Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2004-12-21 23:12:15
Na bank nieszczelności ![]() 1) A teraz na serio, jeżeli by to była uszczelka pod głowicą to ja sądze że już byś dawno zauważył kłęby dymu za sobą i spadek mocy. Choć podobno są przypadki (nigdy o nich nie słyszałem ale wkońcu krótko żyje) że mimo strzelonej uszczelki pod głowicą auto nie kopci. Sprawdź to w ten sposób zapal auto niech sobie chodzi a ty odkręc korek wlewu płynu i patrz czy ci się pęcherzyki gazu na wierzchu nie pokazują - jeżeli tak to na bank strzelona uszczelka pod głowicą. 2) Jeżeli ubywa ci płynu to sprawdź czy nie wzrosła ci ilość oleju. Jeżeli nie to znaczy że płyn nie dostaje się do oleju i to już jest dobry znak. Jeżeli tak to uszczelka do wymiany (oby tylko). Ewentualnie warianty katastroficzne to pęknięty płaszcz olejowy na wewnętrznej ściance - mało spotykane. 3) To że w czasie postoju płyn ci nie kapie to wcale nie oznacza nie szczelności układu. Wjedź na kanał zapal auto i wejdź pod nie obserwuj wszystkie przewody - czasem trudno jest zlokalizować nieszczelność bo są zbyt małe. Jeżeli dalej nic nie będzie kapało. To zagrzej silnik żeby płyn dostał się do dużego obiegu bo to tam może być nieszczelność. Mój belfer ze szkoły miał sytuacje w Golfie 1 że na zimnym silniku woda mu nie kapała, a jak się zagrzał to się blok rozszeżał minimalnie i w płaszczu było miniaturowe peknięcie przez które powolutku kapała woda. 4) Spróbuj sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia. Wzrost ciśnienia powinien wskazywać na przedmuchy do ukł. chłodniczego. Ale to raczej juz sie powinno okazać przy bombelkach w zbbiorniku płynu - patrz pkt. 1 |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-12-22 08:26:22 a czy przypadkiem nie grzeje sie silnik za bardzo? |
devil-80 Bmw Chodziez | 2004-12-22 10:06:14 Nie,ma swoją normalną temperature,przynajmniej tak pokazuje,nie wiem ile jest w tym prawdy ![]() |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2004-12-22 10:29:29 jak masz gaz to obejrzyj dokładnie trójniki do podłączenia reduktora tamtędy bardzo lubi spier...lać ![]() |
devil-80 Bmw Chodziez | 2004-12-22 12:43:18 Tak mam na gaz ![]() |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2004-12-22 12:54:28 ![]() |
![]() kriters BMW Member BMW 525 tds Piotrków Trybunalski | 2004-12-23 22:59:01 Jesli nie paruja Ci szyby po włączeniu nadmuchu to przynajmniej wiesz, że przy nagrzewnicy nie będziesz musiał szukać nieszczelności. |
![]() kokosts BMW E34 Kraków | 2005-10-08 10:00:17 Witam.Mam od pewnego czasu podobny problem ze znikającym płynem.Musze sprawdzić wszystkie rady Buczera ale mi mocno parują szyby przy włączonym nadmuchu.Kriters co może być przyczyną tego parowania? ![]() |
ELkurczako BMW Friend BMW E90 320d warszawa | 2005-10-08 20:39:31 u mnie ucielala przez pompe wody.
uszkodzenie bylo niewielkie i oczywiscie przy rozgrzanym silniku kazda kropla szybko parowala splywajac po bloku silnika. dopiero jak nieszczelnosc sie powiekszyla bylo to do wykrycia pozdr |
ELkurczako BMW Friend BMW E90 320d warszawa | 2005-10-08 20:39:46 u mnie ucielala przez pompe wody.
uszkodzenie bylo niewielkie i oczywiscie przy rozgrzanym silniku kazda kropla szybko parowala splywajac po bloku silnika. dopiero jak nieszczelnosc sie powiekszyla bylo to do wykrycia pozdr |
![]() kokosts BMW E34 Kraków | 2005-10-09 09:19:10 Dzięki.Okazało się że to nagrzewnica przeciekała i jak włączyłem ciepły nawiew to lało a jak zimny to nie.Narka |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-10-09 15:22:25
nie parowały ci szyby? |
![]() kokosts BMW E34 Kraków | 2005-10-09 18:08:58 Jak włączałem grzanie to parowały a jak nie to nie było pary.Tylko ubytek płynu był i doszłem że to wtedy gdy grzeje ubywa. |