Czy mam prawidłowe wolne obroty?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko po wymianie akumulatora,jak obroty zminiejszą się do ok.500 lub mniej to zapalają się wszystkie kontrolki abs,hamulec ręczny itd. ,czy to trzeba zresetować te kontrolki,czy poprostu jest coś nie tak i nie tylko ako miało winę??


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-12-23 07:39:29 ]
  
 
A jak to możliwe że masz obroty 500 na minutę??? Ja mam minimum 900 i poniżej tego silnik bedzie się dławił a przy 500 to myśle że nawet zgaśnie.
  
 
Nie wiem,takie są obroty może trzeba wyregulować sondę
  
 
Cytat:
jak to możliwe że masz obroty 500 na minutę??? Ja mam minimum 900 i poniżej tego silnik bedzie się dławił a przy 500 to myśle że nawet zgaśnie.


u mnie na gazie, na ciepłym silniku mam poniżej 500 obr/min. silnik chodzi równo i bez zachłyśnięć. mam oczywiscie 6 cylindrów, raczej moje auto ma 6 cylindrów, a własciwie to jego silnik na benzynie wolne obroty mam zawsze na poziomie 750 obr/min
pozdrawiam
  
 
No ja mam również 500 obrótów na gazie,ale silnik niezbyt równo pracuje,może jednak ma troszke za niskie obroty.
  
 
No ja też tak gdzie ok 600
  
 
ja mam równe 500obr/min. (nielicząc tego kiedy silnik jest zimny, bo wtedy jest troszke więcej) i silnik pracuje naprawde idealnie, nie dławi sie, chodzi bardzo równo i cicho. Czasem nawet zastanawiam sie czy jest odpalony, gdy wyjde z auta jednak nie jestem pewien czy aby napewno tak powinno być, moim zdaniem powinno być troche wiecej ok. 700obr/min. Mechanik jednak powiedział że jeśli silnik dobrze pracuje to jest wszystko w porządku, jeden nawet stwierdiłze to są idealne. Co sądzicie na ten temat
  
 
Witam,

Szanowni koledzy, 6 cylindrowe silniki BMW projektowane sa na obroty biegu jalowego 720 obr/min.

Do tych obrotow minimalnech zaprojektowany jest uklad dolotowy i wydechowy w silnikach wolnossacych.

Przy polaczeniu linki gazu z przepustnica na koncowce linki znajduje sie pokretlo ktorym mozna ustawic obroty biegu jalowego. Pokreccie nim do chwili kiedy obroty jalowe wejda na zakres 700-750 obr/min.

Nie zmieniajcie ich poniewaz po kilku dniach komputer zacznie szalec.

Procesor w komputerze jest procesorem aktywnym i caly czas sledzi tryb jazdy kierowcy oraz zakres obrotow w jakim pracuje silnik w czasie kilku dni i do tego trybu dostosowuje zakres map wtrysku paliwa. Uklad dolotowy i wydechowy fabrycznie zestrojony jest na uzyskanie efektu doladowania rezonansowego w zakresie obrotow 4000 - 5000 i jesli zaczyna sie zmieniac obroty jalowe to ma to proste przelozenie na przesuniecie zakresu obrotow w ktorym wystepuje doladowanie rezonansowe.

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
Linke należy tak ustawić aby pancerz nie miał praktycznie luzu.Nie ruszamy i nie napinamy linki ponieważ po podniesieniu obrotów komputer po chwili wyrównuje obroty sam,co sprawia na dalszą mete właśnie taki rezultat.