| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-12-28 13:25:43 A te z bolem 130 to na gazie??
Zapewne jakis regolacji mu brakuje ,bo 150 chyba powinien osiagnac |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2004-12-28 13:49:37 proste, zajezdzony mkIII 1.3 + lpg smigal kolo 145. Poza tym nie wiem czy on nie ma hydraulicznej regulacji luzow zaworow. CVOs napewno jest nie tak. Moze ma lpg ustawione na ekonomie. Pamietam ze w takim przypadku wiecej niz 120km/h nie szedl. |
Phyt0n Escort MKV 1.4CVH '91 Mława | 2004-12-28 15:33:55 hmm ... 135km/h to ja Trabantem 1.1 na LPG jechalem - czyli moim poprzednim autem ... wiec wydaje mi sie ze to troche slabo jak na tego escorta - mysle ze powinien isc troche wiecej, jesli jednak malo pali to cos za cos ... |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-12-28 15:38:53
Oj stary, gdyby tu Wilk wpadl, to by Ci powiedzial co to znaczy kilkunastoletni Essi. Byl to 1.6 CVH, a poldolot 2.0 mial problemy, takze stare escorty potrafia zaskoczyc. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2004-12-28 15:40:13 pyton jest taka sprawa trabant 1,1 ma silnik z polo nie orientuje sie ile dokładnie kucyków ale coś koło 55 (bodajże 54 ) i waży pewnie koło 800 kg albo mniej, a essik waży 1000 kg a koników prawie tyle samo, więc nie ma się co dziwić. a swoją drogą dokładna regulacja LPG napewno coś da. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2004-12-28 15:44:22
gdzie to takie poldoloty robią? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-12-28 15:57:20 Pojawia sie na naszym forum kolega z FSO AK - Piter20. On ma 2.0 w poldku - widzialem jak to chodzi |
Phyt0n Escort MKV 1.4CVH '91 Mława | 2004-12-28 16:45:18 fryszard:
Trabi 1.1 ma 29KW(40KM), Wartek 1.3 ma 44KW(60KM). Poza tym Trabi jest jak by to powiedziec - mniej aerodynamiczny .. ;P no ale nie wazne - imho predkosc eskorta za niska ... |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2004-12-28 17:22:14
No witam Widze że nie doceniasz starszych essinek a to powazny błąd. moge cie zapewnic ze moj prawie 14 letni Essi Mk V smignie twojego bez kłopotu i to na LPG. Nawet jakbys miał Essiego 1.6 16V to tez bys zobaczył tylko moje tylne światła. Wiec radził bym ostroznie sie wypowiadac o starszych rocznikach Essiego. U mnie predkosc przelotowa w trasie to 120-140 km/h wtedy zachowuje ekonomike jazdy. Jak sie gdzies śpiesze to przedział mam 140-170 km/h Na LPG wycisnałem max 195 km/h na Pb mam 215 km/h w ksiazce max mam podana 186 km/h Trzeba odjac tylko od tego ok 5% błędu licznika bo zawsze liczniki zawyzają predkość. Wracajać do tematu to 120 -130 km/h na silnik 1.3 nawet na LPG to zamało na LPG powinien pojść ok 140-145 km/h na Pg ponad 150km/h. Ja w Renault Kangoo 1.2 60KM poszłem prawie 155 km/h a pamietajcie jakie to auto ma opory (oczywiscie benzyna ) Pozdrawiam |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2004-12-28 17:36:25 Często jezdze mk3 z silnikiem 1.3CVH w gazie bez problema 120km/h pomyka i dochodzi do 150 km myslę że że ten tak zwany przez niejednego ,, rupiec,, ma skrzynie biegów 4 gasi większość nowszych mk z silnikami 1.3 więc jak napisał Rick-3 doceń starego essiego |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2004-12-28 18:23:14 ja je zawsze doceniałem ale nie wierze że są lepsze od nowszych 1,3. |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2004-12-28 18:35:37 Stary silnik 1.3 CVH ma hydrauliczną regulację zaworów aluminiową głowice rozrząd na pasek uważam że jest lepszy od 1.3 OHV który ma przestarzałą budowę ręczne zawory rozrząd łańcuchowy i żeliwną głowice. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2004-12-28 18:37:38 to dlaczego do nowych samochodów wkładali gorsze silniki? |
![]() Darek Ford Mondeo Ghia, au ... Turek | 2004-12-28 18:42:09 Zapomniałem dodać że 1.3 CVH zasilany gażnikiem ma 69km a 1.3 OHV tylko 60km. Ja to zawsze uważałem że jak składali fordy to co znalezli na magazynie to wkładali. |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2004-12-28 18:49:39
Gorsze to moze złe okreslenie. Chodzi o to ze tansze w produkcji (a wiec oszczedności materiałowe) np: (teraz daja kolektory plastikowe ja w swoim mam aluminiowy ) pozatym moc: ja mam CVH 1.6 EFI 8V 105 KM nowsze 1.6 16V ZETEC ma tylko 90 KM wiec dlatego nie nalezy lekcewazyc starszych roczników. [ wiadomość edytowana przez: Rick_3 dnia 2004-12-28 18:50:52 ] |
rob_cox Ford Escort Mk7 Białystok | 2004-12-28 19:48:14 Jest jeszcze kwestia wchodzenia w życie coraz ostrzejszych norm emisji spalin, zamiast diametralnych zmian kostrukcyjnych, lub wręcz konstruowaniu nowej jednostki napędowej, trochę modernizuje się starą i ogranicza moc, silnik spełni normę EURO dla danego roku. Wątek ekonomiczny też jest bezsporny. |