gdzies indziej. w jakich granicach wychodza remonty w tych silnikach?? wiem ze sporo i zalezy od okazji na czesci ale tak przecietnie?? moge dodac ze podobna ma zrobiony 4rty szlif na wale i ktorys na tulejach (tak twierdzi wlasciciel). |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-03-23 21:38:44 4 szlif wału to już koniec życia wału.
Szlif wału kosztuje 150 zeta w zwyż. Tulejowanie bloku 500 w zwyż. Szlif cylindrów 200 w zwyż. Pierścienie 100 w zwyż, komplet uszczelek 150 w zwyż, nowe tłoki 1000 w zwyż, płytki regulacyjne zaworów 4 pln/sztuka, nie przewidziane wydatki 500 w zwyż. |
![]() Ciurus ŁADA 2105 125p noi P ... okolice Cz-wy | 2006-03-23 21:44:41
to ja juz widze ten jego remont na orginalnych czesciach jak mowil. mowil ze nie robil tulejowania tylko szlif a tak to wszystko nowe. tloki pierscienie, szlif walu itd. i jak to mozliwe ze dol polecial a gora bylaby dobra ![]() |
![]() Ciurus ŁADA 2105 125p noi P ... okolice Cz-wy | 2006-03-24 10:34:55 ze to extra woz to mnie nie trzeba namawiac i przekonywac.
o tym to ja dobrze wiem. tylko kwestia czy akurat warto kupic ten egzemplarz. a za wolno to on na pewno nie byl jezdzony, bo z tego co wyjawil wlasciciel bylo to auto jezdzone na ostrowach ![]() |
![]() dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-03-24 10:57:52
nie byl za wolno jezdzony bo zobacz jak mu od pedy wiatru zeskrobalo farbe z rejestracji ![]() |